quote:Op een gegeven moment kreeg Michelle een bal hard tegen haar rug aangeschopt. Of dat nu per ongeluk ging of niet, Michelle vroeg of de groep jongens verderop wilden gaan voetballen en niet tussen de zonnebadende gasten. 'Ik kreeg meteen een grote mond. Van 'is dit land alleen van jou'. Het ging om een groep Marokkaanse jongens.'
Dus een meisje krijgt een bal tegen haar rug geschoten, zegt daar wat van en krijgt een grote mond. Een moment later is haar zusje omsingeld en als ze wil ingrijpen, dan wordt ze bewusteloos geslagen en bijna verdronken door de jongens.quote:Omdat ze wil dat de strandwachten ingrijpen, loopt ze in de richting van de verzorgingspost. Als ze zich omkeert, ziet ze dat haar zusje is omsingeld door de groep en dat er geduwd en getrokken wordt. 'Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer. Het volgende moment word ik wakker met een dikke lip, een pijnlijke neus en losse tanden. Ik ben door omstanders gelukkig uit het water gehaald en zij hebben me eerste hulp verleend.'
Nee, er zijn een hoop landen (buiten Europa) die zo zijn.quote:
Maar wij hebben hier gepost en gaan dus zeker de geschiedenisboeken in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoewel terecht, je weet dat dit topic gesloten gaat worden.
FOK! regime
Het leeuwendeel wel.quote:
Nu zeg jij me toch wat. History here we come.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar wij hebben hier gepost en gaan dus zeker de geschiedenisboeken in.
u say whuut!!?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Dit soort berichten zijn echt om misselijk van te worden.
JA.
We hebben een Marokkanenprobleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moge onze toekomstige broeders dit lezen en denken: "Ze hadden toch gelijk"quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu zeg jij me toch wat. History here we come.
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef ZoDiep het volgende:
Gaat er ook om hoe je dingen brengt, laatst in het zwembad gooit een maat een bal keihard mis en gelijk krijg je dan gezeik van mensen om je heen
Mensen die een balletje willen trappen hebben net zo goed recht op ruimte als mensen die op een vierkante meter als sardientjes in de zon willen liggen.
Hoe het dan verder gaat bevestigt weer dat vooroordelen heel vaak terecht zijn.
Ies koeltoer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipen
Dat klinkt trouwens meer alsof je uit Brabant komt...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
oja datte klopte,, asse jij daar oek stiele dan vliege jouwe kop eraffe
Wij lezen dit al en denken: "Ze hebben gelijk". Zo triest is het al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Mushox het volgende:
[..]
Moge onze toekomstige broeders dit lezen en denken: "Ze hadden toch gelijk"
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipen
nai oet volendamquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens meer alsof je uit Brabant komt...
De ramadan in combinatie met dit weer is niet goed voor dat volk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaan
Nee inderdaad je hebt gelijk als ze haar nu hadden dood getrapt zoals die scheidsrechter dan had ik het wel geloofd, dat is meer Mocro stylequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaan
Water in combinatie met dat volk klopt ook al niet...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De ramadan in combinatie met dit weer is niet goed voor dat volk.
Laat die grensrechter erbuiten want de grootste hooligans zijn ook heel vaak blank en komen uit de paupergedeelten van de grote steden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee inderdaad je hebt gelijk als ze haar nu hadden dood getrapt zoals die scheidsrechter dan had ik het wel geloofd, dat is meer Mocro style
Of een enkelbandje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Deze jongens zijn gewoon onbegrepen, we moeten ze geld en medische wiet geven.
En op vakantie sturen om vlinders te vangenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Deze jongens zijn gewoon onbegrepen, we moeten ze geld en medische wiet geven.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En op vakantie sturen om vlinders te vangen
HET VALT HELEMAAL NIET MEE JA!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Het zal wel allemaal meevallen dit.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geweld-normaal.dhtmlquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef maily het volgende:
Jammer dat Ali B of Badr Hari daar niet aanwezig waren.
Het is niet alleen die grensrechter, je kunt tig voorbeelden opnoemen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Laat die grensrechter erbuiten want de grootste hooligans zijn ook heel vaak blank en komen uit de paupergedeelten van de grote steden.
Marokkanen vinden nederlandse vrouwen vaak hoeren he, dan is de stap naar verdrinking voor hun niet meer zo groot.
Het zijn ook niet alleen de marokkanen, de hele Nederlandse samenleving bestialiseertquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het is niet alleen die grensrechter, je kunt tig voorbeelden opnoemen...
Ik heb nog nooit een zien fietsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef DrNick het volgende:
Al die marokkanen het land uit, hier fietsen laatst een groepje voorlangs het bejaardentehuis en ze staken hun middelvinger op en schreeuwen enzo
Dat is nog niks, dat doen achterbuurtjes ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef DrNick het volgende:
Al die marokkanen het land uit, hier fietsen laatst een groepje voorlangs het bejaardentehuis en ze staken hun middelvinger op en schreeuwen enzo
nu je het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zien fietsen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die ook fietsen. Ik zie ze dagelijks in Utrecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
quote:Maar, zo stelt de Heer: “De groep heeft niet geslagen. Het was een jongetje van een jaar of 10/11 dat er plotseling bij kwam staan en sloeg. Het is nog onbekend of hij bij de groep hoorde of niet.”
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)n-10-jarige-jongetje
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Vrijspraak dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je gewoon zelf ook geen zeik met die jongeren. Kan me ook voorval herinneren van iemand die aangifte wilde gaan doen en waartegen gezegd werd dat ie dat best mocht doen... maar dan werd wel zijn vader volledig total loss gemept. Ik vind het cool als jij dan aangifte gaat doen, maar in zo een geval kies ik toch liever eieren voor mijn geld. Het is gewoon afhankelijk van zoveel factoren dat je niet 1 2 3 kunt zeggen dat het zwak is. Misschien is het wel gewoon slim of juist om te doen. Ergo: Je kunt liever slim zijn "to live another day" dan de held uithangen op bepaalde momenten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef ZarB het volgende:
Bystandereffect prima, maar om dan vervolgens jezelf ook niet als getuige te melden is wel heel zielig. Ergo: we kunnen dus ook trots zijn op onze blanke helden. Slotje.
Michielos heeft helemaal gelijk, in bepaalde situaties denk je ook of misschien wel juist aan je eigen veiligheid. En je kunt je allerlei ellende op de hals halen door jezelf later als getuige te melden, aangezien de verdachten je naam en je adres in een eventueel strafdossier kunnen lezen. Er zijn zat voorbeelden van mensen die daar behoorlijk last van hebben gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef ZarB het volgende:
Bystandereffect prima, maar om dan vervolgens jezelf ook niet als getuige te melden is wel heel zielig. Ergo: we kunnen dus ook trots zijn op onze blanke helden. Slotje.
Jij buigt dus liever voorover met je broek op je knieën dan dat je opkomt voor jezelf?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je gewoon zelf ook geen zeik met die jongeren. Kan me ook voorval herinneren van iemand die aangifte wilde gaan doen en waartegen gezegd werd dat ie dat best mocht doen... maar dan werd wel zijn vader volledig total loss gemept. Ik vind het cool als jij dan aangifte gaat doen, maar in zo een geval kies ik toch liever eieren voor mijn geld. Het is gewoon afhankelijk van zoveel factoren dat je niet 1 2 3 kunt zeggen dat het zwak is. Misschien is het wel gewoon slim of juist om te doen. Ergo: Je kunt liever slim zijn "to live another day" dan de held uithangen op bepaalde momenten.
Wat een onzin. Ik zie mijn pa gewoon niet graag in een ziekenhuis belanden door mijn toedoen. En ik wil zelf ook graag vlekkeloos door het leven gaan, i.p.v. in een ziekenhuis te eindigen of whatever. Dat heeft NIETS met lafheid te maken, maar met logisch beredeneren. Het is niet mijn taak, ik ben niet op Aarde om mezelf te kort te doen omdat er gewoon van dit soort mensen zijn. Ik zie het je graag doen, respect voor je, maar ik geef enkel aan wat de gevolgen kunnen zijn (en al vaker geweest zijn). Als jij dat wil.. prima. Ik wil dat niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij buigt dus liever voorover met je broek op je knieën dan dat je opkomt voor jezelf?
Dat is een van de redenen dat het zover heeft kunnen komen.
Over de rug van een dode scheidsrechter je mening vormen is dan weer typisch Nederlands.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee inderdaad je hebt gelijk als ze haar nu hadden dood getrapt zoals die scheidsrechter dan had ik het wel geloofd, dat is meer Mocro style
Beter vang jij een paar ferme tikken dan zo'n meisje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zie mijn pa gewoon niet graag in een ziekenhuis belanden door mijn toedoen. En ik wil zelf ook graag vlekkeloos door het leven gaan, i.p.v. in een ziekenhuis te eindigen of whatever. Dat heeft NIETS met lafheid te maken, maar met logisch beredeneren. Het is niet mijn taak, ik ben niet op Aarde om mezelf te kort te doen omdat er gewoon van dit soort mensen zijn. Ik zie het je graag doen, respect voor je, maar ik geef enkel aan wat de gevolgen kunnen zijn (en al vaker geweest zijn). Als jij dat wil.. prima. Ik wil dat niet.
En waarom is het onzin?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zie mijn pa gewoon niet graag in een ziekenhuis belanden door mijn toedoen. En ik wil zelf ook graag vlekkeloos door het leven gaan, i.p.v. in een ziekenhuis te eindigen of whatever. Dat heeft NIETS met lafheid te maken, maar met logisch beredeneren. Het is niet mijn taak, ik ben niet op Aarde om mezelf te kort te doen omdat er gewoon van dit soort mensen zijn. Ik zie het je graag doen, respect voor je, maar ik geef enkel aan wat de gevolgen kunnen zijn (en al vaker geweest zijn). Als jij dat wil.. prima. Ik wil dat niet.
Ja of over de rug van Theo van Gogh, of over de groep Mocro's die in eindhoven 1 jongen tot pulp traptequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over de rug van een dode scheidsrechter je mening vormen is dan weer typisch Nederlands.
En met het Nederlandse rechtssysteem zal je als getuige ook niet veel verschil maken in het aantal uren werkstraf dat voorgelegd wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat waren geen Marokkanen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja of over de rug van Theo van Gogh, of over de groep Mocro's die in eindhoven 1 jongen tot pulp trapte
Goed toch? Hoe meer doden en of gewonden door Marokkanen hoe meer jij erover kan janken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja of over de rug van Theo van Gogh, of over de groep Mocro's die in eindhoven 1 jongen tot pulp trapte
Tja, als dat zo is dan is dat maar zo. Ik heb net een ervaringsdeskundige gevraagd, maar hij wil i.v.m. zijn privacy niet reageren en begrijpelijk. Het was een enorme nasleep en hij heeft er JAREN last van gehad. Dat zijn de gevolgen wanneer je ingrijpt.. Wanneer je de held wil zijn. Wanneer je aangifte wil doen. No way dat ik dat OOIT ga doen. het is natuurlijk ook ten dele maatschappelijk bepaald via wetgeving enz. waardoor het zo ver kon komen, maar echt.. ik kies gewoon liever eieren voor mijn geld dan dit soort ellende.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom is het onzin?
Omdat niemand wat doet (en dan heb ik het niet alleen over aangifte doen, maar ook de politie en de politiek), zit je in de huidige situatie, waarin je wordt aangeraden niks te doen, voor je eigen veiligheid. Je geeft mensen dus een vrijbrief om je te overvallen en er mee weg te komen.
yup. je krijgt er enkel herrie en last mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
En met het Nederlandse rechtssysteem zal je als getuige ook niet veel verschil maken in het aantal uren werkstraf dat voorgelegd wordt.
Dan ben je dus een permanent slachtoffer van terreur. Dat moet je zelf weten, maar dat zal ik nooit mezelf toestaan te worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tja, als dat zo is dan is dat maar zo. Ik heb net een ervaringsdeskundige gevraagd, maar hij wil i.v.m. zijn privacy niet reageren en begrijpelijk. Het was een enorme nasleep en hij heeft er JAREN last van gehad. Dat zijn de gevolgen wanneer je ingrijpt.. Wanneer je de held wil zijn. Wanneer je aangifte wil doen. No way dat ik dat OOIT ga doen. het is natuurlijk ook ten dele maatschappelijk bepaald via wetgeving enz. waardoor het zo ver kon komen, maar echt.. ik kies gewoon liever eieren voor mijn geld dan dit soort ellende.
Grote mond, totdat iemand in jouw naaste omgeving zoiets meemaaktquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed toch? Hoe meer doden en of gewonden door Marokkanen hoe meer jij erover kan janken.
Doe anders een opoep aan alle bontkraagjes van Nederland?
Ik leef prima en sta ver buiten terreur overigens. Maar mijn leven is me oprecht lief. En dat van mijn gezin en van mijn vrienden ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je dus een permanent slachtoffer van terreur. Dat moet je zelf weten, maar dat zal ik nooit mezelf toestaan te worden.
Het is al zover dat de Nederlandse petjes dit gedrag aan het overnemen zijn inderdaad ja. Trieste zaak.quote:
Is dat zo? Jammer, ik hoopte op een leuk reltopic om de nacht door te komen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
Sja helaas mag er in NWS niet over dit incident gepraat worden. Hier gelukkig wel.
Tuurlijk, maar als je niet meer durft, ben je een slachtoffer van terreur. Je bewijst hier zelf dat het werkt en roept daardoor alleen maar meer af op de maatschappij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik leef prima en sta ver buiten terreur overigens. Maar mijn leven is me oprecht lief. En dat van mijn gezin en van mijn vrienden ook.
Waren kakkertjes uit België toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is al zover dat de Nederlandse petjes dit gedrag aan het overnemen zijn inderdaad ja. Trieste zaak.
Censuur!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
Sja helaas mag er in NWS niet over dit incident gepraat worden. Hier gelukkig wel.
zolang getuigenverklaringen doodleuk op te vragen zijn, zolang er dit soort heibel gebeurd, ben ik minder bereid mijn burgerplicht te doen. Maatschappij en regering doet geen flikker en ik heb geen zin om slachtoffer te worden ten faveure van iemand die ik niet ken. Niet mijn wereld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je niet meer durft, ben je een slachtoffer van terreur. Je bewijst hier zelf dat het werkt en roept daardoor alleen maar meer af op de maatschappij.
wat ga jij doen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef ZarB het volgende:
Dus eigenlijk vinden we dat er niets hoeft te gebeuren tegen tuig? We gaan immers zelf geen actie ondernemen.
In dit land is het tuig het slachtoffer . Ik zou ook graag die mensen inelkaar timmeren maar dat mag nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef ZarB het volgende:
Dus eigenlijk vinden we dat er niets hoeft te gebeuren tegen tuig? We gaan immers zelf geen actie ondernemen.
Het topic is gewoon open hoor, zo te lezen moeten de persoonlijke aanvallen gewoon achterwege blijven. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
Als je zelf al niet bereid ben om voor jezelf op te komen, waarom verwacht je het dan wel van de overheid?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
zolang getuigenverklaringen doodleuk op te vragen zijn, zolang er dit soort heibel gebeurd, ben ik minder bereid mijn burgerplicht te doen. Maatschappij en regering doet geen flikker en ik heb geen zin om slachtoffer te worden ten faveure van iemand die ik niet ken. Niet mijn wereld.
Dan is dat voor mij erg. Jij vindt het daarentegen alleen maar mooi, kun je weer kleinburgerlijk zeuren over die stoute Marokkaantjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Grote mond, totdat iemand in jouw naaste omgeving zoiets meemaakt
Zo lang ik geen sloot aan discriminerende meuk zie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
eeh lees wat ik schrijf. Ik ben heel dichtbij dit soort situaties geweest (bij iemand die ik ken dus). Ik heb de ellende meegemaakt, de bedreigingen, een vader die opeens in elkaar gemept werd. Geloof me.. wanneer je zoiets overkomt dan buk jij net zo goed. Dan zou je dit soort dingen ook niet meer zeggen. Het is realiteit, geen actiefilm waar je met een uzi aan komt zetten ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zelf al niet bereid ben om voor jezelf op te komen, waarom verwacht je het dan wel van de overheid?
Het moet ergens beginnen.
Waarom denk je dat ik hier nooit mee te maken heb gehad?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh lees wat ik schrijf. Ik ben heel dichtbij dit soort situaties geweest (bij iemand die ik ken dus). Ik heb de ellende meegemaakt, de bedreigingen, een vader die opeens in elkaar gemept werd. Geloof me.. wanneer je zoiets overkomt dan buk jij net zo goed. Dan zou je dit soort dingen ook niet meer zeggen. Het is realiteit, geen actiefilm waar je met een uzi aan komt zetten ofzo
die vriend was exact het zelfde overigens. "ik laat niet over me heenlopen." "ik ben heus niet bang hoor". Paar weekjes erna moest ie toch echt toegeven dat ie aanklacht had ingetrokken enz.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nooit mee te maken heb gehad?
Ik doe genoeg, maar dat interesseert alle pvv aanhangers hier vast weinig. Daarnaast hoor je mij ook niet ongenuanceerd kankeren nav een nieuwsbericht toch? Dus nogmaals stel ik je dezelfde vraag: eigenlijk willen jullie niet dat er iets gedaan wordt, want zelf zijn jullie niet van plan iets te doen. Correct?quote:
Dat is gewoon de essentie van het bystander effect en ook de verbreking er vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om op het onderwerp in te gaan, het is al aangekaart door zarB maar het is natuurlijk van de gekke dat je gewoon bijna verzopen kunt worden op een strand vol met mensen. Je ziet ook vaak met dat soort dingen dat iemand het voortouw moet nemen om in actie te komen alvorens er meer volgen.
ik bemoei me hier niet mee, dat heb je idd goed gezienquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik doe genoeg, maar dat interesseert alle pvv aanhangers hier vast weinig. Daarnaast hoor je mij ook niet ongenuanceerd kankeren nav een nieuwsbericht toch? Dus nogmaals stel ik je dezelfde vraag: eigenlijk willen jullie niet dat er iets gedaan wordt, want zelf zijn jullie niet van plan iets te doen. Correct?
Ik ken het bystander effect. Er was toen ook al eens iemand met geloof ik 30 messteken om het leven gebracht in een winkelstraat en iedereen liep er om heen. Maar als je er over nadenkt is het natuurlijk van de gekke dat op een vol strand niet 1 iemand het voortouw neemt om in actie te komen. Best een griezelig idee eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is gewoon de essentie van het bystander effect en ook de verbreking er van
Mij hoor je niet zeuren, ik haal alleen de feiten aan en als jij daar niet tegen kunt is jouw probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan is dat voor mij erg. Jij vindt het daarentegen alleen maar mooi, kun je weer kleinburgerlijk zeuren over die stoute Marokkaantjes.
Ah Greetje ziet weer een mooie kans om wat onderbuikers voor zich te winnen.quote:PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Feiten en media in 2 zinnen , de ironie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik haal alleen de feiten aan en als jij daar niet tegen kunt is jouw probleem.
Dan zou ik als ik jou was je helemaal afsluiten van alle media en geen journaal meer kijken...anders ga je nog janken...
Greetje ziet elke dag wel een paar mooie kansen voorbij komen om de onderbuikjes weer even lekker te voeden. ;9quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah Greetje ziet weer een mooie kans om wat onderbuikers voor zich te winnen.
Goed plan man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Snever het volgende:
Het word tijd dat we Nederland opschonen. Wapens regelen en jagen. No mercy.
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daarquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Snever het volgende:
Het word tijd dat we Nederland opschonen. Wapens regelen en jagen. No mercy.
Rood/wit/blauwe pakken met oranje wapens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daar
'quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Feiten en media in 2 zinnen , de ironie.![]()
Nuf said schatje.
dan zie je er wel als een faggot uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood/wit/blauwe pakken met oranje wapens.
Dat is wenfer sowieso wel gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dan zie je er wel als een faggot uit
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ik zou zeggen ga alvast koekjes bakken, het suikerfeest komt eraan...kontekruiper
Ik heb ook niet echt een oplossing klaar natuurlijk, maar op ze gaan "jagen" is wel een goede oplossing vind je?quote:
Waar wou je dan druk op uit oefenen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een oplossing klaar natuurlijk, maar op ze gaan "jagen" is wel een goede oplossing vind je?
Op mensen gaan jagen vind ik niet echt druk uitoefenen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar wou je dan druk op uit oefenen?
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daar
Dat zijn die zwakke NSBertjes .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?
https://www.facebook.com/nlvaderland
https://www.facebook.com/NederlandTuigvrij
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?
https://www.facebook.com/nlvaderland
https://www.facebook.com/NederlandTuigvrij
![]()
![]()
quote:geen reactie uit die gemeenschap?? dat tuig is heilig bij de gemeenschap. dat tuig moeten ze vogelvrij verklaren, tijd om eigen rechter te gaan spelen, de overheid doen niks, dat zijn een stel ambtenaren die liever achter een bureau zitten dan er iets tegen te doen
Godverdomme wat een volk.quote:Auschwitz heropenen... ik doe ook mee
Nederland Tuigvrij wordt beheerd door een team van jonge mensen die geschokt zijn door het steeds sneller verval van de waarden en normen van de Nederlandse maatschappij. Wij schrijven op deze site onder pseudoniem om onze privacy en onze veiligheid te waarborgen. Helaas moet je daarvoor tegenwoordig anoniem blijven.quote:
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op mensen gaan jagen vind ik niet echt druk uitoefenen.En ik denk zelf dat er gewoon doorgegaan moet worden met dingen als straatcoaches, maar dan zal ik wel weer naïef zijn.
Naar Koerdistan . Dan blijven ze vliegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Grundlichkeit het volgende:
TREGTEN KLAGT GOOI ZE ALLEMAAL HET LAND UIT DAT ZAL ZE LEREN OPGEROT NAAR TURKIJE NOU KALM AAN GR GR
Nou er is wel wat vooruitgang geboekt in bepaalde steden volgens mij, maar daar heb ik zo gauw even geen bron voor. Ik weet verder ook niet zo goed wat er tegen gedaan moet worden, maar jezelf bewapenen en op ze gaan jagen lijkt me ook niet echt wenselijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?
Hartstikke sympathiek plan hoor. Iemand die de jongens kent en weet wat ze beweegt, maar de incidenten zijn niet verminderd. Integendeel.
Hoe lang is dat er al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?
Hartstikke sympathiek plan hoor. Iemand die de jongens kent en weet wat ze beweegt, maar de incidenten zijn niet verminderd. Integendeel.
We hebben natuurlijk de politie om de wet te handhaven. Daar zouden we eigenlijk op moeten kunnen rekenen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou er is wel wat vooruitgang geboekt in bepaalde steden volgens mij, maar daar heb ik zo gauw even geen bron voor. Ik weet verder ook niet zo goed wat er tegen gedaan moet worden, maar jezelf bewapenen en op ze gaan jagen lijkt me ook niet echt wenselijk.
Is volgens mij al jaren .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat er al?
Als dat er nog maar een paar jaar is heeft het natuurlijk nog geen effect. Eenmaal op de straat is voor altijd op de straat, enkele uitzonderingen nagelaten. Je moet dat voor zijn en als dit plan er nog maar een paar jaar is, ben je dat natuurlijk niet.
Ik zie eerlijk gezegd weinig andere opties.quote:
De VVD beloofde nog dat er meer blauw op straat kwam en het strenger ging wordenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk de politie om de wet te handhaven. Daar zouden we eigenlijk op moeten kunnen rekenen.
De politiek laat ons allemaal in de steek. Nul vertrouwen meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De VVD beloofde nog dat er meer blauw op straat kwam en het strenger ging worden
Watjequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:03 schreef Michielos het volgende:
a) ik vind het niet gek dat je niet opstaat bij zo een zwembad om te helpen. Vriend van me deed dat ooit een keer. Gevolg was een coma, ontwaken in het ziekenhuis enz (en JARENLANG herstellen.... Wil je dat echt?? ik niet i.i.g.). Het is natuurlijk ook een beetje "bystander effect". Ik denk echt voornamelijk aan mijn eigen veiligheid in zo een situatie. Dan kun je me laf vinden of whatever, ik ga niet tussen een groep inspringen die totaal geen empathisch vermogen hebben, totaal genadeloos zijn en totaal geen enkele waarde hechten aan een mensenleven. Dat laat ik aan anderen over (lees: aan dommeren. Want ik vind je geen held op zo een moment, ik vind je een dombo).
b) Dat van dat jongetje is een vaker gehoord iets, waardoor hele groepen daders uiteindelijk altijd vrijuit gaan. Het principe is simpel. Je slaat iemand volledig naar de klote met een groep en achteraf is het onduidelijk of iemand van de "in group" geslagen heeft of niet OF is het niet duidelijk wie precies welke klap en schade heeft aangericht. Hierdoor is het voor de rechter erg lastig om straffen toe te wijzen met dien gevolge dat een hele groep doodleuk vrijuit kan gaan. Paar keer meegemaakt (gelukkig niet bij mezelf).
c) Dat er een probleem is, lijkt me duidelijk. Dat er een oplossing gaat komen, is wat minder duidelijk en zelfs haast onmogelijk. Helaas dus, maar over een paar jaar zien we gewoon doodleuk dezelfde artikelen op fok.nl staan en dezelfde excessen op het nieuws komen (al dan niet NOG extremer dan nu). Het heeft i.i.g. voor mij ten gevolge gehad dat ik echt uitkijk met waar ik me begeef, ik meteen weg ben als er spanningen zijn e.d. Mijn leven is me gewoon echt te veel waard. Zo moet het eigenlijk niet zijn, maar of het nu een groepje marokkanen is, of dronken tokkies die zich totaal niet kunnen inhouden omdat ze teveel gezopen hebben (het zijn echt niet alleen maar marokkanen hoor).. Die zie je toch overal weer, maar op specifieke plaatsen gewoon meer dan elders. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Toch krijgen die 2 partijen waarschijnlijk weer de meeste stemmenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De politiek laat ons allemaal in de steek. Nul vertrouwen meer
Dat betekende ja we zouden eerst 3000 agenten ontslaan, en dat gaat nu niet door.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De VVD beloofde nog dat er meer blauw op straat kwam en het strenger ging worden
Again, wat doe jij dan zoal? Je krijgt gewoon klappen hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nederland Tuigvrij wordt beheerd door een team van jonge mensen die geschokt zijn door het steeds sneller verval van de waarden en normen van de Nederlandse maatschappij. Wij schrijven op deze site onder pseudoniem om onze privacy en onze veiligheid te waarborgen. Helaas moet je daarvoor tegenwoordig anoniem blijven.
Ik had niet anders verwacht van de echte Nederlander :") , lekker laf
Echt? Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
egoïstisch, dat ook nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Boeiend, ik beland niet in een ziekenhuis![]()
Met Ramazan wist je anders altijd wel raad, waar is het misgegaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Boeiend, ik beland niet in een ziekenhuis![]()
Yup ben ik wellicht ook. Maar zoals ik zei. Als een verharding van de maatschappij plaatsvind zoals nu, als er een totaal verval is van enige vorm van normen en waarden, als er groeperingen rondlopen met extremistisch gedachtengoed, zonder empathisch vermogen, niet terugdeinzend om iemand doodleuk zonder wrok een rolstoel in te meppen (en dit heb ik meegemaakt), als ik mijn gezin, mijn vrienden in gevaar kan brengen i.p.v. ze te beschermen (ook dit heb ik meegemaakt bij een vriend wiens pa total loss gemept is omdat die vriend in kwestie getuigd heeft.. tot maanden daarna zag je ze voor zijn huis , in zijn straat, bij zijn ouders in de buurt enz...), als ik in een ziekenhuis kan eindigen enz (ook dit is gebeurd bij een vriend die een ruzie wilde sussen en in coma eindigde...). Sorry, maar vind je het dan echt heel erg gek dat ik me gewoon niet geroepen voel om ergens tussen te springen om een onbekend iemand te helpen? Ik ga liever weg en bel dan wel de politie. Aan twee lui in een ziekenhuis omdat ik verplicht de held moet uithangen heeft niemand wat. Aan een getuigenverklaring die ertoe kan leiden dat mensen die ik ken in een ziekenhuis eindigen heb ik ook geen drol. Dan ben ik maar egoistisch. Ik ben i.i.g. heel blij dat er ware helden zoals jij bestaan. Die heel leuk zonder gene of angst tussen een groep van 30 marocs inspringen als ze een opa total loss slaan. Mooi manquote:
Alle vrouwen zijn ook hoerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Laat die grensrechter erbuiten want de grootste hooligans zijn ook heel vaak blank en komen uit de paupergedeelten van de grote steden.
Marokkanen vinden nederlandse vrouwen vaak hoeren he, dan is de stap naar verdrinking voor hun niet meer zo groot.
Jawel, in de fabeltjeskrantquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Loppe het volgende:
Heb ook eens twee kopstoten gehad en ben neergevallen en meegevoerd naar de EHBO. Daar staat natuurlijk niks van in de krant.
Vraag het aan Zyzz. Ohnee, die dood. Vandaag alweer 2 jaar geleden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Loppe het volgende:
Heb ook eens twee kopstoten gehad en ben neergevallen en meegevoerd naar de EHBO. Daar staat natuurlijk niks van in de krant.
Niemand geeft een neuk om die battieboi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Mushox het volgende:
[..]
Vraag het aan Zyzz. Ohnee, die dood. Vandaag alweer 2 jaar geleden.![]()
Daarom moet je ook gewoon een pipa kopen bij de pipashop. Eventjes pop-pop-pop en al die maddafakka's drop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup ben ik wellicht ook. Maar zoals ik zei. Als een verharding van de maatschappij plaatsvind zoals nu, als er een totaal verval is van enige vorm van normen en waarden, als er groeperingen rondlopen met extremistisch gedachtengoed, zonder empathisch vermogen, niet terugdeinzend om iemand doodleuk zonder wrok een rolstoel in te meppen (en dit heb ik meegemaakt), als ik mijn gezin, mijn vrienden in gevaar kan brengen i.p.v. ze te beschermen (ook dit heb ik meegemaakt bij een vriend wiens pa total loss gemept is omdat die vriend in kwestie getuigd heeft.. tot maanden daarna zag je ze voor zijn huis , in zijn straat, bij zijn ouders in de buurt enz...), als ik in een ziekenhuis kan eindigen enz (ook dit is gebeurd bij een vriend die een ruzie wilde sussen en in coma eindigde...). Sorry, maar vind je het dan echt heel erg gek dat ik me gewoon niet geroepen voel om ergens tussen te springen om een onbekend iemand te helpen? Ik ga liever weg en bel dan wel de politie. Aan twee lui in een ziekenhuis omdat ik verplicht de held moet uithangen heeft niemand wat. Aan een getuigenverklaring die ertoe kan leiden dat mensen die ik ken in een ziekenhuis eindigen heb ik ook geen drol. Dan ben ik maar egoistisch. Ik ben i.i.g. heel blij dat er ware helden zoals jij bestaan. Die heel leuk zonder gene of angst tussen een groep van 30 marocs inspringen als ze een opa total loss slaan. Mooi manIk denk zelf dat je ijlt en dat je ook liever logisch nadenkt op zo een moment (zelfs Bruce Lee zou dat nog geeneens doen
).
Ow als je denkt dat ik bovenstaande gedachte HEEL normaal vind en totaal niet belachelijk heb je het mis. Ik vind het totaal achterlijk dat zoiets gebeurd in Nederland, een westers modern land. Ik vind het totale kolder dat je geeneens normaal iemand kunt aanspreken op zijn/haar gedrag zonder in een ziekenhuis te eindigen. DUH.Ik heb simpelweg geen doodwens, that's all.
Dat is de strekking van m'n comment.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die battieboi.
Ik snap sowieso niet echt wat zyzz met dit topic te maken heeft, maar goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat is de strekking van m'n comment.
Alles met Loppe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet echt wat zyzz met dit topic te maken heeft, maar goed.
Ik doe om te beginnen al precies hetzelfde als de eigenaars van die site: anoniem mijn mening geven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Again, wat doe jij dan zoal? Je krijgt gewoon klappen hoorHet verschil is dat wij doorgaans gevoelens van empathie hebben en bepaalde groepen hebben dat simpelweg niet
Nee, helemaal niet. Complete dorpen worden geterroriseerd door roomblanke Nederlandse jongeren. Het is vast in de randstad anders, maar alle keren dat er hoer oid naar mij werd geroepen, was dat door de oh zo brave Nederlandse jongeman. (Wiens tokkieouders waarschijnlijk de hele dag zitten te mekkeren over buitenlanders.) Ik twijfel er niet aan dat veel Marokkanen zich niet kunnen gedragen, maar dit geldt ook voor Nederlanders.quote:
He bah. Hebben we weer zo'n politiek correcte vrouw in dit topic. Zoek maar eens wat cijfers op en weerleg dan maar eens dat het leeuwendeel van die Mocro's randdebielen zijn. Dat gaat je niet lukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef TresBon het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Complete dorpen worden geterroriseerd door roomblanke Nederlandse jongeren. Het is vast in de randstad anders, maar alle keren dat er hoer oid naar mij werd geroepen, was dat door de oh zo brave Nederlandse jongeman. (Wiens tokkieouders waarschijnlijk de hele dag zitten te mekkeren over buitenlanders.) Ik twijfel er niet aan dat veel Marokkanen zich niet kunnen gedragen, maar dit geldt ook voor Nederlanders.
He bah, Hebben we weer zo'n man die niet in staat is tot begrijpend lezen. Ik reageer op poepeneesje, de Nederlandse jeugd bestaat ook voor een gigantisch deel uit randdebielen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Mushox het volgende:
[..]
He bah. Hebben we weer zo'n politiek correcte vrouw in dit topic. Zoek maar eens wat cijfers op en weerleg dan maar eens dat het leeuwendeel van die Mocro's randdebielen zijn. Dat gaat je niet lukken.
Graag cijfers over het feit dat de Nederlandse jeugd voor een groot deel uit randdebielen bestaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef TresBon het volgende:
[..]
He bah, Hebben we weer zo'n man die niet in staat is tot begrijpend lezen. Ik reageer op poepeneesje, de Nederlandse jeugd bestaat ook voor een gigantisch deel uit randdebielen.
Ik heb zelden last gehad van allochtone jongens, veel meer van Nederlandse jongens. Die kunnen ook vreselijk respectloos zijn ten aanzien van vrouwen. Oke, toegegeven ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen, maar dat doen de meeste mensen toch als het om een dergelijk onderwerp gaat.
En ik vind het bizar dat Nederlanders zo tegen buitenlanders ageren als ze zelf hun jeugd niet op kunnen voeden. De mensen die het meest over buitenlanders zeuren (zoals op die fb pagina's) zijn zelf vaak ontzettend asociale mensen.
Woont u in Zwolle ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef TresBon het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Complete dorpen worden geterroriseerd door roomblanke Nederlandse jongeren. Het is vast in de randstad anders, maar alle keren dat er hoer oid naar mij werd geroepen, was dat door de oh zo brave Nederlandse jongeman. (Wiens tokkieouders waarschijnlijk de hele dag zitten te mekkeren over buitenlanders.) Ik twijfel er niet aan dat veel Marokkanen zich niet kunnen gedragen, maar dit geldt ook voor Nederlanders.
He bah, heb je weer een vrouw die geen cijfers kan opzoeken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef TresBon het volgende:
[..]
He bah, Hebben we weer zo'n man die niet in staat is tot begrijpend lezen. Ik reageer op poepeneesje, de Nederlandse jeugd bestaat ook voor een gigantisch deel uit randdebielen.
Ik heb zelden last gehad van allochtone jongens, veel meer van Nederlandse jongens. Die kunnen ook vreselijk respectloos zijn ten aanzien van vrouwen. Oke, toegegeven ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen, maar dat doen de meeste mensen toch als het om een dergelijk onderwerp gaat.
En ik vind het bizar dat Nederlanders zo tegen buitenlanders ageren als ze zelf hun jeugd niet op kunnen voeden. De mensen die het meest over buitenlanders zeuren (zoals op die fb pagina's) zijn zelf vaak ontzettend asociale mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
High five. Steenwijk represent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef TresBon het volgende:
[..]
Nee, wel dichtbij. Het gaat om de kop van Overijssel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
He bah, heb je weer een vrouw die geen cijfers kan opzoeken.Ik denk dat je niet begrijpt hoe het werkt bij overlast van jongeren in dorpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen heel veel maken. De meeste gezinnen verhuizen gewoon als ze al lang worden lastig gevallen. Het gaat ook meestal om kleinere dingen: bakstenen naar gevels gooien, met hoer schelden, hakenkruizen schilderen, met een Nederlandse vlag voor het huis van vluchtelingen zwaaien, openbare dronkenschap en gewoon in het algemeen mensen lastigvallen. Vrij kleine dingen dus, die niet in statistieken voorkomen. Die zullen er ook nooit inkomen, ook niet bij grotere vergrijpen, omdat politie uit een stad moet komen, die vaak te ver weg is.
(ja, Steenwijk)
Ik kan mede daardoor ook niet met cijfers komen. Ik probeer ook helemaal niet politiek correct te zijn, dit zijn gewoon mijn ervaringen met Nederlandse jongemannen.
edit: uit mijn geboorteplaats, ik ben er achtergekomen dat er ook fatsoenlijke bestaan.
Ik vraag me nu serieus af in welk gehucht jij woont. Want dat soort verhalen ken ik nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt hoe het werkt bij overlast van jongeren in dorpen.
Ze kunnen heel veel maken. De meeste gezinnen verhuizen gewoon als ze al lang worden lastig gevallen. Het gaat ook meestal om kleinere dingen: bakstenen naar gevels gooien, met hoer schelden, hakenkruizen schilderen, met een Nederlandse vlag voor het huis van vluchtelingen zwaaien, openbare dronkenschap en gewoon in het algemeen mensen lastigvallen. Vrij kleine dingen dus, die niet in statistieken voorkomen. Die zullen er ook nooit inkomen, ook niet bij grotere vergrijpen, omdat politie uit een stad moet komen, die vaak te ver weg is.
(ja, Steenwijk)
Ik kan mede daardoor ook niet met cijfers komen. Ik probeer ook helemaal niet politiek correct te zijn, dit zijn gewoon mijn ervaringen met Nederlandse jongemannen.
edit: uit mijn geboorteplaats, ik ben er achtergekomen dat er ook fatsoenlijke bestaan.
Klinkt als een gevalletje probleemwijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt hoe het werkt bij overlast van jongeren in dorpen.
(ja, Steenwijk)
Woon er al lang niet meer, gelukkig. Het was ook niet alleen dat gehucht, het was ook elk gehucht daaromheen. Sorry, maar omgeving Steenwijk is verschrikkelijk, ik ben nu blij dat ik een middelgrote stad (met veel allochtonen) woon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af in welk gehucht jij woont. Want dat soort verhalen ken ik niet
Nee, het zijn ook vaak net wat kleinere dingen dan dat. Daarom zal het ook niet gauw in het nieuws komen, ze doen het best geniepig en misschien ook wel slimmer dan Marokkaanse reljeugd. (Die er ook heel heel heel erg veel is, voordat ik er weer van beticht wordt politiek correct te zijn.)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje probleemwijken.
Natuurlijk zijn er ook Nederlandse jongeren die rottigheid uithalen, maar ik zie eigenlijk bijna nooit in het nieuws verschijnen dat een groepje van 7 Nederlandse jongeren iemand helemaal aan gort trapt.
Als 't even kan nog een Godwinnetje d'r bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat je er slechte herinneringen aan over hebt gehouden, Steenwijk is een mooie stad. Geen hol te beleven helaas. Ik ga na de zomer ook verkassen, heb het idee dat de tijd hier stil staatquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef TresBon het volgende:
[..]
Woon er al lang niet meer, gelukkig. Het was ook niet alleen dat gehucht, het was ook elk gehucht daaromheen. Sorry, maar omgeving Steenwijk is verschrikkelijk, ik ben nu blij dat ik een middelgrote stad (met veel allochtonen) woon.
Marokkanen en zomerpret.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef maily het volgende:
Verrek ... Agressieve Marokkanen opgepakt bij recreatieplas
Incidentje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef maily het volgende:
Nummer #38421quote:
Zo heel moeilijk is het blijkbaar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om niet in vooroordelen te schieten en een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.
.....
"Aanpassen of opdonderen!" Asociaal kankertuig is het! Nederland moet niet meer toelaten dat deze barbaren het land kapotmaken.
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef Mushox het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het blijkbaar niet
Het betreft natuurlijk om een rondreizend groepje die door heel Nederland stennis schoppenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.
Ik kan niet meer zeggen: "met Marokkanen is niks mis, behalve met die paar die het voor de rest verpesten". Ik heb nu het idee dat het er maar een paar zijn die zich wel aanpassen en dat de rest asociaal tuig is.
Hoewel zoiets niet te onderzoeken valt, ben ik wel benieuwd hoeveel procent van die bevolkingsgroep een bedreiging vormt voor de samenleving.
Daar doelde ik ook op 'kerel'. Je schiet meteen in de vooroordelen. Sarcasme heet zoiets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.
Ik kan niet meer zeggen: "met Marokkanen is niks mis, behalve met die paar die het voor de rest verpesten". Ik heb nu het idee dat het er maar een paar zijn die zich wel aanpassen en dat de rest asociaal tuig is.
Hoewel zoiets niet te onderzoeken valt, ben ik wel benieuwd hoeveel procent van die bevolkingsgroep een bedreiging vormt voor de samenleving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
500 jaar geleden heerste hier een pestepidemie. Dat is uiteindelijk overgegaan, dus die Marokkanen-epidemie zal hopelijk ook wel een keer verdwijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betreft natuurlijk het nageslacht van een rondreizend groepje die door heel Nederland stennis wil schoppen
Je verwacht het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef maily het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf ....quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
500 jaar geleden heerste hier een pestepidemie. Dat is uiteindelijk overgegaan, dus die Marokkanen-epidemie zal hopelijk ook wel een keer verdwijnen.
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf ....
Ik weet het ook niet. Wij kunnen hier allemaal wel van alles gaan verzinnen .....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?
De oplossing ligt bij de Marokkanen. Niet boos worden op de autochtone bevolking omdat die zo rascistisch en bevooroordeeld zijn, maar boos worden op je 'broeders' die zoveel kwaad hebben aangericht dat het imago van een hele bevolkingsgroep zeer negatief is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?
quote:
Nee man. Zolang het anoniem is kunnen we het allemaal zeggen!quote:
Hij is opgepakt. Bij die recreatieplas vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
Waar is Jellereppe om het op te nemen voor de Marokkanen en weer duizenden foto's te posten van Marokkaanse 'modellen', terwijl 99% van die wijven hier dik, behaard en een kopvod draagt?
Ik ook niet meer. Ik heb ff stoom afgeblazen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
Nee man. Zolang het anoniem is kunnen we het allemaal zeggen!![]()
Ik heb er niets aan toe te voegen.
Laat ik dan maar iets over chinezen zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef mjs_1210 het volgende:
Als ik een Chinees was, zou ik me zwaar gediscrimineerd voelen, want er wordt hier alleen maar gesproken over Marokkanen!
Ik deel deze mening. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om niet een hele groep mensen over één kam te scheren. De misstanden zijn gewoon TE breed verspreid. Er is bijna onophoudelijk stront aan de knikker met dat volk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om niet in vooroordelen te schieten en een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.
Het is de zoveelste keer dat ik iets over Marokkanen verneem waar ik van moet kotsen van walging.
Ik denk niet dat Wilders of zijn PVV de oplossing bieden om hier iets tegen te doen, maar ik denk wel dat er een hard tegengeluid moet komen en dat de daad bij het woord gevoegd moet worden. "Aanpassen of opdonderen!" Asociaal kankertuig is het! Nederland moet niet meer toelaten dat deze barbaren het land kapotmaken.
Misschien een keer een beetje inlezen in de geschiedenis van de Chineze import?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef mjs_1210 het volgende:
Als ik een Chinees was, zou ik me zwaar gediscrimineerd voelen, want er wordt hier alleen maar gesproken over Marokkanen!
Moeilijker en moeilijker, ja? Volgens mij heb jij er sowieso geen moeite mee een hele groep mensen over één kam te scheren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deel deze mening. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om niet een hele groep mensen over één kam te scheren. De misstanden zijn gewoon TE breed verspreid. Er is bijna onophoudelijk stront aan de knikker met dat volk.
Er zullen echt daden gesteld moeten worden: (nog) hardere handhaving, zwaardere straffen, tucht-achtige (her)opvoeding... of ja, desnoods maar eens een stel notoire relschoppers het Nederlands paspoort afnemen. Eens kijken of de rest zich dan wél wil gedragen.
Er zijn genoeg Marokkanen die zich mateloos ergeren als ze zo een bericht lezen, die kotsen op hun eigen volk die hier in Nederland keer op keer de Marokkaanse gemeenschap op een negatieve manier in het nieuws brengt. De (hoogopgeleide) nette Marokkanen halen even hard uit naar die groep misdragende Marokkanen, net zo hard als de ''eckte Nederlanders''quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
De eckte eckte nederlanders komen weer uit hun schelpjes stelletje vieze nsb'ers alleen anoniem dingen kunnen zeggen maar gebeurt er iets op straat dan is het hoofd omlaag en doorlopen.
Ik kots gewoon door jullie soort
bij deze is het gevoel wederzijdsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
De eckte eckte nederlanders komen weer uit hun schelpjes stelletje vieze nsb'ers alleen anoniem dingen kunnen zeggen maar gebeurt er iets op straat dan is het hoofd omlaag en doorlopen.
quote:
Raar hé.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het wel raar dat kinderen met Marokkaanse ouders, maar zelf verder Nederlands zijn, met een Nederlands paspoort etc. Zichzelf Marokkaan noemen. Je bent een Nederlander dus zonder jezelf ook niet af van 'de Nederlanders'
Ik snap dat je me graag woorden in de mond wilt leggen of dat je mij een bepaalde mening wilt aanleunen, maar ik kan echt nog wel zélf mijn standpunt bepalen en uitleggen hoe ik erin sta. Ik verwijs wat dat betreft gewoon weer terug naar de post die je citeerde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeilijker en moeilijker, ja? Volgens mij heb jij er sowieso geen moeite mee een hele groep mensen over één kam te scheren.
Dit dus. Laatst ook ruzie gehad met een aso die graffiti in de trein aan het aanbrengen was. Uiteindelijk op een sisser uitgelopen maar ik stond er helemaal alleen voor. Komen er bij het eindstation allemaal anonieme lafbekjes op mij af die complimenteren dat ik tegen die gast opstond. Gore, laffe teringlijers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
Zelfs als Wilders minister-president zou zijn doet ie dat nog niet doen. Het is alleen schreeuwen en niks doen bij die man. We hebben iemand nodig die ook daadwerkelijk wat doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef NickGrouwen het volgende:
Geert Wilders @geertwilderspvv
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml â€Å
12:36 PM - 5 Aug 2013
783 Retweets 110 favorites
PVV
Yeah right. Geert Wilders is gewoon een hypocriete man. Als er nieuws is over Nederlanders die een ander hebben mishandeld (bijv: uitgaansgeweld) dan doet ie alsof zijn dikke neus bloed, net als zijn aanhangers.Ook omdat er nooit zo'n ophef wordt gemaakt bij Nederlanders. Geweld komt natuurlijk alleen voor bij Marokkanen!!!1!!1!! Waarschijnlijk heeft hij zijn google/nieuws filters staan op Islam/Marokkanen. Zo hopeloos is hij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef NickGrouwen het volgende:
Geert Wilders @geertwilderspvv
Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml …
12:36 PM - 5 Aug 2013
783 Retweets 110 favorites
PVV
Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:51 schreef NickGrouwen het volgende:
Nee je hebt helemaal gelijk die roomblanke Germaanse waarschijnlijk blonde meisjes zijn gewoon racistisch
Waarom komen al die Nederlandse jongeren die Marokkanen in elkaar slaan/uitschelden nooit in het nieuws??
Hier is een lijst van dat soort gevallen:
Je hebt het wel over 3% van alle Marokkanen in Nederland he.. nu klinkt het net alsof je het over alle Marokkanen hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!
Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.
Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?
Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!
Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.
Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?
Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
Laat die andere 97% van de Marokkanen dan eens die 3% veroordelen. Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:27 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over 3% van alle Marokkanen in Nederland he.. nu klinkt het net alsof je het over alle Marokkanen hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Bla bla bla, hou je smoel gewoon dicht en typ geen onzin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laat die andere 97% van de Marokkanen dan eens die 3% veroordelen. Gewoon. Omdat het kan.
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelen
Logisch dat er meer Nederlanders dan Marokkanen bekend zijn bij de politie.. Als je t echter afzet naar de hoeveelheid Marokkanen in NL zul je zien dat er per 1000 Marokkanen 100 Marokkanen bekend zijn bij de politie en per 1000 Nederlanders 10. (Schatting)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Bla bla bla, hou je smoel gewoon dicht en typ geen onzin.
Als we de aangiftes langs gaan bij de politie zul je meer Nederlanders voorbij zien komen dan Marokkanen (kan ook niet anders omdat er meer Nederlanders zijn in Nederland). Enkel bij een Marokkaans incident wordt dit breed uitgemeten in de media. Wat een kop ook, de onderbuikgevoelens worden weer goed gevoed.
De haat blijft maar groeien op deze manier.
Blablabla, het is allemaal de schuld van de mediaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Als we de aangiftes langs gaan bij de politie zul je meer Nederlanders voorbij zien komen dan Marokkanen (kan ook niet anders omdat er meer Nederlanders zijn in Nederland). Enkel bij een Marokkaans incident wordt dit breed uitgemeten in de media. Wat een kop ook, de onderbuikgevoelens worden weer goed gevoed.
Daarbij irriteer ik me helemaal aan de ''waarom nemen jullie geen verantwoordelijkheid hiervoor''. What the fuck heeft de doorsnee Marokkaan met dat soort tuig te maken? Er wordt nu net gedaan alsof dit soort incidenten worden goedgepraat of zelfs elkaar wordt aangemoedigd om het te doen.
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doet![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.
Yep, maar ik zou op basis daar van niet zeggen dat we een Nederlanderprobleem hebben ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.
Tokkies wonen niet meer in de Schilderswijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doet![]()
Hoezo onzin? Je moet ook niet kijken naar wie vaker langs komt als je aangiftes vergelijkt aangezien maar 2% van de bevolking Marokkaans is. Het is gewoon een feit dat Marokkanen naar verhouding vaker in aanraking komen met de politie dan autochtone jongeren. Natuurlijk zijn de Marokkanen niet de enige die de wet overtreden, maar naar verhouding dus wel vaker dan de Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er door de media vaker extra aandacht gepleegd aan delicten gepleegd door Marokkanen en zijn er veel vooroordelen, dat ontken ik niet, maar het is niet zo dat er onterecht een beeld wordt geschetst door de media dat Marokkanen vaker de fout in gaan zoals je in de bron hier boven kunt lezen.quote:Eerst de belangrijkste cijfers op een rij:
Om te beginnen criminaliteit. Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens kwam ooit in aanraking met de politie. Dit wist u. In vrijwel alle commentaren op het Marokkanendebat werd dit vermeld. Maar om het toch in verhouding te plaatsen: dit is twee tot drie keer zo vaak als autochtone jongens, waarvan een kwart ooit wordt verdacht.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Duindorp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tokkies wonen niet meer in de Schilderswijk.
Marokkaanse incidenten worden breed uitgemeten, omdat er ook opmerkelijk veel incidenten met Marokkanen zijn. En het is helaas wel zo dat Marokkanen elkaar aanmoedigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Daarbij irriteer ik me helemaal aan de ''waarom nemen jullie geen verantwoordelijkheid hiervoor''. What the fuck heeft de doorsnee Marokkaan met dat soort tuig te maken? Er wordt nu net gedaan alsof dit soort incidenten worden goedgepraat of zelfs elkaar wordt aangemoedigd om het te doen.
En dat bedoel ik nou. De "Ich habe es nicht gewusst"-houding. Het interesseert je niet eens. Het enige wat je interesseert is je eigen hachje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelen
That's the spirit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:26 schreef right_turn het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmhf!0Vm39JOx7uF0/
Zo mag ik het graag zien!
Hard aanpakken dit soort gasten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:26 schreef right_turn het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmhf!0Vm39JOx7uF0/
Zo mag ik het graag zien!
`quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Geelman het volgende:
Waar is het burgerinitiatief?
Mensen zijn bang voor Marokkaanse jongeren omdat ze in groepen opereren. Als er eens een honderdtal potige Hollandse knapen een bezoekje brengt aan zo'n groepje relnichten, is het Marokkanenprobleem vlot opgelost.
Maar nee, de politie moet het werk opknappen of de overheid. Tja, dan kom je natuurlijk nergens. Amerikanen pakken het voortvarender aan wat dat betreft.
Wij Nederlanders zijn kansloze kut kneuzen op dat gebied. We vertrouwen elkaar niet, zijn veel te individueel en 'groepsgedrag' bestaat ook eigenlijk al helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Geelman het volgende:
Mensen zijn bang voor Marokkaanse jongeren omdat ze in groepen opereren. Als er eens een honderdtal potige Hollandse knapen een bezoekje brengt aan zo'n groepje relnichten, is het Marokkanenprobleem vlot opgelost.
Maar nee, de politie moet het werk opknappen of de overheid. Tja, dan kom je natuurlijk nergens. Amerikanen pakken het voortvarender aan wat dat betreft.
quote:
quote:
En dan worden de Nederlanders berecht terwijl het andersom zou moeten zijn. En wie lachen het laatst? De Marokkanen, want die zijn binnen een week weer van dat blauwe oog en die gekneusde rib af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef Geelman het volgende:
1 pot nat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]dat zijn suri's en tokkies in dat filmpje.
Moet ik het nog verder voorkauwen? Kijk eens wat er gebeurde in Culemborg toen Marokkanen en Molukkers elkaar in de haren vlogen. Die Molukkers dreigden Satudarah erbij te halen en alle Molukkers uit heel Nederland te mobiliseren.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn kansloze kut kneuzen op dat gebied. We vertrouwen elkaar niet, zijn veel te individueel en 'groepsgedrag' bestaat ook eigenlijk al helemaal niet.
Ontopic:
Marokkanen? >>>>![]()
Kut-Marokkanen? >>>>
Stand your ground.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ik bedoelde eigenlijk, vertel meer over hoe de Amerikanen dat doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |