abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129730410
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is volgens mij al jaren .
Ik zie eerlijk gezegd weinig andere opties.
Maar als dit er al jaren is is het natuurlijk wel hoog tijd om eens te kijken wat er wel niet allemaal beter kan.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:19:22 #152
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_129730435
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk de politie om de wet te handhaven. Daar zouden we eigenlijk op moeten kunnen rekenen.
De VVD beloofde nog dat er meer blauw op straat kwam en het strenger ging worden
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 21:21:35 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_129730538
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De VVD beloofde nog dat er meer blauw op straat kwam en het strenger ging worden
De politiek laat ons allemaal in de steek. Nul vertrouwen meer :N
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 21:22:09 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129730571
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:03 schreef Michielos het volgende:
a) ik vind het niet gek dat je niet opstaat bij zo een zwembad om te helpen. Vriend van me deed dat ooit een keer. Gevolg was een coma, ontwaken in het ziekenhuis enz (en JARENLANG herstellen.... Wil je dat echt?? ik niet i.i.g.). Het is natuurlijk ook een beetje "bystander effect". Ik denk echt voornamelijk aan mijn eigen veiligheid in zo een situatie. Dan kun je me laf vinden of whatever, ik ga niet tussen een groep inspringen die totaal geen empathisch vermogen hebben, totaal genadeloos zijn en totaal geen enkele waarde hechten aan een mensenleven. Dat laat ik aan anderen over (lees: aan dommeren. Want ik vind je geen held op zo een moment, ik vind je een dombo).

b) Dat van dat jongetje is een vaker gehoord iets, waardoor hele groepen daders uiteindelijk altijd vrijuit gaan. Het principe is simpel. Je slaat iemand volledig naar de klote met een groep en achteraf is het onduidelijk of iemand van de "in group" geslagen heeft of niet OF is het niet duidelijk wie precies welke klap en schade heeft aangericht. Hierdoor is het voor de rechter erg lastig om straffen toe te wijzen met dien gevolge dat een hele groep doodleuk vrijuit kan gaan. Paar keer meegemaakt (gelukkig niet bij mezelf).

c) Dat er een probleem is, lijkt me duidelijk. Dat er een oplossing gaat komen, is wat minder duidelijk en zelfs haast onmogelijk. Helaas dus, maar over een paar jaar zien we gewoon doodleuk dezelfde artikelen op fok.nl staan en dezelfde excessen op het nieuws komen (al dan niet NOG extremer dan nu). Het heeft i.i.g. voor mij ten gevolge gehad dat ik echt uitkijk met waar ik me begeef, ik meteen weg ben als er spanningen zijn e.d. Mijn leven is me gewoon echt te veel waard. Zo moet het eigenlijk niet zijn, maar of het nu een groepje marokkanen is, of dronken tokkies die zich totaal niet kunnen inhouden omdat ze teveel gezopen hebben (het zijn echt niet alleen maar marokkanen hoor).. Die zie je toch overal weer, maar op specifieke plaatsen gewoon meer dan elders. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Watje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:24:05 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_129730654
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De politiek laat ons allemaal in de steek. Nul vertrouwen meer :N
Toch krijgen die 2 partijen waarschijnlijk weer de meeste stemmen ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_129730749
quote:

[..]

Dat betekende ja we zouden eerst 3000 agenten ontslaan, en dat gaat nu niet door.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:29:49 #157
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_129730906
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nederland Tuigvrij wordt beheerd door een team van jonge mensen die geschokt zijn door het steeds sneller verval van de waarden en normen van de Nederlandse maatschappij. Wij schrijven op deze site onder pseudoniem om onze privacy en onze veiligheid te waarborgen. Helaas moet je daarvoor tegenwoordig anoniem blijven.

Ik had niet anders verwacht van de echte Nederlander :") , lekker laf _O-
Again, wat doe jij dan zoal? Je krijgt gewoon klappen hoor :) Het verschil is dat wij doorgaans gevoelens van empathie hebben en bepaalde groepen hebben dat simpelweg niet :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:30:29 #158
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_129730956
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Watje
Boeiend, ik beland niet in een ziekenhuis :D _O_
pi_129730971
quote:

[..]

Echt? Dat is echt fantastisch! :D

Eerst 1000 euro en nu dit, man man we hebben het maar getroffen *O*
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 21:30:55 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129730974
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

egoïstisch, dat ook nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:31:43 #161
395200 deadprez
One more rail
pi_129731001
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

Met Ramazan wist je anders altijd wel raad, waar is het misgegaan?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:35:43 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_129731187
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

egoïstisch, dat ook nog
Yup ben ik wellicht ook. Maar zoals ik zei. Als een verharding van de maatschappij plaatsvind zoals nu, als er een totaal verval is van enige vorm van normen en waarden, als er groeperingen rondlopen met extremistisch gedachtengoed, zonder empathisch vermogen, niet terugdeinzend om iemand doodleuk zonder wrok een rolstoel in te meppen (en dit heb ik meegemaakt), als ik mijn gezin, mijn vrienden in gevaar kan brengen i.p.v. ze te beschermen (ook dit heb ik meegemaakt bij een vriend wiens pa total loss gemept is omdat die vriend in kwestie getuigd heeft.. tot maanden daarna zag je ze voor zijn huis , in zijn straat, bij zijn ouders in de buurt enz...), als ik in een ziekenhuis kan eindigen enz (ook dit is gebeurd bij een vriend die een ruzie wilde sussen en in coma eindigde...). Sorry, maar vind je het dan echt heel erg gek dat ik me gewoon niet geroepen voel om ergens tussen te springen om een onbekend iemand te helpen? Ik ga liever weg en bel dan wel de politie. Aan twee lui in een ziekenhuis omdat ik verplicht de held moet uithangen heeft niemand wat. Aan een getuigenverklaring die ertoe kan leiden dat mensen die ik ken in een ziekenhuis eindigen heb ik ook geen drol. Dan ben ik maar egoistisch. Ik ben i.i.g. heel blij dat er ware helden zoals jij bestaan. Die heel leuk zonder gene of angst tussen een groep van 30 marocs inspringen als ze een opa total loss slaan. Mooi man :) Ik denk zelf dat je ijlt en dat je ook liever logisch nadenkt op zo een moment (zelfs Bruce Lee zou dat nog geeneens doen :D).

Ow als je denkt dat ik bovenstaande gedachte HEEL normaal vind en totaal niet belachelijk heb je het mis. Ik vind het totaal achterlijk dat zoiets gebeurd in Nederland, een westers modern land. Ik vind het totale kolder dat je geeneens normaal iemand kunt aanspreken op zijn/haar gedrag zonder in een ziekenhuis te eindigen. DUH. :D Ik heb simpelweg geen doodwens, that's all.

[ Bericht 5% gewijzigd door Michielos op 05-08-2013 21:42:21 ]
pi_129731198
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Laat die grensrechter erbuiten want de grootste hooligans zijn ook heel vaak blank en komen uit de paupergedeelten van de grote steden.

Marokkanen vinden nederlandse vrouwen vaak hoeren he, dan is de stap naar verdrinking voor hun niet meer zo groot.
Alle vrouwen zijn ook hoeren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129731453
Heb ook eens twee kopstoten gehad en ben neergevallen en meegevoerd naar de EHBO. Daar staat natuurlijk niks van in de krant. :(
pi_129731549
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Loppe het volgende:
Heb ook eens twee kopstoten gehad en ben neergevallen en meegevoerd naar de EHBO. Daar staat natuurlijk niks van in de krant. :(
Jawel, in de fabeltjeskrant :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:43:52 #166
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129731553
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Loppe het volgende:
Vraag het aan Zyzz. Ohnee, die dood. Vandaag alweer 2 jaar geleden. :') :')
Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:45:02 #167
395200 deadprez
One more rail
pi_129731614
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Mushox het volgende:

[..]

Vraag het aan Zyzz. Ohnee, die dood. Vandaag alweer 2 jaar geleden. :') :')
Niemand geeft een neuk om die battieboi.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129731738
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jawel, in de fabeltjeskrant :')
Alsof jij nog nooit klop gehad hebt :')
pi_129731854
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Yup ben ik wellicht ook. Maar zoals ik zei. Als een verharding van de maatschappij plaatsvind zoals nu, als er een totaal verval is van enige vorm van normen en waarden, als er groeperingen rondlopen met extremistisch gedachtengoed, zonder empathisch vermogen, niet terugdeinzend om iemand doodleuk zonder wrok een rolstoel in te meppen (en dit heb ik meegemaakt), als ik mijn gezin, mijn vrienden in gevaar kan brengen i.p.v. ze te beschermen (ook dit heb ik meegemaakt bij een vriend wiens pa total loss gemept is omdat die vriend in kwestie getuigd heeft.. tot maanden daarna zag je ze voor zijn huis , in zijn straat, bij zijn ouders in de buurt enz...), als ik in een ziekenhuis kan eindigen enz (ook dit is gebeurd bij een vriend die een ruzie wilde sussen en in coma eindigde...). Sorry, maar vind je het dan echt heel erg gek dat ik me gewoon niet geroepen voel om ergens tussen te springen om een onbekend iemand te helpen? Ik ga liever weg en bel dan wel de politie. Aan twee lui in een ziekenhuis omdat ik verplicht de held moet uithangen heeft niemand wat. Aan een getuigenverklaring die ertoe kan leiden dat mensen die ik ken in een ziekenhuis eindigen heb ik ook geen drol. Dan ben ik maar egoistisch. Ik ben i.i.g. heel blij dat er ware helden zoals jij bestaan. Die heel leuk zonder gene of angst tussen een groep van 30 marocs inspringen als ze een opa total loss slaan. Mooi man :) Ik denk zelf dat je ijlt en dat je ook liever logisch nadenkt op zo een moment (zelfs Bruce Lee zou dat nog geeneens doen :D).

Ow als je denkt dat ik bovenstaande gedachte HEEL normaal vind en totaal niet belachelijk heb je het mis. Ik vind het totaal achterlijk dat zoiets gebeurd in Nederland, een westers modern land. Ik vind het totale kolder dat je geeneens normaal iemand kunt aanspreken op zijn/haar gedrag zonder in een ziekenhuis te eindigen. DUH. :D Ik heb simpelweg geen doodwens, that's all.
Daarom moet je ook gewoon een pipa kopen bij de pipashop. Eventjes pop-pop-pop en al die maddafakka's drop.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:52:38 #170
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129731969
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk om die battieboi.
Dat is de strekking van m'n comment. :|W
Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:53:17 #171
395200 deadprez
One more rail
pi_129732007
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Mushox het volgende:

[..]

Dat is de strekking van m'n comment. :|W
Ik snap sowieso niet echt wat zyzz met dit topic te maken heeft, maar goed.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:54:05 #172
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129732051
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet echt wat zyzz met dit topic te maken heeft, maar goed.
Alles met Loppe.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:54:44 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_129732093
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Mushox het volgende:

[..]

Alles met Loppe.
Dan ga je hem maar dm'en 8.gif
Stop the violence
Down with the hate
pi_129732251
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Mushox het volgende:

[..]

Alles met Loppe.
:?
pi_129732370
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

Again, wat doe jij dan zoal? Je krijgt gewoon klappen hoor :) Het verschil is dat wij doorgaans gevoelens van empathie hebben en bepaalde groepen hebben dat simpelweg niet :D
Ik doe om te beginnen al precies hetzelfde als de eigenaars van die site: anoniem mijn mening geven. :')

Dat gezegd hebbende zie ik niet in waarom ik iets moet doen als iets helemaal buiten mij staat, of kan je dan beter een medium oprichten waar hetzelfde tuig komt als dat je veroordeelt en lekker racistisch zijn gang kan gaan?

Dat bovenstaande wat ik het getypt hebt zorgt weer voor praktijken zoals een "polen meldpunt" waar je ook lekker anoniem kan gaan klagen omdat je je verveelt of slechte zin hebt.

Dus met die empathie valt het wel mee volgens mij, dat laffe (anonieme) gedrag zorgt ervoor dat heel veel mensen in dit land gewoon afgezeken mogen worden.

En weet je wat die dan krijgen? Loyaliteit als tegenreactie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')