Is goed om te weten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijk
Wel als je een extra gaatje boort.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, ik denk dat Mia het ook best leuk gaat vinden als het eenmaal past. Die is motorisch veel handiger dan haar grote zus. Ik wil alleen maar zeggen dat het voorlopig nog even niet gaat passen waarschijnlijk
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef trui het volgende:
kunnen ze mooi kijken naar filmpjes van Tonka Ricochets.
Ja, ik heb er nog eentje liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:31 schreef zandsculptuur het volgende:
Heeft iemand nog een voedingskussen in de aanbieding? Ik zoek eentje met bolletjesvulling.
Ik PM je evenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog eentje liggen
Met 2 hoezen
Neem je kleertjes mee naar de meet ?quote:
Haha ik heb net de kratten met kleertjes/schoentjes van zolder gehaald en ga ze vandaag op de foto zetten. Komt er aan dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem je kleertjes mee naar de meet ?![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha ik heb net de kratten met kleertjes/schoentjes van zolder gehaald en ga ze vandaag op de foto zetten. Komt er aan dus.
Over een paar maanden mag je lekker los gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef Kyara het volgende:
Kleertjes
oh wacht... ik heb eigenlijk een shopverbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |