Yeah right. Fanta is gewoon een skullbashing viking woman die geteleporteerd is naar de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Valt mee, fanta is wel liev.
Jongen, bij meisjes wil ik juist dat ze ongeveer even lang is. Want anders voel ik me of het vrouwtje of het mannetje en we moeten gewoon gelijk zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een jongen of een meisje is.
Ik wil niet met je borrelnootjes spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerst poste je alleen maar lelijke dikke mokkels. Nu kom je soms fraai uit de hoek kwajong. Je mag in mijn zyzzz broekje.
Haha bij deze bedenk ik me wel 2 x voordat ik hem in elkaar beukquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef fathank het volgende:
Kan hij met 1.70 nog wel het mannetje zijn dan? Zoja gewoon doen. en anders beuk je hem gewoon in elkaar
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Behalve dan dat we over land vliegen
altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef no1uknow het volgende:
Net even heen en weer naar Eindhoven geredenzijn er eigenlijk snelheidscontroles op de A12 tussen agga en utrecht en utrecht en eindhoven?
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef no1uknow het volgende:
Net even heen en weer naar Eindhoven geredenzijn er eigenlijk snelheidscontroles op de A12 tussen agga en utrecht en utrecht en eindhoven?
ah ja daar lees ik net over, geen bord niks gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.
A2 utrecht eindhoven is ook controle vrij zover ik weet. geen trajecten.
utrecht - den haag heb je traject controle tussen harmelen en woerden.
er staat een heel groot bordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah ja daar lees ik net over, geen bord niks gezien
ik verbaas me er wel over op hoeveel stukken weg je maar 100 mag, daar waar zelfs 130 als standaard snelheid prima zou kunnenzolang heb ik m'n rijbewijs nog niet maar:
[ afbeelding ]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja togquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:48 schreef seto het volgende:
of gewoon niet al seen kk sjonnie rijden en je aan de limiet houden
Blokswap gedaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja tog
En Utrecht Amsterdam a2 ook trajectcontrole.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.
A2 utrecht eindhoven is ook controle vrij zover ik weet. geen trajecten.
utrecht - den haag heb je traject controle tussen harmelen en woerden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:48 schreef seto het volgende:
of gewoon niet al seen kk sjonnie rijden en je aan de limiet houden
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja tog
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat de laatste tijd teveel over auto's en snelwegdagboekverhalen.
Wel relevanter!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
Een mexicaans-duitse ripped manlet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic. Wie ga je daten, Fanta?
ICH BRAUCE KEIN KLEINEN MANLETT MIT MIKRO SCHWANZE JA ER MUSS GROSS SEIN SEHR GROSS EIN WAHRES HUHNENMENSCH ARIER JA SCHWANZ GROSS ALLES GROSSquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op vans ben ik net iets kleiner maar zodra er maar een beetje hak bij komt kijken.
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic.
quote:I almost starting crying Friday night because I thought a short man was going to be sitting at our table ! Yes I'm weird
Jazeker, de uitspraken die zij uit de gedrochtelijke krochten des internets naar booven diepen zijn de reden dat ik wekelijks zelfmoord pleeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?
https://twitter.com/expsnghghtsm
Broquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, mijn vriendin is met hakken net iets langer dan ik.
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broals mede-Manlet (178) kan ik dit toch echt niet accepteren.
Haha shiiit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:14 schreef Mithras82 het volgende:
Mja ik ben 50cm langer dan mijn vriendin. Is ook niet alles.:)
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
kaapverdiaansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
[..]
Haha shiiit.Asian?
lekker toch geen domme dingequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat de laatste tijd teveel over auto's en snelwegdagboekverhalen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
wat een zenuwachtige herrie zeg
wat is er mis met beta. Beta zijn is koning.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |