Yes please!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb er 4 in maat 68 (H&M)
Maat 62 is al weg ( was geen H&M)
Maat 74 heb ik er meer, maar die past ze nog.![]()
Dus allemaal LB, Becky en Elmo allemaal 1 ?
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Gelukkig want ik heb hem niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Foto's van de shirtjes:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Top! Ik ben trouwens vooral geïnteresseerd in het blauw witte baseball jack. Mineola mag/kan dan misschien de groene nemen?
Ik hoor nog graag over de shirts en PM me dan even wat je qua totaalprijs in gedachten hebt ok?
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
Ja jeetje, ben ik even niet online gooit iedereen zn goodies in de sale en zijn er allerlei gehaaide kapers op de kust! Tssssk.
Ik zoek truien en winterbroekjes in 80/86 (en moonboots voor een anderhalf jarige, maat geen idee), dus als iemand binnenkort nog wat heeft? Kyara, Bodpa, andere niet meer babyjongetjesmoeders, insert bambi-eyes
oh, maar daar doe ik alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t meeste herfst/winter spul 68-74 is. Hij draagt nu 80-86. Die pyjama's zijn voor jou hoor!
Ik wil wel graag de bovenste twee shirts, de korte mouwen rompers en het baseball jackquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef danic het volgende:
[..]
Foto's van de shirtjes:
[ afbeelding ]
Name it
[ afbeelding ]
denk Zeeman
[ afbeelding ]
V&D
[ afbeelding ]
Name it
Er lijkt een vlek op te zitten (onder de kin zeg maar), maar die zit er in het echt niet op![]()
Laat maar even weten waarin je interesse hebt dan pm ik je daarna wel met een prijs.
ik heb m net weggedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Lamb29 het volgende:
Het zou toch zomaar...
Iemand dit H&M shirtje misschien liggen in 110/116?
want
[ afbeelding ]
Nooo!quote:
Ik heb dat baseball jack ook nog liggen. Ik ben nu op vakantie maar zal vrijdag even kijken welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeWant ik ging ook vooral voor t baseball jack! En hij zit in de winter in maat 80 dus die groene wordt m dan niet. Maar toch lief bedacht!
Ik weet 't ook niet zeker, twijfel namelijk of ze die ik bedoel ook in blauw hadden... Heb je misschien een foto'tje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb de rode..ik weet alleen de maat niet. Hij is ongedragen wegens bollo. Ik weet niet of we dezelfde bedoelen. Ik heb rood,beige en blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |