Wel relevanter!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
Een mexicaans-duitse ripped manlet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic. Wie ga je daten, Fanta?
ICH BRAUCE KEIN KLEINEN MANLETT MIT MIKRO SCHWANZE JA ER MUSS GROSS SEIN SEHR GROSS EIN WAHRES HUHNENMENSCH ARIER JA SCHWANZ GROSS ALLES GROSSquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op vans ben ik net iets kleiner maar zodra er maar een beetje hak bij komt kijken.
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic.
quote:I almost starting crying Friday night because I thought a short man was going to be sitting at our table ! Yes I'm weird
Jazeker, de uitspraken die zij uit de gedrochtelijke krochten des internets naar booven diepen zijn de reden dat ik wekelijks zelfmoord pleeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?
https://twitter.com/expsnghghtsm
Broquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, mijn vriendin is met hakken net iets langer dan ik.
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broals mede-Manlet (178) kan ik dit toch echt niet accepteren.
Haha shiiit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:14 schreef Mithras82 het volgende:
Mja ik ben 50cm langer dan mijn vriendin. Is ook niet alles.:)
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
kaapverdiaansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
[..]
Haha shiiit.Asian?
lekker toch geen domme dingequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat de laatste tijd teveel over auto's en snelwegdagboekverhalen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
wat een zenuwachtige herrie zeg
wat is er mis met beta. Beta zijn is koning.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |