Incidentje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef maily het volgende:
Verrek ... Agressieve Marokkanen opgepakt bij recreatieplas
Nummer #38421quote:
Zo heel moeilijk is het blijkbaar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om niet in vooroordelen te schieten en een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.
.....
"Aanpassen of opdonderen!" Asociaal kankertuig is het! Nederland moet niet meer toelaten dat deze barbaren het land kapotmaken.
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef Mushox het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het blijkbaar niet
Het betreft natuurlijk om een rondreizend groepje die door heel Nederland stennis schoppenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.
Ik kan niet meer zeggen: "met Marokkanen is niks mis, behalve met die paar die het voor de rest verpesten". Ik heb nu het idee dat het er maar een paar zijn die zich wel aanpassen en dat de rest asociaal tuig is.
Hoewel zoiets niet te onderzoeken valt, ben ik wel benieuwd hoeveel procent van die bevolkingsgroep een bedreiging vormt voor de samenleving.
Daar doelde ik ook op 'kerel'. Je schiet meteen in de vooroordelen. Sarcasme heet zoiets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
je moet goed lezen kerel. Het is moeilijk om NIET in vooroordelen te schieten.
Ik kan niet meer zeggen: "met Marokkanen is niks mis, behalve met die paar die het voor de rest verpesten". Ik heb nu het idee dat het er maar een paar zijn die zich wel aanpassen en dat de rest asociaal tuig is.
Hoewel zoiets niet te onderzoeken valt, ben ik wel benieuwd hoeveel procent van die bevolkingsgroep een bedreiging vormt voor de samenleving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
500 jaar geleden heerste hier een pestepidemie. Dat is uiteindelijk overgegaan, dus die Marokkanen-epidemie zal hopelijk ook wel een keer verdwijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betreft natuurlijk het nageslacht van een rondreizend groepje die door heel Nederland stennis wil schoppen
Je verwacht het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef maily het volgende:
Verrek ... Agressieve Marokkanen opgepakt bij recreatieplas
Het houdt niet op, niet vanzelf ....quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
500 jaar geleden heerste hier een pestepidemie. Dat is uiteindelijk overgegaan, dus die Marokkanen-epidemie zal hopelijk ook wel een keer verdwijnen.
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf ....
Ik weet het ook niet. Wij kunnen hier allemaal wel van alles gaan verzinnen .....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?
De oplossing ligt bij de Marokkanen. Niet boos worden op de autochtone bevolking omdat die zo rascistisch en bevooroordeeld zijn, maar boos worden op je 'broeders' die zoveel kwaad hebben aangericht dat het imago van een hele bevolkingsgroep zeer negatief is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat is je oplossing? Meldpunt mishandeling bellen?
quote:
Nee man. Zolang het anoniem is kunnen we het allemaal zeggen!quote:
Hij is opgepakt. Bij die recreatieplas vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
Waar is Jellereppe om het op te nemen voor de Marokkanen en weer duizenden foto's te posten van Marokkaanse 'modellen', terwijl 99% van die wijven hier dik, behaard en een kopvod draagt?
Ik ook niet meer. Ik heb ff stoom afgeblazen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
Nee man. Zolang het anoniem is kunnen we het allemaal zeggen!![]()
Ik heb er niets aan toe te voegen.
Laat ik dan maar iets over chinezen zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:44 schreef mjs_1210 het volgende:
Als ik een Chinees was, zou ik me zwaar gediscrimineerd voelen, want er wordt hier alleen maar gesproken over Marokkanen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |