Ik heb ook wel interesse in je lange broeken, als Lamb er nog wat overlaatquote:

Ik heb wel interesse in de kleertjes maat 80 met lange mouw en pijp. Het hele pakket gaat hem niet worden, want 74 heb ik genoeg en zomerspullen in maat 80 zijn waarschijnlijk niet meer nodig. En dat bruine jasje, is dat qua dikte voor herfst of winter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef mrien het volgende:
50/56
Meisjes:
74/80
98/104
Jongens:
62/68
74/80
86/92
Voorkeur voor afname per pakket
Slaapzakken
Schoenen

Bijgewerkt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Geef je een gil als ze klaar is? Ik wil ook wel

Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef Keshet het volgende:
Te koop: Baby- en kinderkleding vanaf maat 50 t/m maat 92. Ook wat andere zaken zoals slaapzakken en kruikenzakken etc.
Foto's: http://keshetverkoopt.mijnalbums.nl/
Er komt de komende tijd meer bij, dat meld ik hier natuurlijk ook. Ik vind het ook geen enkel probleem om een doosje apart te zetten voor je tot alles online staat.
Als je interesse in iets hebt stuur me dan een PM. De prijs komen we vast wel uit!

Natuurlijk! Ik zet er steeds foto's bij trouwens dus kijk regelmatig even.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!

Ik heb er 2, met kruikzakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik lees bij keshet kruikenzakken, en bedenk me ineens dat ik nu vast wel kruiken nodig heb. Heeft iemand die over?

Hoiquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef octopussy het volgende:
Zo, het was een even doorbikkelen maar ik heb eindelijk alle kleertjes en schoentjes klaar voor de verkoop.![]()
![]()
http://octopussy.mijnalbums.nl/
Ik heb nog wat babyspul tot aan maat 86-92 meisjeskleding. Kijk ook vooral nog even bij de diverse spullen want de zolder moet leeg![]()
Graag even de fotonummers aangeven, dat zoekt wat gemakkelijker terug.

25 euro goed?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoi![]()
de autostoel laten we even voorbij gaan, ik wil toch graag een nieuwe![]()
Wat wil je voor foto L8, L9, L20, C7 en C13?

25 euro goed?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat wil je voor foto L8, L9, L20, C7 en C13?

Oh ik denk dat die dan echt te klein zijn. Mijn dames droegen ze rond 9-10 maanden ofzo. De gevoerde Babypaws vallen kleiner dan de ongevoerde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Prima hoor! Nog wel even een vraagje want ik lees nu op verschillende sites verschillende maten, die babypaws maat 2... als welke maat vallen die/met welke leeftijd droeg jouw kindjes deze? Mijn dame is nu 12 maanden en heeft mt 17/18..

quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh ik denk dat die dan echt te klein zijn. Mijn dames droegen ze rond 9-10 maanden ofzo. De gevoerde Babypaws vallen kleiner dan de ongevoerde.

Mailbox opgeruimd en gepm'd!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je inbox is vol. Maar wat wil je hebben voor:
Broek MissEtam
Broek C&A
Jurkje Hema

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke

En wat wil je voor D9, D7, D5, E26, c10, C16, C28? (en in de mt 80 map doet de foto van het overgooiertje met de paddestoelen het niet)quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef octopussy het volgende:
Zo, het was een even doorbikkelen maar ik heb eindelijk alle kleertjes en schoentjes klaar voor de verkoop.![]()
![]()
http://octopussy.mijnalbums.nl/
Ik heb nog wat babyspul tot aan maat 86-92 meisjeskleding. Kijk ook vooral nog even bij de diverse spullen want de zolder moet leeg![]()
Graag even de fotonummers aangeven, dat zoekt wat gemakkelijker terug.

Wat vind je van 45 euro?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En wat wil je voor D9, D7, D5, E26, c10, C16, C28? (en in de mt 80 map doet de foto van het overgooiertje met de paddestoelen het niet)

En minus D9? Is een typefout, mijn tablet en ik zijn geen vriendjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat vind je van 45 euro?
Het paddenstoelenjurkje is verkocht dus die heb ik net verwijderd

Haha ok, ik vond het al wat bijzonder. Laten we zeggen 40 euro dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En minus D9? Is een typefout, mijn tablet en ik zijn geen vriendjesEn P1 mag er wel bij.

Is goed , ik PM je morgen even!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:35 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha ok, ik vond het al wat bijzonder. Laten we zeggen 40 euro dan.

Jouw kind heeft geen rood haar toch? Volgens mij wordt F al een clowntje als ik dit pakje een kamer verderop neerleg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef Juud79 het volgende:
Die kleur is haske schattig.....Ik heb ze in meerdere kleuren met streep en effen, maar mijn mannetje moet ze nog dragen, dus ik kan je er niet aan helpen.
Ik wil je wel helpen zoeken naar een goedkoop exemplaar, ik heb ze op veel plekken in de sale gezien voor 15 euro ipv 30-35.
En ze staan ook geregeld op marktplaats....

Je mag mij ook wel helpen zoeken. Ik zoek zo'n donkerblauwe in 80 of 86.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef Juud79 het volgende:
Die kleur is haske schattig.....Ik heb ze in meerdere kleuren met streep en effen, maar mijn mannetje moet ze nog dragen, dus ik kan je er niet aan helpen.
Ik wil je wel helpen zoeken naar een goedkoop exemplaar, ik heb ze op veel plekken in de sale gezien voor 15 euro ipv 30-35.
En ze staan ook geregeld op marktplaats....

Bij Moonkids zelf is in ieder geval een optie, als je samen met iemand besteld kan je de verzendkosten delen. Ze hebben in ieder geval voldoende keuze.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jouw kind heeft geen rood haar toch? Volgens mij wordt F al een clowntje als ik dit pakje een kamer verderop neerleg.![]()
Als je iets tegenkomt hoor ik het graag!Ga even op mp neuzen.

Het is een superelastisch broekje dus de 56 kon hij al zo vroeg aan dat ik nu wel een 68 aandurf! Hij is nu geloof 63 cm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Die is leuk Juud. Heb nog nooit zo'n salopette geprobeerd eigenlijk, maar vind ze bij suikerF altijd heel leuk. Wow zit F al in 68 trouwens?of valt Moonkids zo klein?

Jij bent op de site van Juud aan het kijken he? Dan kijk ik eens even mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Spees als je samen met mij een Moonkidsbestelling wilt doen hoor ik het welKom ik het wel een keer langs brengen ofzo!

Nee Moonkids zelf, ik vind de kleurtjes niet zo leuk op die website..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij bent op de site van Juud aan het kijken he? Dan kijk ik eens even mee.
Gezellig!

Deze had F:quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik ga straks eens kijken, ben benieuwd!
Nu hoor ik iemand in de babyfoon, fietstijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |