Nog 4 jaar wachtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee die is 110
Maar w erl een kleine 110..

+1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef MamaPurk het volgende:
Kom er maar in Mrien met het meisjespakket 98/104

nog niet helemaal ze zit nu in 86/92 Ik heb geen idee hoe groot S is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Hu past die van jou dat al FR? In mijn hoofd is Ean echt een stuk kleiner dan S.

Ik dacht dat ze echt veel groter was dan Ean. Mijn mini mini meisje is goed bijgetrokken qua lengte ze is wel erg smal het meeste zakt van haar kont.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja ze schelen echt niet veel. Ik gok dat ze nu 95 cm is en 15 kilo

Oh het is echt heel stom, maar ik heb helemaal geen broeken meer....verkocht al denk ik (en andere deel bewaard voor Rosalie).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Blablabla, ik zoek kleding maat 80/86, vestjes, shirts, broekjes, rokjes, eigenlijk vanalles. Ik word ook blij van een doosje!

ze is zeker goed bijgetrokken zo te lezen! Goed zeg! En smal zijn mijn beide meisjes nooit geweest, alhoewel J tegenwoordig wel steeds vaker een riem nodig heeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt veel groter was dan Ean. Mijn mini mini meisje is goed bijgetrokken qua lengte ze is wel erg smal het meeste zakt van haar kont.

Ik heb ook wel interesse in je lange broeken, als Lamb er nog wat overlaatquote:

Ik heb wel interesse in de kleertjes maat 80 met lange mouw en pijp. Het hele pakket gaat hem niet worden, want 74 heb ik genoeg en zomerspullen in maat 80 zijn waarschijnlijk niet meer nodig. En dat bruine jasje, is dat qua dikte voor herfst of winter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef mrien het volgende:
50/56
Meisjes:
74/80
98/104
Jongens:
62/68
74/80
86/92
Voorkeur voor afname per pakket
Slaapzakken
Schoenen

Bijgewerkt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Geef je een gil als ze klaar is? Ik wil ook wel

Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef Keshet het volgende:
Te koop: Baby- en kinderkleding vanaf maat 50 t/m maat 92. Ook wat andere zaken zoals slaapzakken en kruikenzakken etc.
Foto's: http://keshetverkoopt.mijnalbums.nl/
Er komt de komende tijd meer bij, dat meld ik hier natuurlijk ook. Ik vind het ook geen enkel probleem om een doosje apart te zetten voor je tot alles online staat.
Als je interesse in iets hebt stuur me dan een PM. De prijs komen we vast wel uit!

Natuurlijk! Ik zet er steeds foto's bij trouwens dus kijk regelmatig even.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Zou je naar de dreumesmeet ook spulletjes willen meenemen? ik ga kijken wat voor leuks je hebt!

Ik heb er 2, met kruikzakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik lees bij keshet kruikenzakken, en bedenk me ineens dat ik nu vast wel kruiken nodig heb. Heeft iemand die over?

Hoiquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef octopussy het volgende:
Zo, het was een even doorbikkelen maar ik heb eindelijk alle kleertjes en schoentjes klaar voor de verkoop.![]()
![]()
http://octopussy.mijnalbums.nl/
Ik heb nog wat babyspul tot aan maat 86-92 meisjeskleding. Kijk ook vooral nog even bij de diverse spullen want de zolder moet leeg![]()
Graag even de fotonummers aangeven, dat zoekt wat gemakkelijker terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |