Rood/wit/blauwe pakken met oranje wapens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daar
'quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Feiten en media in 2 zinnen , de ironie.![]()
Nuf said schatje.
dan zie je er wel als een faggot uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood/wit/blauwe pakken met oranje wapens.
Dat is wenfer sowieso wel gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dan zie je er wel als een faggot uit
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ik zou zeggen ga alvast koekjes bakken, het suikerfeest komt eraan...kontekruiper
Ik heb ook niet echt een oplossing klaar natuurlijk, maar op ze gaan "jagen" is wel een goede oplossing vind je?quote:
Waar wou je dan druk op uit oefenen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een oplossing klaar natuurlijk, maar op ze gaan "jagen" is wel een goede oplossing vind je?
Op mensen gaan jagen vind ik niet echt druk uitoefenen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar wou je dan druk op uit oefenen?
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daar
Dat zijn die zwakke NSBertjes .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?
https://www.facebook.com/nlvaderland
https://www.facebook.com/NederlandTuigvrij
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ga je deze vrienden zeker meenemen?:') ?
https://www.facebook.com/nlvaderland
https://www.facebook.com/NederlandTuigvrij
![]()
![]()
quote:geen reactie uit die gemeenschap?? dat tuig is heilig bij de gemeenschap. dat tuig moeten ze vogelvrij verklaren, tijd om eigen rechter te gaan spelen, de overheid doen niks, dat zijn een stel ambtenaren die liever achter een bureau zitten dan er iets tegen te doen
Godverdomme wat een volk.quote:Auschwitz heropenen... ik doe ook mee
Nederland Tuigvrij wordt beheerd door een team van jonge mensen die geschokt zijn door het steeds sneller verval van de waarden en normen van de Nederlandse maatschappij. Wij schrijven op deze site onder pseudoniem om onze privacy en onze veiligheid te waarborgen. Helaas moet je daarvoor tegenwoordig anoniem blijven.quote:
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op mensen gaan jagen vind ik niet echt druk uitoefenen.En ik denk zelf dat er gewoon doorgegaan moet worden met dingen als straatcoaches, maar dan zal ik wel weer naïef zijn.
Naar Koerdistan . Dan blijven ze vliegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Grundlichkeit het volgende:
TREGTEN KLAGT GOOI ZE ALLEMAAL HET LAND UIT DAT ZAL ZE LEREN OPGEROT NAAR TURKIJE NOU KALM AAN GR GR
Nou er is wel wat vooruitgang geboekt in bepaalde steden volgens mij, maar daar heb ik zo gauw even geen bron voor. Ik weet verder ook niet zo goed wat er tegen gedaan moet worden, maar jezelf bewapenen en op ze gaan jagen lijkt me ook niet echt wenselijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?
Hartstikke sympathiek plan hoor. Iemand die de jongens kent en weet wat ze beweegt, maar de incidenten zijn niet verminderd. Integendeel.
Hoe lang is dat er al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat opgeleverd tot nu toe?
Hartstikke sympathiek plan hoor. Iemand die de jongens kent en weet wat ze beweegt, maar de incidenten zijn niet verminderd. Integendeel.
We hebben natuurlijk de politie om de wet te handhaven. Daar zouden we eigenlijk op moeten kunnen rekenen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou er is wel wat vooruitgang geboekt in bepaalde steden volgens mij, maar daar heb ik zo gauw even geen bron voor. Ik weet verder ook niet zo goed wat er tegen gedaan moet worden, maar jezelf bewapenen en op ze gaan jagen lijkt me ook niet echt wenselijk.
Is volgens mij al jaren .quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat er al?
Als dat er nog maar een paar jaar is heeft het natuurlijk nog geen effect. Eenmaal op de straat is voor altijd op de straat, enkele uitzonderingen nagelaten. Je moet dat voor zijn en als dit plan er nog maar een paar jaar is, ben je dat natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |