Moge onze toekomstige broeders dit lezen en denken: "Ze hadden toch gelijk"quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu zeg jij me toch wat. History here we come.
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef ZoDiep het volgende:
Gaat er ook om hoe je dingen brengt, laatst in het zwembad gooit een maat een bal keihard mis en gelijk krijg je dan gezeik van mensen om je heen
Mensen die een balletje willen trappen hebben net zo goed recht op ruimte als mensen die op een vierkante meter als sardientjes in de zon willen liggen.
Hoe het dan verder gaat bevestigt weer dat vooroordelen heel vaak terecht zijn.
Ies koeltoer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipen
Dat klinkt trouwens meer alsof je uit Brabant komt...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
oja datte klopte,, asse jij daar oek stiele dan vliege jouwe kop eraffe
Wij lezen dit al en denken: "Ze hebben gelijk". Zo triest is het al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Mushox het volgende:
[..]
Moge onze toekomstige broeders dit lezen en denken: "Ze hadden toch gelijk"
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat toch niet met een groep 1 meiske inelkaar slaan en proberen te verzuipen
nai oet volendamquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens meer alsof je uit Brabant komt...
De ramadan in combinatie met dit weer is niet goed voor dat volk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaan
Nee inderdaad je hebt gelijk als ze haar nu hadden dood getrapt zoals die scheidsrechter dan had ik het wel geloofd, dat is meer Mocro stylequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch nog een stuk context missen. Al zullen die Marokkanen heus wel gedreigd etc hebben. Maar om vanuit die situatie iemand gaan verdrinken zal zelfs de doorsnee Marokkaan te ver gaan
Water in combinatie met dat volk klopt ook al niet...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De ramadan in combinatie met dit weer is niet goed voor dat volk.
Laat die grensrechter erbuiten want de grootste hooligans zijn ook heel vaak blank en komen uit de paupergedeelten van de grote steden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee inderdaad je hebt gelijk als ze haar nu hadden dood getrapt zoals die scheidsrechter dan had ik het wel geloofd, dat is meer Mocro style
Of een enkelbandje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Deze jongens zijn gewoon onbegrepen, we moeten ze geld en medische wiet geven.
En op vakantie sturen om vlinders te vangenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Deze jongens zijn gewoon onbegrepen, we moeten ze geld en medische wiet geven.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Theuntje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En op vakantie sturen om vlinders te vangen
HET VALT HELEMAAL NIET MEE JA!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Het zal wel allemaal meevallen dit.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geweld-normaal.dhtmlquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef maily het volgende:
Jammer dat Ali B of Badr Hari daar niet aanwezig waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |