Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloadenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaan
VI is stukken leuker dan dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloaden
Je kunt van alles vinden van dat beleid, maar van dat gesomber wordt het zeker niet beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Nou, weer een teken dat dit kabinet geen goed beleid voert.
De kapperszaakgrap was er wat over, verder niets mis mee.quote:
quote:
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Gewoon kroegpraat van Gijp. Waar maakt zo'n gast zich druk om.
De meeste mensen hebben niet goed geluisterd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Inferieur aan een ander? Meneer heeft niet goed geluisterd.
Een programma waar een stel mannen geintjes zitten te maken die je ook met een knipoog moet beluisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn scheidsrechters die graag op elkaars fluit blazen.
Je kunt ook gewoon voetballiefhebber zijn (als oud-prof), graag naar zo'n programma kijken en dan dit ineens voor de kiezen krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Adelante het volgende:
Wat een zure gast dit![]()
Je kunt toch gewoon meelachen met Gijp of niet kijken...
Daar zit ik mee. Tijd voor een filmpje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er zijn gewoon relatief weinig homo's actief in contactsporten... net als dat homo's juist oververtegenwoordigd zijn in de dans / musicalwereld. Het is gewoon zo, dit betekent niet dat homo's niet mogen voetballen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |