Helaas. Hier geen Sallyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik was gisteren bij de Kruidvat en bij de TP, maar bij de Kruidvat was het zeker niet en ik heb zelf een Sally en een Finn meegenomen
Heb je een foto? We zijn toevallig net opzoek naar een loopfietsjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een houten loopfiets in de aanbieding...... Met roze rondjes en een roze stoffen mandje
Dit is hem... even plaatje van internet geruktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb je een foto? We zijn toevallig net opzoek naar een loopfietsje
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dit is hem... even plaatje van internet gerukt
[ afbeelding ]
Lisa heeft bij mijn oppasadres ook een tweewieler en dat gaat goed! Maar deze lijkt iets zwaarder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?
Wij hebben hetzelfde loopfietsje (Hannah noemt het haar roze motor) en toevallig Mia er eens opgezet van de week. Die kan echt nog lang niet met haar voetjes bij de grond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dies leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar ongv op? S is 84cm is ze lang genoeg dankje?
Dat is minderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde loopfietsje (Hannah noemt het haar roze motor) en toevallig Mia er eens opgezet van de week. Die kan echt nog lang niet met haar voetjes bij de grond.
Ik dacht dat Hannah dat vanaf 2 jaar ergens pas kon.
Die heeft er trouwens nooit naar omgekeken. En haar fiets boeit haar ook niet, ze komt er misschien 3 meter mee vooruit en geeft het dan op.
Ik heb dit lakentje voor je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:55 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog meisjeslakentjes?
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is minder
Mocht S het niets vinden heeft ze nog wel nichtjes die het misschien wel leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |