Zo mooi, en zó vreselijk met vier kattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wie wil zwarte rompers , lange mouw maat 68 ?
I'm working on it!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
Ik kwam ze hier tegen: http://www.sokshop.nl/sho(...)0-t-m-92-p-1545.htmlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:28 schreef Kyara het volgende:
damn, ik wil ze in 62 maar die bestaan blijkbaar niet.
62/68 mag trouwens ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
I'm working on it!
Doos met winterkleding staat nog bij mijn moeder, zal hem zsm hier heen halen om te fotograferen.
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
Was er maar 1quote:
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:23 schreef danic het volgende:
Ik heb dit nog in maat 80 voor een jongetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket hoeft niet als pakket verkocht te worden. Zit er wat tussen, geef maar een gil.
enquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat eerste broekje vind ik erg leuk! Is het gevoerd? (En nog beschikbaar? Niet eerlijk dat er nu zoveel jongetjes maat 80 nodig hebben!!![]()
)
En spot ik daar Hema-rompers? Welke maat zijn die? 74/80 of 86/92? De grotere maat is zeer welkom!
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oeh ik vind beide jasjes leuk, zijn ze er nog? (3e foto en die op de pakketfoto)
En wat wil je ervoor hebben?
Zitten er longsleeve t-shirts tussen?
En ik wil de mouwloze rompers ook wel!![]()
Broekje klinkt goed! Rompers ga ik straks nog even kijken hoe ik zit. De mini ligt te slapen dus kan er nu niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef danic het volgende:
[..]
Broekje is inderdaad licht gevoerd en heel stevig echt een heel mooi broekje vind ik zelf.
Rompers zijn maat 80. 86/92 is nog in gebruik.
Ik zal mijn zusje even vragen of ze nog rompers heeft. Lange mouw of korte mouw?
Broekje leg ik voor je apart iig.
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef danic het volgende:
[..]
Jasjes zijn er nog maar ik zag in mijn album het groene jasje 2x voorbij konen. 1x maat 68 en 1x maat 80. Ik ga ff uitzoeken hoe het nou ook alweer zit. Als het maat 80 is leg ik ze alkebei apart en anders alleen die blauw/witte.
Groene is wel dun trouwens, kan niet voor de winter.
Rompers leg ik er ook bij en die shirts kijk ik ff na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |