Pyjama's zoek ik ook! Prinsessen zal wel goed zijn, denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
meike heeft ook heel lang in die maat gezeten met broeken. Qua wijdte zitten die nu nog het mooist, maar hoog water.... Name it skinny broeken zitten ook heel goed, die zijn nog weer een stuk smaller dan die van de hema bijv.
Kd, in welke maat zocht jij pyama's? Dan zal ik eens kijken. Alhoewel het prinsessengehalte daarin wel groot is (op pyama's en sokken mag het)
Ik heb even gekeken, maar zit niets meer tussenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Missly op pagina 4 heb ik ook nog wat 110 dingen staan, mischien zit er iets tussen
Is dat maat 104? Jouw mooie Elinspul past goed bij mijn peuterquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog wat Elinspul dat weg mag, vanavond of morgen foto's
waaronder een paar items waar ik moeite mee heb om ze weg te doen
Ik ben benieuwd! Ik ga eerst even sporten, dus gooi je het er niet te vroeg op?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Waarom doe je ze dan weg met een dochter op komst??quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom doe je ze dan weg met een dochter op komst??
Ohja, dat duurt natuurlijk nog wel evenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'
Dat kan ik me wel voorstellen. Misschien van een enkel dingetje , maar ik zou kleding ook niet zo lang willen bewaren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
4 jaar bewaren is niet 'mijn ding'
H&M had ze altijd vanaf 68.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjaaaa zwarte rompers of shirtjes, die zoek ik ook! Maar dan maatje 68 maar
Echt suf dat ze dat bijna niet hebben...
Laziness, mag ik het lindex broekje en shirtje met bos en dieren erop?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt.
Ik kijk even wie de grootste afname neemt want ik ga trouwen en op vakantie dus geef nogal de voorkeur aan zo min mogelijk pakketjes sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Jipster het volgende:
[..]
Laziness, mag ik het lindex broekje en shirtje met bos en dieren erop?
aaaaah komt ze nu mee!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt.
Lindex broekt maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Velours pyjama maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Gruffalo maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
WE trui valt als 92/98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Name it grote maat 98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Lindex maat 98 3euro
[ link | afbeelding ]
C&A maat 98 2 euro
[ link | afbeelding ]
H&M valt als 98 qua lengte 3 euro
[ link | afbeelding ]
Allstars maat 7 2,50 euro
[ link | afbeelding ]
Snowboots maat 24 5 euro
[ link | afbeelding ]
Ik heb er een paar: https://picasaweb.google.com/106858592983135675177/Maat8086quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand nog rompers in 86/92 voor een meisje? Het liefst mouwloos of spagettibandjes.
Broeken in 86 en shirts en winterjas in 92 zijn ook van harte welkom!
Fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef Lamb29 het volgende:
Heb net van alles van Bla bla overgenomen
Wat overigens al binnen is en harstikke mooi! Tnxs
104 geloof ik maar elin past er nog in, ben er op uitgekeken..quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef Lamb29 het volgende:
Ik snap!
Broek vind ik ook erg tof... (dunnetje?)
en dat witte blommenblousje..is die 110?
Broekje, WE en H&M truien en de All Stars?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:32 schreef laziness het volgende:
Opruiming gehouden en vlug bagger foto's gemaakt. Grote voorkeur voor pakketafname want druk door bruiloft en vakantie.
Lindex broekt maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Velours pyjama maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
Gruffalo maat 92 3 euro
[ link | afbeelding ]
WE trui valt als 92/98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Name it grote maat 98 3 euro
[ link | afbeelding ]
Lindex maat 98 3euro
[ link | afbeelding ]
C&A maat 98 2 euro
[ link | afbeelding ]
H&M valt als 98 qua lengte 3 euro
[ link | afbeelding ]
Allstars maat 7 2,50 euro
[ link | afbeelding ]
Snowboots maat 24 5 euro
[ link | afbeelding ]
Ah! Ben ik 7 minuten te laat voor de hoodiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Broekje, WE en H&M truien en de All Stars?
Ja, super! Thxquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
Dikke kans dat de mijn alweer eruit voordat S erin past. Zal ik het je laten weten als ze te klein zijn?
Rompers zijn bruinquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohh mag ik die roodgroene jumpsuit in 74-80? En de perenjumpsuit? Althans, wat wil je er voor hebben?
Ow en de zwarte rompertjes!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer zeg, maar niet echt tegen te houden helaas. Nou dan laat ik m even passeren!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Lamb29 het volgende:
Hier trouwens weer een stapel gepast... een meter kleding die binnenkort op de foto gaat
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb smaakmaar het was een desillusie!
Zo mooi, en zó vreselijk met vier kattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wie wil zwarte rompers , lange mouw maat 68 ?
I'm working on it!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
Ik kwam ze hier tegen: http://www.sokshop.nl/sho(...)0-t-m-92-p-1545.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:28 schreef Kyara het volgende:
damn, ik wil ze in 62 maar die bestaan blijkbaar niet.
62/68 mag trouwens ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
I'm working on it!
Doos met winterkleding staat nog bij mijn moeder, zal hem zsm hier heen halen om te fotograferen.
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
Was er maar 1quote:
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
enquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!![]()
)
En spot ik daar Hema-rompers? Welke maat zijn die? 74/80 of 86/92? De grotere maat is zeer welkom!
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
En wat wil je ervoor hebben?
Zitten er longsleeve t-shirts tussen?
En ik wil de mouwloze rompers ook wel!![]()
Broekje klinkt goed! Rompers ga ik straks nog even kijken hoe ik zit. De mini ligt te slapen dus kan er nu niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef danic het volgende:
[..]
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.
Rompers zijn maat 80. 86/92 is nog in gebruik.
Ik zal mijn zusje even vragen of ze nog rompers heeft. Lange mouw of korte mouw?
Broekje leg ik voor je apart iig.
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef danic het volgende:
[..]
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.
Groene is wel dun trouwens, kan niet voor de winter.
Rompers leg ik er ook bij en die shirts kijk ik ff na
Yes please!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb er 4 in maat 68 (H&M)
Maat 62 is al weg ( was geen H&M)
Maat 74 heb ik er meer, maar die past ze nog.![]()
Dus allemaal LB, Becky en Elmo allemaal 1 ?
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Gelukkig want ik heb hem niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Foto's van de shirtjes:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ja jeetje, ben ik even niet online gooit iedereen zn goodies in de sale en zijn er allerlei gehaaide kapers op de kust! Tssssk.
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
oh, maar daar doe ik alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!
Ik wil wel graag de bovenste twee shirts, de korte mouwen rompers en het baseball jackquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef danic het volgende:
[..]
Foto's van de shirtjes:
[ afbeelding ]
Name it
[ afbeelding ]
denk Zeeman
[ afbeelding ]
V&D
[ afbeelding ]
Name it
Er lijkt een vlek op te zitten (onder de kin zeg maar), maar die zit er in het echt niet op![]()
Laat maar even weten waarin je interesse hebt dan pm ik je daarna wel met een prijs.
ik heb m net weggedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Lamb29 het volgende:
Het zou toch zomaar...
Iemand dit H&M shirtje misschien liggen in 110/116?
want
[ afbeelding ]
Nooo!quote:
Ik heb dat baseball jack ook nog liggen. Ik ben nu op vakantie maar zal vrijdag even kijken welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Ik weet 't ook niet zeker, twijfel namelijk of ze die ik bedoel ook in blauw hadden... Heb je misschien een foto'tje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb de rode..ik weet alleen de maat niet. Hij is ongedragen wegens bollo. Ik weet niet of we dezelfde bedoelen. Ik heb rood,beige en blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |