Nee Moonkids zelf, ik vind de kleurtjes niet zo leuk op die website..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij bent op de site van Juud aan het kijken he? Dan kijk ik eens even mee.
Gezellig!
Deze had F:quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik ga straks eens kijken, ben benieuwd!
Nu hoor ik iemand in de babyfoon, fietstijd!
Graag Karin! Jouw/jullie smaak valt hier ook altijd in de smaakquote:
echt? Eli zit nu in 110/116 en Elin is nu best langquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Is er hier iemand die een aantal van die plastic dieren (schleich, ander merk, merkloos) heeft en die weg doet?
En meisjeswinterkleding, maat 110/116 zo'n beetje, denk ik. Ik vrees dat de kleine dame een volledig nieuwe wintergarderobe moet hebben!
Voor shirts en jurkjes vind ik dat wel mooier vallen. Broeken in maat 104 denk ik. Ik heb vorige week voor het eerst een shirt in 110/116 gekocht, en dat is wel wat ruim, maar als het in de droger is geweest al veel minderquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
echt? Eli zit nu in 110/116 en Elin is nu best langkan me niet voorstellen dan miniSenna in de winter dezelfde maat heeft?
Je wil ze zeker graag samen verkopen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef Kyara het volgende:
Deze heb ik in maat 80 (en zou dus weg mogen, met pijn in mijn hart):
[ afbeelding ]
met deze romper erbij
[ afbeelding ]
yup.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je wil ze zeker graag samen verkopen?
broeken 110 passen hier pas net en elin is al 1 meter 12quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Shirts voor lars koop ik ook in 110/116, en lars is niet heel groot. Dus volgens mij is dat zo gek nog niet, en ik heb een hekel aan te korte shirts, liever wat te groot dan te klein. Broeken heeft hij ook 104 aan, maar zou ik nu ook in 110 kopen als dat nodig zou zijn.
Nee, je moet bij iemand anders zijn! D. heeft zijn veto uitgesproken!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik hoef jou dan vast geen DM te sturen om 'm te dibsen voor wanneer C eruit is he?
meike heeft ook heel lang in die maat gezeten met broeken. Qua wijdte zitten die nu nog het mooist, maar hoog water.... Name it skinny broeken zitten ook heel goed, die zijn nog weer een stuk smaller dan die van de hema bijv.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broeken 110 passen hier pas net en elin is al 1 meter 12maar wellicht omdat ze geen
kont heeft.
Een goudvis!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:05 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb deze gevonden achterin de kast. Hema 74/80.
[ link | afbeelding ]
Prijs: wat je ervoor wilt geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |