Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!
Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.
Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?
Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
Laat die andere 97% van de Marokkanen dan eens die 3% veroordelen. Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:27 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over 3% van alle Marokkanen in Nederland he.. nu klinkt het net alsof je het over alle Marokkanen hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!
Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.
Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?
Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
Bla bla bla, hou je smoel gewoon dicht en typ geen onzin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laat die andere 97% van de Marokkanen dan eens die 3% veroordelen. Gewoon. Omdat het kan.
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelen
Logisch dat er meer Nederlanders dan Marokkanen bekend zijn bij de politie.. Als je t echter afzet naar de hoeveelheid Marokkanen in NL zul je zien dat er per 1000 Marokkanen 100 Marokkanen bekend zijn bij de politie en per 1000 Nederlanders 10. (Schatting)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Bla bla bla, hou je smoel gewoon dicht en typ geen onzin.
Als we de aangiftes langs gaan bij de politie zul je meer Nederlanders voorbij zien komen dan Marokkanen (kan ook niet anders omdat er meer Nederlanders zijn in Nederland). Enkel bij een Marokkaans incident wordt dit breed uitgemeten in de media. Wat een kop ook, de onderbuikgevoelens worden weer goed gevoed.
De haat blijft maar groeien op deze manier.
Blablabla, het is allemaal de schuld van de mediaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Als we de aangiftes langs gaan bij de politie zul je meer Nederlanders voorbij zien komen dan Marokkanen (kan ook niet anders omdat er meer Nederlanders zijn in Nederland). Enkel bij een Marokkaans incident wordt dit breed uitgemeten in de media. Wat een kop ook, de onderbuikgevoelens worden weer goed gevoed.
Daarbij irriteer ik me helemaal aan de ''waarom nemen jullie geen verantwoordelijkheid hiervoor''. What the fuck heeft de doorsnee Marokkaan met dat soort tuig te maken? Er wordt nu net gedaan alsof dit soort incidenten worden goedgepraat of zelfs elkaar wordt aangemoedigd om het te doen.
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doet![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.
Yep, maar ik zou op basis daar van niet zeggen dat we een Nederlanderprobleem hebben ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar als tokkie Piet met z'n neven een meisje inelkaar slaat zal jij er waarschijnlijk wel schande over spreken. En dat soort geluiden hoor je nooit uit de marokkaanse gemeenschap komen.
Tokkies wonen niet meer in de Schilderswijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Alsof ik ook verantwoordelijkheid moet nemen voor wat tokkie Piet in de Schilderswijk doet![]()
Hoezo onzin? Je moet ook niet kijken naar wie vaker langs komt als je aangiftes vergelijkt aangezien maar 2% van de bevolking Marokkaans is. Het is gewoon een feit dat Marokkanen naar verhouding vaker in aanraking komen met de politie dan autochtone jongeren. Natuurlijk zijn de Marokkanen niet de enige die de wet overtreden, maar naar verhouding dus wel vaker dan de Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er door de media vaker extra aandacht gepleegd aan delicten gepleegd door Marokkanen en zijn er veel vooroordelen, dat ontken ik niet, maar het is niet zo dat er onterecht een beeld wordt geschetst door de media dat Marokkanen vaker de fout in gaan zoals je in de bron hier boven kunt lezen.quote:Eerst de belangrijkste cijfers op een rij:
Om te beginnen criminaliteit. Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens kwam ooit in aanraking met de politie. Dit wist u. In vrijwel alle commentaren op het Marokkanendebat werd dit vermeld. Maar om het toch in verhouding te plaatsen: dit is twee tot drie keer zo vaak als autochtone jongens, waarvan een kwart ooit wordt verdacht.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Duindorp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tokkies wonen niet meer in de Schilderswijk.
Marokkaanse incidenten worden breed uitgemeten, omdat er ook opmerkelijk veel incidenten met Marokkanen zijn. En het is helaas wel zo dat Marokkanen elkaar aanmoedigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Daarbij irriteer ik me helemaal aan de ''waarom nemen jullie geen verantwoordelijkheid hiervoor''. What the fuck heeft de doorsnee Marokkaan met dat soort tuig te maken? Er wordt nu net gedaan alsof dit soort incidenten worden goedgepraat of zelfs elkaar wordt aangemoedigd om het te doen.
En dat bedoel ik nou. De "Ich habe es nicht gewusst"-houding. Het interesseert je niet eens. Het enige wat je interesseert is je eigen hachje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom? Is het niet aan de rechter om te veroordelen
That's the spirit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:26 schreef right_turn het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmhf!0Vm39JOx7uF0/
Zo mag ik het graag zien!
Hard aanpakken dit soort gasten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:26 schreef right_turn het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmhf!0Vm39JOx7uF0/
Zo mag ik het graag zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |