Wat wil je der voor hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand interesse in een groene Bumbo + (witte) playtray?
Verkocht!quote:
Whahaha, ik dacht dat je wellicht op zoek was naar een goedkope cupquote:
En zo nee: nu in de aanbieding bij de Trekpleister.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:53 schreef DJMomo het volgende:
heeft iemand cars speelgoedautootjes over?
Echt!? Ga gelijk kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
En zo nee: nu in de aanbieding bij de Trekpleister.
Dan prop ik er nog liever plastic koffiebekertjes in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whahaha, ik dacht dat je wellicht op zoek was naar een goedkope cup
Dat weet ik niet. Ik was gisteren bij de Kruidvat en bij de TP, maar bij de Kruidvat was het zeker niet en ik heb zelf een Sally en een Finn meegenomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef DJMomo het volgende:
klopt het dat het niet in de folder staat?
Hmm, morgen even langs de TP dan maar. Dank voor de tip!
Hehe, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dan prop ik er nog liever plastic koffiebekertjes in.![]()
Neuh, dát soort dingen koop ik niet tweedehands!
Intertoys heeft de auto's van cars 2 voor 3 euro. En daar zitten bliksem en takel ook bij (ze hebben die namelijk ook voor 8 euro, maar daar staat geen cars 2 opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef DJMomo het volgende:
klopt het dat het niet in de folder staat?
Hmm, morgen even langs de TP dan maar. Dank voor de tip!
Ik pm je ffquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuke dingen danic.
Ik zoek nog kleine maatjes slaapzakken voor de winter.
you've got a pm!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef danic het volgende:
Het volledige aanbod, want ze is er nu echt helemaal uit:
maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
En ook nog een link naar mijn positiekleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LFZ8SODV
Liefst als pakket, prijs komen we wel uit.
Mijn zusje heeft ook nog een pakket positiekleding maat s/m.
Mag voor weinig weg, liefst als geheel pakket. Bij interesse hoor ik het graag, dan regel ik even een foto en lijstje met inhoud.
Helaas. Hier geen Sallyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik was gisteren bij de Kruidvat en bij de TP, maar bij de Kruidvat was het zeker niet en ik heb zelf een Sally en een Finn meegenomen
Heb je een foto? We zijn toevallig net opzoek naar een loopfietsjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een houten loopfiets in de aanbieding...... Met roze rondjes en een roze stoffen mandje
Dit is hem... even plaatje van internet geruktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb je een foto? We zijn toevallig net opzoek naar een loopfietsje
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dit is hem... even plaatje van internet gerukt
[ afbeelding ]
Lisa heeft bij mijn oppasadres ook een tweewieler en dat gaat goed! Maar deze lijkt iets zwaarder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?
Wij hebben hetzelfde loopfietsje (Hannah noemt het haar roze motor) en toevallig Mia er eens opgezet van de week. Die kan echt nog lang niet met haar voetjes bij de grond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?
Dat is minderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde loopfietsje (Hannah noemt het haar roze motor) en toevallig Mia er eens opgezet van de week. Die kan echt nog lang niet met haar voetjes bij de grond.
Ik dacht dat Hannah dat vanaf 2 jaar ergens pas kon.
Die heeft er trouwens nooit naar omgekeken. En haar fiets boeit haar ook niet, ze komt er misschien 3 meter mee vooruit en geeft het dan op.
Ik heb dit lakentje voor je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:55 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog meisjeslakentjes?
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is minder
Mocht S het niets vinden heeft ze nog wel nichtjes die het misschien wel leuk vinden
Is goed om te weten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijk
Wel als je een extra gaatje boort.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijk
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef trui het volgende:
kunnen ze mooi kijken naar filmpjes van Tonka Ricochets.
Ja, ik heb er nog eentje liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:31 schreef zandsculptuur het volgende:
Heeft iemand nog een voedingskussen in de aanbieding? Ik zoek eentje met bolletjesvulling.
Ik PM je evenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog eentje liggen
Met 2 hoezen
Neem je kleertjes mee naar de meet ?quote:
Haha ik heb net de kratten met kleertjes/schoentjes van zolder gehaald en ga ze vandaag op de foto zetten. Komt er aan dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem je kleertjes mee naar de meet ?![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha ik heb net de kratten met kleertjes/schoentjes van zolder gehaald en ga ze vandaag op de foto zetten. Komt er aan dus.
Over een paar maanden mag je lekker los gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef Kyara het volgende:
Kleertjes
oh wacht... ik heb eigenlijk een shopverbod
Ik heb een skibroek maat 92 ter overname maar het pak in maat 98/104 past hij zelf nog. Die dingen vallen zo groot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Alvast gezocht (iets met beter te vroeg dan te laat...)
Skipak voor een jongen, maat 98/104.
Ik zwaai vast voor over een jaartje voor die 98-104quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb een skibroek maat 92 ter overname maar het pak in maat 98/104 past hij zelf nog. Die dingen vallen zo groot.
Neem ze gewoon mee zaterdagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha ik heb net de kratten met kleertjes/schoentjes van zolder gehaald en ga ze vandaag op de foto zetten. Komt er aan dus.
Geef je een gil als ze klaar is? Ik wil ook welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
Positiekleding maat 44
Mag voor kleine prijsjes weg. Mabawa heeft eerste keuze
Ik ga morgen even voor je kijken. Voor dit seizoen of winter?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zoek (meisjes) broekjes en leggings in maat 80, iemand?
Niet te smal, er moeten wasbare luier billen inpassen
Jippie!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
Positiekleding maat 44
Mag voor kleine prijsjes weg. Mabawa heeft eerste keuze
Beide! Faye groeit niet zo hard, binnenkort moet ze over naar maat 80 en ben nu de boel aan het uitzoeken. Het gaat wel echt om lange broekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ga morgen even voor je kijken. Voor dit seizoen of winter?
110 heb ik wel interesse in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Interesse in meisjekleding? Ik heb vanalles liggen van maat 62 tot 110.
Aangezien ik bij nr 2 toch weer nieuw wil kopen hoef ik niet alles te bewaren![]()
Roep maar als je iets zoekt in een bepaakde maat. Dan kijk ik wat ik heb en maak ik foto's
Nog 4 jaar wachtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee die is 110
Maar w erl een kleine 110..
+1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef MamaPurk het volgende:
Kom er maar in Mrien met het meisjespakket 98/104
nog niet helemaal ze zit nu in 86/92 Ik heb geen idee hoe groot S is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Hu past die van jou dat al FR? In mijn hoofd is Ean echt een stuk kleiner dan S.
Ik dacht dat ze echt veel groter was dan Ean. Mijn mini mini meisje is goed bijgetrokken qua lengte ze is wel erg smal het meeste zakt van haar kont.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja ze schelen echt niet veel. Ik gok dat ze nu 95 cm is en 15 kilo
Oh het is echt heel stom, maar ik heb helemaal geen broeken meer....verkocht al denk ik (en andere deel bewaard voor Rosalie).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Blablabla, ik zoek kleding maat 80/86, vestjes, shirts, broekjes, rokjes, eigenlijk vanalles. Ik word ook blij van een doosje!
ze is zeker goed bijgetrokken zo te lezen! Goed zeg! En smal zijn mijn beide meisjes nooit geweest, alhoewel J tegenwoordig wel steeds vaker een riem nodig heeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt veel groter was dan Ean. Mijn mini mini meisje is goed bijgetrokken qua lengte ze is wel erg smal het meeste zakt van haar kont.
Ik heb ook wel interesse in je lange broeken, als Lamb er nog wat overlaatquote:
Ik heb wel interesse in de kleertjes maat 80 met lange mouw en pijp. Het hele pakket gaat hem niet worden, want 74 heb ik genoeg en zomerspullen in maat 80 zijn waarschijnlijk niet meer nodig. En dat bruine jasje, is dat qua dikte voor herfst of winter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef mrien het volgende:
50/56
Meisjes:
74/80
98/104
Jongens:
62/68
74/80
86/92
Voorkeur voor afname per pakket
Slaapzakken
Schoenen
Bijgewerkt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Geef je een gil als ze klaar is? Ik wil ook wel
Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef Keshet het volgende:
Te koop: Baby- en kinderkleding vanaf maat 50 t/m maat 92. Ook wat andere zaken zoals slaapzakken en kruikenzakken etc.
Foto's: http://keshetverkoopt.mijnalbums.nl/
Er komt de komende tijd meer bij, dat meld ik hier natuurlijk ook. Ik vind het ook geen enkel probleem om een doosje apart te zetten voor je tot alles online staat.
Als je interesse in iets hebt stuur me dan een PM. De prijs komen we vast wel uit!
Natuurlijk! Ik zet er steeds foto's bij trouwens dus kijk regelmatig even.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!
Ik heb er 2, met kruikzakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik lees bij keshet kruikenzakken, en bedenk me ineens dat ik nu vast wel kruiken nodig heb. Heeft iemand die over?
Hoiquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef octopussy het volgende:
Zo, het was een even doorbikkelen maar ik heb eindelijk alle kleertjes en schoentjes klaar voor de verkoop.![]()
![]()
http://octopussy.mijnalbums.nl/
Ik heb nog wat babyspul tot aan maat 86-92 meisjeskleding. Kijk ook vooral nog even bij de diverse spullen want de zolder moet leeg![]()
Graag even de fotonummers aangeven, dat zoekt wat gemakkelijker terug.
25 euro goed?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoi![]()
de autostoel laten we even voorbij gaan, ik wil toch graag een nieuwe![]()
Wat wil je voor foto L8, L9, L20, C7 en C13?
25 euro goed?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat wil je voor foto L8, L9, L20, C7 en C13?
Oh ik denk dat die dan echt te klein zijn. Mijn dames droegen ze rond 9-10 maanden ofzo. De gevoerde Babypaws vallen kleiner dan de ongevoerde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Prima hoor! Nog wel even een vraagje want ik lees nu op verschillende sites verschillende maten, die babypaws maat 2... als welke maat vallen die/met welke leeftijd droeg jouw kindjes deze? Mijn dame is nu 12 maanden en heeft mt 17/18..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh ik denk dat die dan echt te klein zijn. Mijn dames droegen ze rond 9-10 maanden ofzo. De gevoerde Babypaws vallen kleiner dan de ongevoerde.
Mailbox opgeruimd en gepm'd!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je inbox is vol. Maar wat wil je hebben voor:
Broek MissEtam
Broek C&A
Jurkje Hema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
En wat wil je voor D9, D7, D5, E26, c10, C16, C28? (en in de mt 80 map doet de foto van het overgooiertje met de paddestoelen het niet)quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef octopussy het volgende:
Zo, het was een even doorbikkelen maar ik heb eindelijk alle kleertjes en schoentjes klaar voor de verkoop.![]()
![]()
http://octopussy.mijnalbums.nl/
Ik heb nog wat babyspul tot aan maat 86-92 meisjeskleding. Kijk ook vooral nog even bij de diverse spullen want de zolder moet leeg![]()
Graag even de fotonummers aangeven, dat zoekt wat gemakkelijker terug.
Wat vind je van 45 euro?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En wat wil je voor D9, D7, D5, E26, c10, C16, C28? (en in de mt 80 map doet de foto van het overgooiertje met de paddestoelen het niet)
En minus D9? Is een typefout, mijn tablet en ik zijn geen vriendjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat vind je van 45 euro?
Het paddenstoelenjurkje is verkocht dus die heb ik net verwijderd
Haha ok, ik vond het al wat bijzonder. Laten we zeggen 40 euro dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En minus D9? Is een typefout, mijn tablet en ik zijn geen vriendjesEn P1 mag er wel bij.
Is goed , ik PM je morgen even!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:35 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha ok, ik vond het al wat bijzonder. Laten we zeggen 40 euro dan.
Jouw kind heeft geen rood haar toch? Volgens mij wordt F al een clowntje als ik dit pakje een kamer verderop neerleg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef Juud79 het volgende:
Die kleur is haske schattig.....Ik heb ze in meerdere kleuren met streep en effen, maar mijn mannetje moet ze nog dragen, dus ik kan je er niet aan helpen.
Ik wil je wel helpen zoeken naar een goedkoop exemplaar, ik heb ze op veel plekken in de sale gezien voor 15 euro ipv 30-35.
En ze staan ook geregeld op marktplaats....
Je mag mij ook wel helpen zoeken. Ik zoek zo'n donkerblauwe in 80 of 86.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef Juud79 het volgende:
Die kleur is haske schattig.....Ik heb ze in meerdere kleuren met streep en effen, maar mijn mannetje moet ze nog dragen, dus ik kan je er niet aan helpen.
Ik wil je wel helpen zoeken naar een goedkoop exemplaar, ik heb ze op veel plekken in de sale gezien voor 15 euro ipv 30-35.
En ze staan ook geregeld op marktplaats....
Bij Moonkids zelf is in ieder geval een optie, als je samen met iemand besteld kan je de verzendkosten delen. Ze hebben in ieder geval voldoende keuze.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jouw kind heeft geen rood haar toch? Volgens mij wordt F al een clowntje als ik dit pakje een kamer verderop neerleg.![]()
Als je iets tegenkomt hoor ik het graag!Ga even op mp neuzen.
Het is een superelastisch broekje dus de 56 kon hij al zo vroeg aan dat ik nu wel een 68 aandurf! Hij is nu geloof 63 cm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Die is leuk Juud. Heb nog nooit zo'n salopette geprobeerd eigenlijk, maar vind ze bij suikerF altijd heel leuk. Wow zit F al in 68 trouwens?of valt Moonkids zo klein?
Jij bent op de site van Juud aan het kijken he? Dan kijk ik eens even mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Spees als je samen met mij een Moonkidsbestelling wilt doen hoor ik het welKom ik het wel een keer langs brengen ofzo!
Nee Moonkids zelf, ik vind de kleurtjes niet zo leuk op die website..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij bent op de site van Juud aan het kijken he? Dan kijk ik eens even mee.
Gezellig!
Deze had F:quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik ga straks eens kijken, ben benieuwd!
Nu hoor ik iemand in de babyfoon, fietstijd!
Graag Karin! Jouw/jullie smaak valt hier ook altijd in de smaakquote:
echt? Eli zit nu in 110/116 en Elin is nu best langquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Is er hier iemand die een aantal van die plastic dieren (schleich, ander merk, merkloos) heeft en die weg doet?
En meisjeswinterkleding, maat 110/116 zo'n beetje, denk ik. Ik vrees dat de kleine dame een volledig nieuwe wintergarderobe moet hebben!
Voor shirts en jurkjes vind ik dat wel mooier vallen. Broeken in maat 104 denk ik. Ik heb vorige week voor het eerst een shirt in 110/116 gekocht, en dat is wel wat ruim, maar als het in de droger is geweest al veel minderquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echt? Eli zit nu in 110/116 en Elin is nu best langkan me niet voorstellen dan miniSenna in de winter dezelfde maat heeft?
Je wil ze zeker graag samen verkopen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef Kyara het volgende:
Deze heb ik in maat 80 (en zou dus weg mogen, met pijn in mijn hart):
[ afbeelding ]
met deze romper erbij
[ afbeelding ]
yup.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je wil ze zeker graag samen verkopen?
broeken 110 passen hier pas net en elin is al 1 meter 12quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Shirts voor lars koop ik ook in 110/116, en lars is niet heel groot. Dus volgens mij is dat zo gek nog niet, en ik heb een hekel aan te korte shirts, liever wat te groot dan te klein. Broeken heeft hij ook 104 aan, maar zou ik nu ook in 110 kopen als dat nodig zou zijn.
Nee, je moet bij iemand anders zijn! D. heeft zijn veto uitgesproken!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik hoef jou dan vast geen DM te sturen om 'm te dibsen voor wanneer C eruit is he?
meike heeft ook heel lang in die maat gezeten met broeken. Qua wijdte zitten die nu nog het mooist, maar hoog water.... Name it skinny broeken zitten ook heel goed, die zijn nog weer een stuk smaller dan die van de hema bijv.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broeken 110 passen hier pas net en elin is al 1 meter 12maar wellicht omdat ze geen
kont heeft.
Een goudvis!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:05 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb deze gevonden achterin de kast. Hema 74/80.
[ link | afbeelding ]
Prijs: wat je ervoor wilt geven.
Pyjama's zoek ik ook! Prinsessen zal wel goed zijn, denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
meike heeft ook heel lang in die maat gezeten met broeken. Qua wijdte zitten die nu nog het mooist, maar hoog water.... Name it skinny broeken zitten ook heel goed, die zijn nog weer een stuk smaller dan die van de hema bijv.
Kd, in welke maat zocht jij pyama's? Dan zal ik eens kijken. Alhoewel het prinsessengehalte daarin wel groot is (op pyama's en sokken mag het)
Ik heb even gekeken, maar zit niets meer tussenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Missly op pagina 4 heb ik ook nog wat 110 dingen staan, mischien zit er iets tussen
Is dat maat 104? Jouw mooie Elinspul past goed bij mijn peuterquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog wat Elinspul dat weg mag, vanavond of morgen foto's
waaronder een paar items waar ik moeite mee heb om ze weg te doen
Ik ben benieuwd! Ik ga eerst even sporten, dus gooi je het er niet te vroeg op?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Waarom doe je ze dan weg met een dochter op komst??quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom doe je ze dan weg met een dochter op komst??
Ohja, dat duurt natuurlijk nog wel evenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'
Dat kan ik me wel voorstellen. Misschien van een enkel dingetje , maar ik zou kleding ook niet zo lang willen bewaren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'
H&M had ze altijd vanaf 68.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjaaaa zwarte rompers of shirtjes, die zoek ik ook! Maar dan maatje 68 maar
Echt suf dat ze dat bijna niet hebben...
Laziness, mag ik het lindex broekje en shirtje met bos en dieren erop?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt.
Ik kijk even wie de grootste afname neemt want ik ga trouwen en op vakantie dus geef nogal de voorkeur aan zo min mogelijk pakketjes sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Jipster het volgende:
[..]
Laziness, mag ik het lindex broekje en shirtje met bos en dieren erop?
aaaaah komt ze nu mee!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt.
Lindex broekt maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Velours pyjama maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Gruffalo maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
WE trui valt als 92/98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Name it grote maat 98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Lindex maat 98 3euro
[ link | afbeelding ]
C&A maat 98 2 euro
[ link | afbeelding ]
H&M valt als 98 qua lengte 3 euro
[ link | afbeelding ]
Allstars maat 7 2,50 euro
[ link | afbeelding ]
Snowboots maat 24 5 euro
[ link | afbeelding ]
Ik heb er een paar: https://picasaweb.google.com/106858592983135675177/Maat8086quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand nog rompers in 86/92 voor een meisje? Het liefst mouwloos of spagettibandjes.
Broeken in 86 en shirts en winterjas in 92 zijn ook van harte welkom!
Fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef Lamb29 het volgende:
Heb net van alles van Bla bla overgenomen
Wat overigens al binnen is en harstikke mooi! Tnxs
104 geloof ik maar elin past er nog in, ben er op uitgekeken..quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef Lamb29 het volgende:
Ik snap!
Broek vind ik ook erg tof... (dunnetje?)
en dat witte blommenblousje..is die 110?
Broekje, WE en H&M truien en de All Stars?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt. Grote voorkeur voor pakketafname want druk door bruiloft en vakantie.
Lindex broekt maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Velours pyjama maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Gruffalo maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
WE trui valt als 92/98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Name it grote maat 98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Lindex maat 98 3euro
[ link | afbeelding ]
C&A maat 98 2 euro
[ link | afbeelding ]
H&M valt als 98 qua lengte 3 euro
[ link | afbeelding ]
Allstars maat 7 2,50 euro
[ link | afbeelding ]
Snowboots maat 24 5 euro
[ link | afbeelding ]
Ah! Ben ik 7 minuten te laat voor de hoodiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Broekje, WE en H&M truien en de All Stars?
Ja, super! Thxquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
Dikke kans dat de mijn alweer eruit voordat S erin past. Zal ik het je laten weten als ze te klein zijn?
Rompers zijn bruinquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohh mag ik die roodgroene jumpsuit in 74-80? En de perenjumpsuit? Althans, wat wil je er voor hebben?
Ow en de zwarte rompertjes!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer zeg, maar niet echt tegen te houden helaas. Nou dan laat ik m even passeren!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Lamb29 het volgende:
Hier trouwens weer een stapel gepast... een meter kleding die binnenkort op de foto gaat
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb smaakmaar het was een desillusie!
Zo mooi, en zó vreselijk met vier kattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wie wil zwarte rompers , lange mouw maat 68 ?
I'm working on it!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
Ik kwam ze hier tegen: http://www.sokshop.nl/sho(...)0-t-m-92-p-1545.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:28 schreef Kyara het volgende:
damn, ik wil ze in 62 maar die bestaan blijkbaar niet.
62/68 mag trouwens ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
I'm working on it!
Doos met winterkleding staat nog bij mijn moeder, zal hem zsm hier heen halen om te fotograferen.
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
Was er maar 1quote:
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
enquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!![]()
)
En spot ik daar Hema-rompers? Welke maat zijn die? 74/80 of 86/92? De grotere maat is zeer welkom!
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
En wat wil je ervoor hebben?
Zitten er longsleeve t-shirts tussen?
En ik wil de mouwloze rompers ook wel!![]()
Broekje klinkt goed! Rompers ga ik straks nog even kijken hoe ik zit. De mini ligt te slapen dus kan er nu niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef danic het volgende:
[..]
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.
Rompers zijn maat 80. 86/92 is nog in gebruik.
Ik zal mijn zusje even vragen of ze nog rompers heeft. Lange mouw of korte mouw?
Broekje leg ik voor je apart iig.
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef danic het volgende:
[..]
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.
Groene is wel dun trouwens, kan niet voor de winter.
Rompers leg ik er ook bij en die shirts kijk ik ff na
Yes please!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb er 4 in maat 68 (H&M)
Maat 62 is al weg ( was geen H&M)
Maat 74 heb ik er meer, maar die past ze nog.![]()
Dus allemaal LB, Becky en Elmo allemaal 1 ?
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Gelukkig want ik heb hem niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Foto's van de shirtjes:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ja jeetje, ben ik even niet online gooit iedereen zn goodies in de sale en zijn er allerlei gehaaide kapers op de kust! Tssssk.
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
oh, maar daar doe ik alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!
Ik wil wel graag de bovenste twee shirts, de korte mouwen rompers en het baseball jackquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef danic het volgende:
[..]
Foto's van de shirtjes:
[ afbeelding ]
Name it
[ afbeelding ]
denk Zeeman
[ afbeelding ]
V&D
[ afbeelding ]
Name it
Er lijkt een vlek op te zitten (onder de kin zeg maar), maar die zit er in het echt niet op![]()
Laat maar even weten waarin je interesse hebt dan pm ik je daarna wel met een prijs.
ik heb m net weggedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Lamb29 het volgende:
Het zou toch zomaar...
Iemand dit H&M shirtje misschien liggen in 110/116?
want
[ afbeelding ]
Nooo!quote:
Ik heb dat baseball jack ook nog liggen. Ik ben nu op vakantie maar zal vrijdag even kijken welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Ik weet 't ook niet zeker, twijfel namelijk of ze die ik bedoel ook in blauw hadden... Heb je misschien een foto'tje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb de rode..ik weet alleen de maat niet. Hij is ongedragen wegens bollo. Ik weet niet of we dezelfde bedoelen. Ik heb rood,beige en blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |