abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129740615
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om niet in vooroordelen te schieten en een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.

Het is de zoveelste keer dat ik iets over Marokkanen verneem waar ik van moet kotsen van walging.

Ik denk niet dat Wilders of zijn PVV de oplossing bieden om hier iets tegen te doen, maar ik denk wel dat er een hard tegengeluid moet komen en dat de daad bij het woord gevoegd moet worden. "Aanpassen of opdonderen!" Asociaal kankertuig is het! Nederland moet niet meer toelaten dat deze barbaren het land kapotmaken.
Ik deel deze mening. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om niet een hele groep mensen over één kam te scheren. De misstanden zijn gewoon TE breed verspreid. Er is bijna onophoudelijk stront aan de knikker met dat volk.

Er zullen echt daden gesteld moeten worden: (nog) hardere handhaving, zwaardere straffen, tucht-achtige (her)opvoeding... of ja, desnoods maar eens een stel notoire relschoppers het Nederlands paspoort afnemen. Eens kijken of de rest zich dan wél wil gedragen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:03:26 #227
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129740833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef mjs_1210 het volgende:
Als ik een Chinees was, zou ik me zwaar gediscrimineerd voelen, want er wordt hier alleen maar gesproken over Marokkanen! :)
Misschien een keer een beetje inlezen in de geschiedenis van de Chineze import?
Die hebben ook een mooie periode achter de rug. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 03:11:03 #228
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_129742874
De eckte eckte nederlanders komen weer uit hun schelpjes stelletje vieze nsb'ers alleen anoniem dingen kunnen zeggen maar gebeurt er iets op straat dan is het hoofd omlaag en doorlopen.

Ik kots gewoon door jullie soort :r
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 03:13:06 #229
395200 deadprez
One more rail
pi_129742883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik deel deze mening. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om niet een hele groep mensen over één kam te scheren. De misstanden zijn gewoon TE breed verspreid. Er is bijna onophoudelijk stront aan de knikker met dat volk.

Er zullen echt daden gesteld moeten worden: (nog) hardere handhaving, zwaardere straffen, tucht-achtige (her)opvoeding... of ja, desnoods maar eens een stel notoire relschoppers het Nederlands paspoort afnemen. Eens kijken of de rest zich dan wél wil gedragen.
Moeilijker en moeilijker, ja? Volgens mij heb jij er sowieso geen moeite mee een hele groep mensen over één kam te scheren.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129743080
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
De eckte eckte nederlanders komen weer uit hun schelpjes stelletje vieze nsb'ers alleen anoniem dingen kunnen zeggen maar gebeurt er iets op straat dan is het hoofd omlaag en doorlopen.

Er zijn genoeg Marokkanen die zich mateloos ergeren als ze zo een bericht lezen, die kotsen op hun eigen volk die hier in Nederland keer op keer de Marokkaanse gemeenschap op een negatieve manier in het nieuws brengt. De (hoogopgeleide) nette Marokkanen halen even hard uit naar die groep misdragende Marokkanen, net zo hard als de ''eckte Nederlanders''
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129743838
Jellereppe moet toch onderhand ook al eens opgepakt zijn? Of zou hij bij de 1% vd Marokkanen horen voor wie het verpest wordt door de andere 99%?

Kutvolk, eruit ermee. Die 99% dan.
pi_129744340
quote:

bij deze is het gevoel wederzijds ;)
pi_129744516
Ik vind het wel raar dat kinderen met Marokkaanse ouders, maar zelf verder Nederlands zijn, met een Nederlands paspoort etc. Zichzelf Marokkaan noemen. Je bent een Nederlander dus zonder jezelf ook niet af van 'de Nederlanders'
pi_129748083
Berbers. :')
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:56:47 #235
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129748162
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef poepeneesje het volgende:
Alleen Marokkanen zijn zeker zo :').
:')

Driekwart van dit soort nieuwsberichten heeft betrekking op Marokkanen of Turken. :r
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129748792
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het wel raar dat kinderen met Marokkaanse ouders, maar zelf verder Nederlands zijn, met een Nederlands paspoort etc. Zichzelf Marokkaan noemen. Je bent een Nederlander dus zonder jezelf ook niet af van 'de Nederlanders'
Raar hé. ;)
pi_129748813
Terechte klacht, het zit in hun genen. Marokkanen worden geboren met een gewelddadig DNA.
pi_129749070
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef poepeneesje het volgende:
Alleen Marokkanen zijn zeker zo :').
Sommige wel
pi_129749490
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 03:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Moeilijker en moeilijker, ja? Volgens mij heb jij er sowieso geen moeite mee een hele groep mensen over één kam te scheren.
Ik snap dat je me graag woorden in de mond wilt leggen of dat je mij een bepaalde mening wilt aanleunen, maar ik kan echt nog wel zélf mijn standpunt bepalen en uitleggen hoe ik erin sta. Ik verwijs wat dat betreft gewoon weer terug naar de post die je citeerde.
pi_129749619
quote:

Dit dus. Laatst ook ruzie gehad met een aso die graffiti in de trein aan het aanbrengen was. Uiteindelijk op een sisser uitgelopen maar ik stond er helemaal alleen voor. Komen er bij het eindstation allemaal anonieme lafbekjes op mij af die complimenteren dat ik tegen die gast opstond. Gore, laffe teringlijers.
Doe eens lief!
pi_129752068
Geert Wilders @geertwilderspvv

Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml
12:36 PM - 5 Aug 2013
783 Retweets 110 favorites

PVV w/
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:02:16 #242
231686 budvar
budvar
pi_129752549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef NickGrouwen het volgende:

Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml â€Å

PVV w/
Zelfs als Wilders minister-president zou zijn doet ie dat nog niet doen. Het is alleen schreeuwen en niks doen bij die man. We hebben iemand nodig die ook daadwerkelijk wat doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door budvar op 06-08-2013 14:09:28 ]
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_129753401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef NickGrouwen het volgende:

Er is maar 1 taal die 't Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten. Ouders mogen gratis mee http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-jongens.dhtml

PVV w/
Yeah right. Geert Wilders is gewoon een hypocriete man. Als er nieuws is over Nederlanders die een ander hebben mishandeld (bijv: uitgaansgeweld) dan doet ie alsof zijn dikke neus bloed, net als zijn aanhangers.Ook omdat er nooit zo'n ophef wordt gemaakt bij Nederlanders. Geweld komt natuurlijk alleen voor bij Marokkanen!!!1!!1!! Waarschijnlijk heeft hij zijn google/nieuws filters staan op Islam/Marokkanen. Zo hopeloos is hij.
pi_129754070
Nee je hebt helemaal gelijk die roomblanke Germaanse waarschijnlijk blonde meisjes zijn gewoon racistisch

Waarom komen al die Nederlandse jongeren die Marokkanen in elkaar slaan/uitschelden nooit in het nieuws??

Hier is een lijst van dat soort gevallen:
pi_129755032
quote:

Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!

Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.

Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?

Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
pi_129756979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:51 schreef NickGrouwen het volgende:
Nee je hebt helemaal gelijk die roomblanke Germaanse waarschijnlijk blonde meisjes zijn gewoon racistisch

Waarom komen al die Nederlandse jongeren die Marokkanen in elkaar slaan/uitschelden nooit in het nieuws??

Hier is een lijst van dat soort gevallen:
pi_129757036
apart volk :{w
eventueel hierboven gemaakte spelfouten zijn puur voor vermaak van de lezer!
pi_129757260
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ja joh! Jullie zijn veel stoerder als klereleiers met z'n elven een meisje bewusteloos slaan!

Maar daar hoor ik jou niet over. Kan het jou überhaupt iets schelen als een aanzienlijk deel van de Marokkaanse bevolking verantwoordelijk is voor extra criminaliteit en terreur? Dat "wij Nederlanders" zo negatief en bevooroordeeld zijn over jullie, hebben jullie zelf bewerkstelligd. Nederland was lang tolerant geweest. Het werd ons met de paplepel ingegoten dat we iemand niet moesten beoordelen op ras, huidskleur en religie. Het was zelfs taboe om kritiek te uiten naar mensen met een andere etnische achtergrond, want dat stond gelijk aan rascisme. Toch is het de Marokkaanse gemeenschap gelukt dat ze door iedereen worden uitgekotst. Jullie willen het probleem niet bij jullie zelf erkennen. Het is altijd de schuld van anderen, want met jullie is niks mis uiteraard. Jullie weigeren respect te hebben voor de samenleving waarin jullie zelf kiezen te wonen en jullie aan te passen aan de wetten en regels die daarbij horen. Jullie parasiteren op Nederland en willen alleen jullie eigen zin doen wat ten koste gaat van de harmonie hier. Maar als er wat van gezegd wordt, gaan jullie meteen schreeuwen dat jullie gediscrimineerd worden en dat jullie onrechtvaardig worden behandeld.

Wat is het in godsnaam waar julllie zo trots zijn op jullie zelf? Jullie vinden jezelf stoer omdat jullie een grote lelijke muil hebben?

Júllie zijn de lafbekken hier. Als je Marokko zo fantastisch vindt en Nederland een kutland, ga dan lekker daar wonen!
Je hebt het wel over 3% van alle Marokkanen in Nederland he.. nu klinkt het net alsof je het over alle Marokkanen hebt.
pi_129757427
Vermoeiend allemaal
pi_129757464
Dat noemen ze liefkozend 'temperament'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')