Zoals Jacobine Geelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was in elk geval geen hinderlijke stoorzender, zoals sommige eerdere gastpresentatoren waren.
Ik vond Derksen en Van Rossem in hun eerste uitzending ook erg dominant bezig met het ventileren van hun eigen mening....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zoals Jacobine Geel. Die kaapte zo ongeveer de gehele presentatie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef tralalala het volgende:
Arnold Smit
Oud-profvoetballer en homo Arnold Smit over homo-uitspraken Van der Gijp.
Van Rossem moest wel een beetje in de toom worden gehouden. Maar die twee vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond Derksen en Van Rossem in hun eerste uitzending ook erg dominant bezig met het ventileren van hun eigen mening....
quote:Op verzoek van Mathijs Bouman is vanavond Paul Schnabel te gast.
Op Schnabel kon de econoom altijd rekenen voor een positieve noot als het ging over het schetsen van onze toekomst.
Maar in een interview in de Volkskrant vanmorgen was hij ineens verbazend somber.
Kon Ronny Naftaniel niet ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
Paul Schnabel
Paul Schnabel, socioloog en voormalig directeur van het Sociaal Cultureel Planbureau over de economische toekomst van Nederland.
Evy van Kempen
Evy won dit weekend twee gouden medailles op de World Transplant Games in Zuid-Afrika.
Harry van Bommel en Esther Voet
Harry van Bommel ‘in het hol van de leeuw’ op werkbezoek bij het CIDI.
Blijft enigszins ironisch dat iemand die luistert naar de naam "Schnabbel" oproept om soberder te gaan leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef michaelmoore het volgende:
Vanavond heeft Schnabel een boodschap,: We moeten soberder gaan leven
[..]
Jij was in de war met het wereldkampioenschap voor chirurgen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
World Transplant Games
Dit is iets heel anders dan ik dacht (en dat was een hele stomme gedachte).
Zoiets schoot door mijn hoofd toen ik het lasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij was in de war met het wereldkampioenschap voor chirurgen?
Wat dacht jij dan, Corrie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
World Transplant Games
Dit is iets heel anders dan ik dacht (en dat was een hele stomme gedachte).
Is het toch ook, sporters met een donororgaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht ook aan medische verrichtingen.
Schnabel ofwel Snavelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijft enigszins ironisch dat iemand die luistert naar de naam "Schnabbel" oproept om soberder te gaan leven.
Hihaho
die vindt toch ook dat er geen homo's in het voetbal zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Broekje uit. Wanneer is Johan er weer?
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die vindt toch ook dat er geen homo's in het voetbal zijn?
Krijg eens minder een leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een spoiler van VI. Ik moet het nog kijken!
Ik was op vakantie. Melkparty's. Pizzaparty's. Ga zo maar door. Maar nu zal ik mij weer richten op zoveel mogelijk rullevante opmerkingen te maken op het internet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg eens minder een leven.
Iemand die nul (officiële) wedstrijden in het betaalde voetbaal heeft gespeeld een oud-profvoetballer noemen is toch wel een tikje over the top.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef tralalala het volgende:
Arnold Smit
Oud-profvoetballer en homo Arnold Smit over homo-uitspraken Van der Gijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |