Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloadenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je deze K&vdB misschien gedeeltelijk maar overslaan
VI is stukken leuker dan dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een flopshow. Ik ben nu de mp4'tjes van VI aan het downloaden
Je kunt van alles vinden van dat beleid, maar van dat gesomber wordt het zeker niet beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Nou, weer een teken dat dit kabinet geen goed beleid voert.
De kapperszaakgrap was er wat over, verder niets mis mee.quote:
quote:
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Gewoon kroegpraat van Gijp. Waar maakt zo'n gast zich druk om.
De meeste mensen hebben niet goed geluisterd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Inferieur aan een ander? Meneer heeft niet goed geluisterd.
Een programma waar een stel mannen geintjes zitten te maken die je ook met een knipoog moet beluisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen kroegpraat, het is tv-praat. En juist daarom is het schadelijk.
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn scheidsrechters die graag op elkaars fluit blazen.
Je kunt ook gewoon voetballiefhebber zijn (als oud-prof), graag naar zo'n programma kijken en dan dit ineens voor de kiezen krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef Adelante het volgende:
Wat een zure gast dit![]()
Je kunt toch gewoon meelachen met Gijp of niet kijken...
Daar zit ik mee. Tijd voor een filmpje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Door dit soort grapjes durven homo's niet uit de kast te komen.
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er zijn gewoon relatief weinig homo's actief in contactsporten... net als dat homo's juist oververtegenwoordigd zijn in de dans / musicalwereld. Het is gewoon zo, dit betekent niet dat homo's niet mogen voetballen ofzo
Ik heb het gemist en toch praat ik mee jahahaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik heb het gemist en nu kan ik niet meepraten boehoeee
Derksen wordt ook een opmerking in de mond gelegd. Door die zijige brillemans.quote:
Als je dit op tv zou zeggen zou er een golf van verontwaardiging door Nederland gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn scheidsrechters die graag op elkaars fluit blazen.
Gijp heeft toch nooit gezegd dat ie homo's niet mag? Alleen een constatering dat er maar weinig homo's actief zijn in de profvoetballerij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon voetballiefhebber zijn (als oud-prof), graag naar zo'n programma kijken en dan dit ineens voor de kiezen krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt.
Kan juist ook andersom werken: homo's die nu gaan zeggen, kijk ik voetbal en ik ben homo dus ze zijn er WEL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik snap echt niet dat uitspraken van Gijp een trap terug in de kast veroorzaakt.
Gijpie heeft dit een keer op tv gezegd en toen gebeurde er niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je dit op tv zou zeggen zou er een golf van verontwaardiging door Nederland gaan.
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik snap echt niet dat uitspraken van Gijp een trap terug in de kast veroorzaakt.
Datzelfde programma waar een paar maanden geleden nog een VI-eindredacteur woest van tafel wegliep, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Een programma waar een stel mannen geintjes zitten te maken die je ook met een knipoog moet beluisteren.
Tranentrekkend verhaal van deze aandachtszoeker.
Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre daar geen sprake is van stereotype /rol bevestigend gedrag. Vrouwen begonnen hun arbeidsparticipatie voornamelijk in typische vrouwenberoepen in bijvoorbeeld de verzorging. Gaandeweg is dat wel aan het veranderen, ook al zie je b.v. nog niet veel vrouwen in de techniek in Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er zijn gewoon relatief weinig homo's actief in contactsporten... net als dat homo's juist oververtegenwoordigd zijn in de dans / musicalwereld. Het is gewoon zo, dit betekent niet dat homo's niet mogen voetballen ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist en toch praat ik mee jahahaaaaa
Was een ander programmaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Datzelfde programma waar een paar maanden geleden nog een VI-eindredacteur woest van tafel wegliep, bedoel je?
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Anno 2013 mogen de uitspraken van Gijp niet. Maar homo's mogen anno 2013 wel in de kast blijven....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.
Men moet v/d Gijp niet te serieus nemen. Wat een gejank.
Het gaat inderdaad meer om de manier waarop...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier waarop Gijp het zei denk ik. Datgene wat hij zegt klopt waarschijnlijk gewoon.
Hij zit op een buttplug.quote:
Ennn we hebben een winnaarquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wie maakt de grap, inkoppertje
Ik lag te rollen op de bank omdat ik wist dat het groot ging worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat heel veel mensen/mannen denken dat homo's met hun handjes wapperen als ze rennen en huilen als ze vallen. Er zijn echt zat homo's die totaal niet aan het stereotype beeld voldoen en dus best 'anoniem' in je team zouden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre daar geen sprake is van stereotype /rol bevestigend gedrag. Vrouwen begonnen hun arbeidsparticipatie voornamelijk in typische vrouwenberoepen in bijvoorbeeld de verzorging. Gaandeweg is dat wel aan het veranderen, ook al zie je b.v. nog niet veel vrouwen in de techniek in Nederland.
En dat voetbal geen sport voor homo's is, wat onzin is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Gijp heeft toch nooit gezegd dat ie homo's niet mag? Alleen een constatering dat er maar weinig homo's actief zijn in de profvoetballerij.
Dat is gewoon een overdrijving om zijn argument wat kracht bij te zetten. Een grapje. Je denkt toch niet dat Gijp echt zo dom is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Hij zal de volgende keer een bordje met "cabaretier" opdoen, zodat het ook voor jou duidelijk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom moeten we Van der Gijp niet serieus nemen? Omdat -ie doorgaans de clown uithangt? Dan mag -ie meer zeggen dan een ander?
Echt he, hij bevestigt het punt van Gijp alleen maar, maar ze focussen zich alleen over één zin die hij gezegd heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Geen negatieve effecten. Nou dan. Dat is precies wat Gijp bedoelde.
Alsof je gaat zeggen dat je homo bent. Je vertelt toch ook niet elke dag dat je hetero bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook dat heel veel mensen/mannen denken dat homo's met hun handjes wapperen als ze rennen en huilen als ze vallen. Er zijn echt zat homo's die totaal niet aan het stereotype beeld voldoen en dus best 'anoniem' in je team zouden kunnen zitten.
Blind, die speelt toch als een wijf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries bedoelt nu Viktor Fischer
Anita speelde ook vaak als een wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind, die speelt toch als een wijf.
die kon niet echt potten breken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anita speelde ook vaak als een wijf
Ja leuk. Allemaal even lachen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anita speelde ook vaak als een wijf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kon niet echt potten breken.
Ja, om mij moeten ze nog wel eens lachen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja leuk. Allemaal even lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |