quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
Superneger heeft zijn toetsenbord kapot gegooid.
Ik denk dat Bartoli er meer op kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef superniger het volgende:
Ik wil samen met Kysia een hamburger eten.
Toen was Beau voor sommige mensen nog rullevantquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Beau!
Ze is wel een stuk ouder geworden in die 4 jaar.
Ik snap dat zo'n man logisch nadenken niet heel hoog in het vaandel heeft staan, maar uit de samenstelling van 3d en printer valt toch echt wel af te leiden wat het is.quote:
ben op mijn mobiel. Dus had sowieso geen nieuwe topic geopendquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
18 jaar en TBS, dat lijkt me dus niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het leed dat deze mensen wordt aangedaan staat doorgaans in de schaduw van de veel te lage straf die daders krijgen. Tot zover mijn misplaatste NWS-oneliner.
Die is natuurlijk in de kerk geboren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Adelante het volgende:
Wat een open deur vragen van die priester
gewoon niet doen dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit soort interviews kun je nooit goede vragen stellen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Ja hoor ik zat al op deze vraag te wachten.
Het is een katholiek hè. Even sorry zeggen en dan weer verder.quote:
Klopt, daarom ook voorspelbare gesprekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit soort interviews kun je nooit goede vragen stellen.
Heh bah.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Marcodej zit nu te soppen op zijn stoel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Marcodej zit nu te soppen op zijn stoel.
Bodar wist niet eens wat stamcellen, of zelfs een hamburger was... Maar hij vroeg wel iets over de ethische bezwaren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
Geen etische vragen over waar dat weefsel van kuipvlees vandaan komt?
Het is een beetje onbeholpen, maar hij bedoelt het goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
antoine is de slechtste presentator ooit. wat een creep
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Binnen christelijke kringen is dat best een issue volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Bodar wist niet eens wat stamcellen, of zelfs een hamburger was... Maar hij vroeg wel iets over de ethische bezwaren.
Die houdt zijn Klep. Haha.quote:
Ik snap dit soort stellingen niet. Alsof Jan met de Pet daar een zinnig antwoord op kan geven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
Nu België zich ook voorbereidt op een aanslag, moet de AIVD dat ook doen
Ja
Nee
Ik vind dat je er niet zo lacherig over moet doen.quote:
Nu issie nog mooier...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dit soort stellingen niet. Alsof Jan met de Pet daar een zinnig antwoord op kan geven.
Precies, alleen omdat het zo diffuus is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dat je er niet zo lacherig over moet doen.
Die door Walter Lewin hard op zijn plek werd gezet.quote:
moet je eens in Spanje met de trein gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef arjan1212 het volgende:
Gare du Nord is toch al jaren een militaire vesting ?
Kan niet. Nichten worden kapper en heten Gordon.quote:
Ach die hype is er met die ballonnengrap van die Fokker ook wel geweest, maar je moet ook realistisch blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Treinen worden in buitenland al heel lang beveiligd bij terreurdreiging.
Jaren terug in Frankrijk wezen treinen en daar was al op veel stations extra beveiliging. Zelf ook nog aangehouden door agenten in burger die mijn backpack wilden doorzoeken.
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, ik ga toch lekker rustig slapen. Morgen weer een dag. Of die man dat nu zegt of niet.
hoi Gordon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan niet. Nichten worden kapper en heten Gordon.
Een jaartje geleden was er op de AD-website een stelling: "Koning Willem-Alexander is er klaar voor." En het volk maar "eens" of "oneens" stemmen. Alsof iemand kon weten of W-A er klaar voor was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu issie nog mooier...
De kans dat er in Nederland een terroristische aanslag plaatsvindt is groot
Mee eens
Mee oneens
In het dorp waar ik mij nu verblijf gaat geen aanslag plaatsvinden denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.
Ja dat had wel geholpen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef superniger het volgende:
In madrid en london hadden ze ook extra moeten beveiligen
De kans dat ik op de fiets dood neerval omdat automobilistenmalloten niet in hun zijspiegel kijken voordat ze de deur open doen, is veel groter. Ik ga lekker rustig slapen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.
De nationaal coördinator terrorisme verspreiding?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Actueel dreigingsniveau wordt door de NCTV naar buiten gebracht en niet de AIVD.
Zo is het jochie. Slaap zacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
De kans dat ik op de fiets dood neerval omdat automobilistenmalloten niet in hun zijspiegel kijken voordat ze de deur open doen, is veel groter. Ik ga lekker rustig slapen.
Zeker. Militairen in de treinen met geweren waar ik mij niet veiliger van ging voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die hype is er met die ballonnengrap van die Fokker ook wel geweest, maar je moet ook realistisch blijven.
Hij wou NCRV schrijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De nationaal coördinator terrorisme verspreiding?
Die geloven sowieso dat de mens van nature negatief is.quote:
Afgaande op FOK! klopt dat ook wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die geloven sowieso dat de mens van nature negatief is.
Niet lacherig over doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
"Geniet hij van het koningschap, denkt u?"
"Hij ziet eruit alsof hij het leuk vindt."
Zeg gewoon dat je het niet weet muts.
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Militairen in de treinen met geweren waar ik mij niet veiliger van ging voelen.
Net als met de paus gaat dit nergens over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
"Geniet hij van het koningschap, denkt u?"
"Hij ziet eruit alsof hij het leuk vindt."
Zeg gewoon dat je het niet weet muts.
Niks man, maxima boven.quote:
Niet zo schelden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
royalty watcher/kennerbitch pls ga een echte baan zoeken en wat nuttigs bijdragen aan de samenleving, trut.
Ze schuiven gewoon door, eens in de zoveel jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Martinello het volgende:
Kysia was eerst correspondent in Rusland. Haar nieuwe baantje is niet echt een promotie.
Als Willie gaat BBQ'en blijft er meestal geen vlees over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
Zou Wim Lex wel eens een hamburger hebben gehad?
Ja, die tussen de benen van Maxquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Daardoor zit hij wel beter in zijn vel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, die tussen de benen van Max
Een stuk Bertha-38.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
en?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Een dode door het noodweer.twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Een dode door het noodweer.twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
God heeft het zo gewild...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
welk noodweer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Ik keek niet, en ik dacht dat een van die vrouwen dat zeiquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Een boek schrijven en met je vriendinnetje ergens naar toe, tuurlijk Jekel
wat heb jij tegen lesbiennes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Een boek schrijven en met je vriendinnetje ergens naar toe, tuurlijk Jekel
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind onze christen een goede host.
dat is een paradox.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Heel plaatselijk is het flink tekeergegaan.
Als je van slaapverwekkende televisie houdt, dan snap ik je punt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Bodar, beste co-presentator tot nu toe.
Ik had het anders verwoord, maar dit dacht ik ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
royalty watcher/kennerbitch pls ga een echte baan zoeken en wat nuttigs bijdragen aan de samenleving, trut.
Eerlijk gezegd vond ik hem verwaarloosbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...
Het was in elk geval geen hinderlijke stoorzender, zoals sommige eerdere gastpresentatoren waren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...
Hij viel vooral niet op in de uitzending , en dat moet een presentator eigenlijk doen. Het draait uiteindelijk om de gasten en de thema's in je uitzending, niet om wie het presenteert. De presentator hoeft zelfs gewoon geen mening te hebben, dat doet niks ter zake ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik hem verwaarloosbaar
De man propageerde wel vrij duidelijk zijn katholieke denkbeelden. Ik vind overigens dat de gastpresentatoren juist wel een mening mogen hebben. Anders kun je er net zo goed een willekeurige stagiaire neerzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij viel vooral niet op in de uitzending , en dat moet een presentator eigenlijk doen. Het draait uiteindelijk om de gasten en de thema's in je uitzending, niet om wie het presenteert. De presentator hoeft zelfs gewoon geen mening te hebben, dat doet niks ter zake ...
Antoine Bodar, de intellectuele priester met affectie voor de vorige paus vanwege diens intellect. Je ziet hem de hele uitzending zijn best doen om zich in te leven in "de gewone mens". Ik bedoel hiermee iedereen die zijn leven niet totaal in dienst van een god doorbrengt. Tegelijkertijd is hij wanhopig op zoek naar zijn god in deze mensen. Ik had niet anders verwacht en toch blijf ik me verbazen over mensen als Antoine Bodar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Bodar, beste co-presentator tot nu toe.
Hij had wel een mening , maar hij drong die toch niet op, vond ik. Z'n vragen kwamen vanuit z'n mening , dat is wat anders dan bij elk onderwerp een eigen monoloog over je mening opsteken zoals menig ander gastpresentator al deed ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man propageerde wel vrij duidelijk zijn katholieke denkbeelden. Ik vind overigens dat de gastpresentatoren juist wel een mening mogen hebben. Anders kun je er net zo goed een willekeurige stagiaire neerzetten.
eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.
Ja ook die opmerking over slow food en Italië, alsof iedereen onder het mom van 'God dienen' de hele dag dik betaald zit te niksen en lekker uitgebreid, vers en duur kan kokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Antoine Bodar, de intellectuele priester met affectie voor de vorige paus vanwege diens intellect. Je ziet hem de hele uitzending zijn best doen om zich in te leven in "de gewone mens". Ik bedoel hiermee iedereen die zijn leven niet totaal in dienst van een god doorbrengt. Tegelijkertijd is hij wanhopig op zoek naar zijn god in deze mensen. Ik had niet anders verwacht en toch blijf ik me verbazen over mensen als Antoine Bodar.
Ik herinner mij een toespraak van de Belgische premier Wilfried Martens , ergens midden de jaren '80.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.
Om het met Franklin te zeggen :quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef Monolith het volgende:
Dat is natuurlijk een parafrasering van Benjamin Franklin, maar in de basis is terrorisme in het grootste deel van de wereld een marginaal risico dat vreselijk opgeblazen wordt.
Zoals Jacobine Geelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was in elk geval geen hinderlijke stoorzender, zoals sommige eerdere gastpresentatoren waren.
Ik vond Derksen en Van Rossem in hun eerste uitzending ook erg dominant bezig met het ventileren van hun eigen mening....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zoals Jacobine Geel. Die kaapte zo ongeveer de gehele presentatie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef tralalala het volgende:
Arnold Smit
Oud-profvoetballer en homo Arnold Smit over homo-uitspraken Van der Gijp.
Van Rossem moest wel een beetje in de toom worden gehouden. Maar die twee vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond Derksen en Van Rossem in hun eerste uitzending ook erg dominant bezig met het ventileren van hun eigen mening....
quote:Op verzoek van Mathijs Bouman is vanavond Paul Schnabel te gast.
Op Schnabel kon de econoom altijd rekenen voor een positieve noot als het ging over het schetsen van onze toekomst.
Maar in een interview in de Volkskrant vanmorgen was hij ineens verbazend somber.
Kon Ronny Naftaniel niet ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
Paul Schnabel
Paul Schnabel, socioloog en voormalig directeur van het Sociaal Cultureel Planbureau over de economische toekomst van Nederland.
Evy van Kempen
Evy won dit weekend twee gouden medailles op de World Transplant Games in Zuid-Afrika.
Harry van Bommel en Esther Voet
Harry van Bommel ‘in het hol van de leeuw’ op werkbezoek bij het CIDI.
Blijft enigszins ironisch dat iemand die luistert naar de naam "Schnabbel" oproept om soberder te gaan leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef michaelmoore het volgende:
Vanavond heeft Schnabel een boodschap,: We moeten soberder gaan leven
[..]
Jij was in de war met het wereldkampioenschap voor chirurgen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
World Transplant Games
Dit is iets heel anders dan ik dacht (en dat was een hele stomme gedachte).
Zoiets schoot door mijn hoofd toen ik het lasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij was in de war met het wereldkampioenschap voor chirurgen?
Wat dacht jij dan, Corrie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
World Transplant Games
Dit is iets heel anders dan ik dacht (en dat was een hele stomme gedachte).
Is het toch ook, sporters met een donororgaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht ook aan medische verrichtingen.
Schnabel ofwel Snavelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijft enigszins ironisch dat iemand die luistert naar de naam "Schnabbel" oproept om soberder te gaan leven.
Hihaho
die vindt toch ook dat er geen homo's in het voetbal zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Broekje uit. Wanneer is Johan er weer?
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die vindt toch ook dat er geen homo's in het voetbal zijn?
Krijg eens minder een leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!
Ik was op vakantie. Melkparty's. Pizzaparty's. Ga zo maar door. Maar nu zal ik mij weer richten op zoveel mogelijk rullevante opmerkingen te maken op het internet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg eens minder een leven.
Iemand die nul (officiële) wedstrijden in het betaalde voetbaal heeft gespeeld een oud-profvoetballer noemen is toch wel een tikje over the top.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef tralalala het volgende:
Arnold Smit
Oud-profvoetballer en homo Arnold Smit over homo-uitspraken Van der Gijp.
Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloadenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaan
VI is stukken leuker dan dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloaden
Je kunt van alles vinden van dat beleid, maar van dat gesomber wordt het zeker niet beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Nou, weer een teken dat dit kabinet geen goed beleid voert.
De kapperszaakgrap was er wat over, verder niets mis mee.quote:
quote:
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Gewoon kroegpraat van Gijp. Waar maakt zo'n gast zich druk om.
De meeste mensen hebben niet goed geluisterd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Inferieur aan een ander? Meneer heeft niet goed geluisterd.
Een programma waar een stel mannen geintjes zitten te maken die je ook met een knipoog moet beluisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn scheidsrechters die graag op elkaars fluit blazen.
Je kunt ook gewoon voetballiefhebber zijn (als oud-prof), graag naar zo'n programma kijken en dan dit ineens voor de kiezen krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Adelante het volgende:
Wat een zure gast dit![]()
Je kunt toch gewoon meelachen met Gijp of niet kijken...
Daar zit ik mee. Tijd voor een filmpje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er zijn gewoon relatief weinig homo's actief in contactsporten... net als dat homo's juist oververtegenwoordigd zijn in de dans / musicalwereld. Het is gewoon zo, dit betekent niet dat homo's niet mogen voetballen ofzo
Ik heb het gemist en toch praat ik mee jahahaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik heb het gemist en nu kan ik niet meepraten boehoeee
Derksen wordt ook een opmerking in de mond gelegd. Door die zijige brillemans.quote:
Als je dit op tv zou zeggen zou er een golf van verontwaardiging door Nederland gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn scheidsrechters die graag op elkaars fluit blazen.
Gijp heeft toch nooit gezegd dat ie homo's niet mag? Alleen een constatering dat er maar weinig homo's actief zijn in de profvoetballerij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon voetballiefhebber zijn (als oud-prof), graag naar zo'n programma kijken en dan dit ineens voor de kiezen krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt.
Kan juist ook andersom werken: homo's die nu gaan zeggen, kijk ik voetbal en ik ben homo dus ze zijn er WEL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik snap echt niet dat uitspraken van Gijp een trap terug in de kast veroorzaakt.
Gijpie heeft dit een keer op tv gezegd en toen gebeurde er niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je dit op tv zou zeggen zou er een golf van verontwaardiging door Nederland gaan.
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik snap echt niet dat uitspraken van Gijp een trap terug in de kast veroorzaakt.
Datzelfde programma waar een paar maanden geleden nog een VI-eindredacteur woest van tafel wegliep, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Een programma waar een stel mannen geintjes zitten te maken die je ook met een knipoog moet beluisteren.
Tranentrekkend verhaal van deze aandachtszoeker.
Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre daar geen sprake is van stereotype /rol bevestigend gedrag. Vrouwen begonnen hun arbeidsparticipatie voornamelijk in typische vrouwenberoepen in bijvoorbeeld de verzorging. Gaandeweg is dat wel aan het veranderen, ook al zie je b.v. nog niet veel vrouwen in de techniek in Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er zijn gewoon relatief weinig homo's actief in contactsporten... net als dat homo's juist oververtegenwoordigd zijn in de dans / musicalwereld. Het is gewoon zo, dit betekent niet dat homo's niet mogen voetballen ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist en toch praat ik mee jahahaaaaa
Was een ander programmaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Datzelfde programma waar een paar maanden geleden nog een VI-eindredacteur woest van tafel wegliep, bedoel je?
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Anno 2013 mogen de uitspraken van Gijp niet. Maar homo's mogen anno 2013 wel in de kast blijven....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.
Men moet v/d Gijp niet te serieus nemen. Wat een gejank.
Het gaat inderdaad meer om de manier waarop...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.
Hij zit op een buttplug.quote:
Ennn we hebben een winnaarquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wie maakt de grap, inkoppertje
Ik lag te rollen op de bank omdat ik wist dat het groot ging worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat heel veel mensen/mannen denken dat homo's met hun handjes wapperen als ze rennen en huilen als ze vallen. Er zijn echt zat homo's die totaal niet aan het stereotype beeld voldoen en dus best 'anoniem' in je team zouden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre daar geen sprake is van stereotype /rol bevestigend gedrag. Vrouwen begonnen hun arbeidsparticipatie voornamelijk in typische vrouwenberoepen in bijvoorbeeld de verzorging. Gaandeweg is dat wel aan het veranderen, ook al zie je b.v. nog niet veel vrouwen in de techniek in Nederland.
En dat voetbal geen sport voor homo's is, wat onzin is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Gijp heeft toch nooit gezegd dat ie homo's niet mag? Alleen een constatering dat er maar weinig homo's actief zijn in de profvoetballerij.
Dat is gewoon een overdrijving om zijn argument wat kracht bij te zetten. Een grapje. Je denkt toch niet dat Gijp echt zo dom is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Hij zal de volgende keer een bordje met "cabaretier" opdoen, zodat het ook voor jou duidelijk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?
Echt he, hij bevestigt het punt van Gijp alleen maar, maar ze focussen zich alleen over één zin die hij gezegd heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Geen negatieve effecten. Nou dan. Dat is precies wat Gijp bedoelde.
Alsof je gaat zeggen dat je homo bent. Je vertelt toch ook niet elke dag dat je hetero bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook dat heel veel mensen/mannen denken dat homo's met hun handjes wapperen als ze rennen en huilen als ze vallen. Er zijn echt zat homo's die totaal niet aan het stereotype beeld voldoen en dus best 'anoniem' in je team zouden kunnen zitten.
Blind, die speelt toch als een wijf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries bedoelt nu Viktor Fischer
Anita speelde ook vaak als een wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind, die speelt toch als een wijf.
die kon niet echt potten breken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anita speelde ook vaak als een wijf
Ja leuk. Allemaal even lachen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anita speelde ook vaak als een wijf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kon niet echt potten breken.
Ja, om mij moeten ze nog wel eens lachen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja leuk. Allemaal even lachen!
Dat ook, maar veel mensen denken dat ze een homo meteen herkennen. En als ze hem niet herkennen dat hij er dus niet is, als hij ook zelf niet 'uit de kast komt'...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof je gaat zeggen dat je homo bent. Je vertelt toch ook niet elke dag dat je hetero bent?
Zo kortzichtig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |