Ach die hype is er met die ballonnengrap van die Fokker ook wel geweest, maar je moet ook realistisch blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Treinen worden in buitenland al heel lang beveiligd bij terreurdreiging.
Jaren terug in Frankrijk wezen treinen en daar was al op veel stations extra beveiliging. Zelf ook nog aangehouden door agenten in burger die mijn backpack wilden doorzoeken.
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, ik ga toch lekker rustig slapen. Morgen weer een dag. Of die man dat nu zegt of niet.
hoi Gordon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan niet. Nichten worden kapper en heten Gordon.
Een jaartje geleden was er op de AD-website een stelling: "Koning Willem-Alexander is er klaar voor." En het volk maar "eens" of "oneens" stemmen. Alsof iemand kon weten of W-A er klaar voor was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu issie nog mooier...
De kans dat er in Nederland een terroristische aanslag plaatsvindt is groot
Mee eens
Mee oneens
In het dorp waar ik mij nu verblijf gaat geen aanslag plaatsvinden denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.
Ja dat had wel geholpen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef superniger het volgende:
In madrid en london hadden ze ook extra moeten beveiligen
De kans dat ik op de fiets dood neerval omdat automobilistenmalloten niet in hun zijspiegel kijken voordat ze de deur open doen, is veel groter. Ik ga lekker rustig slapen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook. Terrorisme is echt het allerlaatste waar ik me druk over maak.
De nationaal coördinator terrorisme verspreiding?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Actueel dreigingsniveau wordt door de NCTV naar buiten gebracht en niet de AIVD.
Zo is het jochie. Slaap zacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
De kans dat ik op de fiets dood neerval omdat automobilistenmalloten niet in hun zijspiegel kijken voordat ze de deur open doen, is veel groter. Ik ga lekker rustig slapen.
Zeker. Militairen in de treinen met geweren waar ik mij niet veiliger van ging voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die hype is er met die ballonnengrap van die Fokker ook wel geweest, maar je moet ook realistisch blijven.
Hij wou NCRV schrijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De nationaal coördinator terrorisme verspreiding?
Afgaande op FOK! klopt dat ook wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die geloven sowieso dat de mens van nature negatief is.
Niet lacherig over doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
"Geniet hij van het koningschap, denkt u?"
"Hij ziet eruit alsof hij het leuk vindt."
Zeg gewoon dat je het niet weet muts.
Zonder concrete dreiging is het gewoon waanzin om het treinverkeer in Nederland te gaan beveiligen. Voorzorgsmaatregelen zijn prima, maar het moet niet doorslaan in paranoia.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Militairen in de treinen met geweren waar ik mij niet veiliger van ging voelen.
Net als met de paus gaat dit nergens over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
"Geniet hij van het koningschap, denkt u?"
"Hij ziet eruit alsof hij het leuk vindt."
Zeg gewoon dat je het niet weet muts.
Niks man, maxima boven.quote:
Niet zo schelden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
royalty watcher/kennerbitch pls ga een echte baan zoeken en wat nuttigs bijdragen aan de samenleving, trut.
Ze schuiven gewoon door, eens in de zoveel jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Martinello het volgende:
Kysia was eerst correspondent in Rusland. Haar nieuwe baantje is niet echt een promotie.
Als Willie gaat BBQ'en blijft er meestal geen vlees over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
Zou Wim Lex wel eens een hamburger hebben gehad?
Ja, die tussen de benen van Maxquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Daardoor zit hij wel beter in zijn vel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, die tussen de benen van Max
Een stuk Bertha-38.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
en?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Een dode door het noodweer.twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Een dode door het noodweer.twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
God heeft het zo gewild...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |