welk noodweer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Een dode door het noodweer.twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Ik keek niet, en ik dacht dat een van die vrouwen dat zeiquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Een boek schrijven en met je vriendinnetje ergens naar toe, tuurlijk Jekel
wat heb jij tegen lesbiennes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Een boek schrijven en met je vriendinnetje ergens naar toe, tuurlijk Jekel
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind onze christen een goede host.
dat is een paradox.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Heel plaatselijk is het flink tekeergegaan.
Als je van slaapverwekkende televisie houdt, dan snap ik je punt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Bodar, beste co-presentator tot nu toe.
Ik had het anders verwoord, maar dit dacht ik ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
royalty watcher/kennerbitch pls ga een echte baan zoeken en wat nuttigs bijdragen aan de samenleving, trut.
Eerlijk gezegd vond ik hem verwaarloosbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...
Het was in elk geval geen hinderlijke stoorzender, zoals sommige eerdere gastpresentatoren waren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo voor priesters, maar die vent deed het eigenlijk uitstekend. Stelde goede gerichte vragen , kwam gepast tussen , en liet de gasten tenminste eens uitspreken ook. Of stelde vragen ter verduidelijking als een antwoord er niet helemaal uitkwam. Mag er van mij elke dag zitten ipv Knevel en/of Van den Brink ...
Hij viel vooral niet op in de uitzending , en dat moet een presentator eigenlijk doen. Het draait uiteindelijk om de gasten en de thema's in je uitzending, niet om wie het presenteert. De presentator hoeft zelfs gewoon geen mening te hebben, dat doet niks ter zake ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik hem verwaarloosbaar
De man propageerde wel vrij duidelijk zijn katholieke denkbeelden. Ik vind overigens dat de gastpresentatoren juist wel een mening mogen hebben. Anders kun je er net zo goed een willekeurige stagiaire neerzetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij viel vooral niet op in de uitzending , en dat moet een presentator eigenlijk doen. Het draait uiteindelijk om de gasten en de thema's in je uitzending, niet om wie het presenteert. De presentator hoeft zelfs gewoon geen mening te hebben, dat doet niks ter zake ...
Antoine Bodar, de intellectuele priester met affectie voor de vorige paus vanwege diens intellect. Je ziet hem de hele uitzending zijn best doen om zich in te leven in "de gewone mens". Ik bedoel hiermee iedereen die zijn leven niet totaal in dienst van een god doorbrengt. Tegelijkertijd is hij wanhopig op zoek naar zijn god in deze mensen. Ik had niet anders verwacht en toch blijf ik me verbazen over mensen als Antoine Bodar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Bodar, beste co-presentator tot nu toe.
Hij had wel een mening , maar hij drong die toch niet op, vond ik. Z'n vragen kwamen vanuit z'n mening , dat is wat anders dan bij elk onderwerp een eigen monoloog over je mening opsteken zoals menig ander gastpresentator al deed ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man propageerde wel vrij duidelijk zijn katholieke denkbeelden. Ik vind overigens dat de gastpresentatoren juist wel een mening mogen hebben. Anders kun je er net zo goed een willekeurige stagiaire neerzetten.
eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.
Ja ook die opmerking over slow food en Italië, alsof iedereen onder het mom van 'God dienen' de hele dag dik betaald zit te niksen en lekker uitgebreid, vers en duur kan kokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Antoine Bodar, de intellectuele priester met affectie voor de vorige paus vanwege diens intellect. Je ziet hem de hele uitzending zijn best doen om zich in te leven in "de gewone mens". Ik bedoel hiermee iedereen die zijn leven niet totaal in dienst van een god doorbrengt. Tegelijkertijd is hij wanhopig op zoek naar zijn god in deze mensen. Ik had niet anders verwacht en toch blijf ik me verbazen over mensen als Antoine Bodar.
Ik herinner mij een toespraak van de Belgische premier Wilfried Martens , ergens midden de jaren '80.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.
Om het met Franklin te zeggen :quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:52 schreef Monolith het volgende:
Dat is natuurlijk een parafrasering van Benjamin Franklin, maar in de basis is terrorisme in het grootste deel van de wereld een marginaal risico dat vreselijk opgeblazen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |