Censuur!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
Sja helaas mag er in NWS niet over dit incident gepraat worden. Hier gelukkig wel.
zolang getuigenverklaringen doodleuk op te vragen zijn, zolang er dit soort heibel gebeurd, ben ik minder bereid mijn burgerplicht te doen. Maatschappij en regering doet geen flikker en ik heb geen zin om slachtoffer te worden ten faveure van iemand die ik niet ken. Niet mijn wereld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je niet meer durft, ben je een slachtoffer van terreur. Je bewijst hier zelf dat het werkt en roept daardoor alleen maar meer af op de maatschappij.
wat ga jij doen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef ZarB het volgende:
Dus eigenlijk vinden we dat er niets hoeft te gebeuren tegen tuig? We gaan immers zelf geen actie ondernemen.
In dit land is het tuig het slachtoffer . Ik zou ook graag die mensen inelkaar timmeren maar dat mag nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef ZarB het volgende:
Dus eigenlijk vinden we dat er niets hoeft te gebeuren tegen tuig? We gaan immers zelf geen actie ondernemen.
Het topic is gewoon open hoor, zo te lezen moeten de persoonlijke aanvallen gewoon achterwege blijven. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
Sja helaas mag er in NWS niet over dit incident gepraat worden. Hier gelukkig wel.
Als je zelf al niet bereid ben om voor jezelf op te komen, waarom verwacht je het dan wel van de overheid?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
zolang getuigenverklaringen doodleuk op te vragen zijn, zolang er dit soort heibel gebeurd, ben ik minder bereid mijn burgerplicht te doen. Maatschappij en regering doet geen flikker en ik heb geen zin om slachtoffer te worden ten faveure van iemand die ik niet ken. Niet mijn wereld.
Dan is dat voor mij erg. Jij vindt het daarentegen alleen maar mooi, kun je weer kleinburgerlijk zeuren over die stoute Marokkaantjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Grote mond, totdat iemand in jouw naaste omgeving zoiets meemaakt
Zo lang ik geen sloot aan discriminerende meuk zie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef S4pphire het volgende:
eeh lees wat ik schrijf. Ik ben heel dichtbij dit soort situaties geweest (bij iemand die ik ken dus). Ik heb de ellende meegemaakt, de bedreigingen, een vader die opeens in elkaar gemept werd. Geloof me.. wanneer je zoiets overkomt dan buk jij net zo goed. Dan zou je dit soort dingen ook niet meer zeggen. Het is realiteit, geen actiefilm waar je met een uzi aan komt zetten ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zelf al niet bereid ben om voor jezelf op te komen, waarom verwacht je het dan wel van de overheid?
Het moet ergens beginnen.
Waarom denk je dat ik hier nooit mee te maken heb gehad?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh lees wat ik schrijf. Ik ben heel dichtbij dit soort situaties geweest (bij iemand die ik ken dus). Ik heb de ellende meegemaakt, de bedreigingen, een vader die opeens in elkaar gemept werd. Geloof me.. wanneer je zoiets overkomt dan buk jij net zo goed. Dan zou je dit soort dingen ook niet meer zeggen. Het is realiteit, geen actiefilm waar je met een uzi aan komt zetten ofzo
die vriend was exact het zelfde overigens. "ik laat niet over me heenlopen." "ik ben heus niet bang hoor". Paar weekjes erna moest ie toch echt toegeven dat ie aanklacht had ingetrokken enz.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nooit mee te maken heb gehad?
Ik doe genoeg, maar dat interesseert alle pvv aanhangers hier vast weinig. Daarnaast hoor je mij ook niet ongenuanceerd kankeren nav een nieuwsbericht toch? Dus nogmaals stel ik je dezelfde vraag: eigenlijk willen jullie niet dat er iets gedaan wordt, want zelf zijn jullie niet van plan iets te doen. Correct?quote:
Dat is gewoon de essentie van het bystander effect en ook de verbreking er vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om op het onderwerp in te gaan, het is al aangekaart door zarB maar het is natuurlijk van de gekke dat je gewoon bijna verzopen kunt worden op een strand vol met mensen. Je ziet ook vaak met dat soort dingen dat iemand het voortouw moet nemen om in actie te komen alvorens er meer volgen.
ik bemoei me hier niet mee, dat heb je idd goed gezienquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik doe genoeg, maar dat interesseert alle pvv aanhangers hier vast weinig. Daarnaast hoor je mij ook niet ongenuanceerd kankeren nav een nieuwsbericht toch? Dus nogmaals stel ik je dezelfde vraag: eigenlijk willen jullie niet dat er iets gedaan wordt, want zelf zijn jullie niet van plan iets te doen. Correct?
Ik ken het bystander effect. Er was toen ook al eens iemand met geloof ik 30 messteken om het leven gebracht in een winkelstraat en iedereen liep er om heen. Maar als je er over nadenkt is het natuurlijk van de gekke dat op een vol strand niet 1 iemand het voortouw neemt om in actie te komen. Best een griezelig idee eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is gewoon de essentie van het bystander effect en ook de verbreking er van
Mij hoor je niet zeuren, ik haal alleen de feiten aan en als jij daar niet tegen kunt is jouw probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan is dat voor mij erg. Jij vindt het daarentegen alleen maar mooi, kun je weer kleinburgerlijk zeuren over die stoute Marokkaantjes.
Ah Greetje ziet weer een mooie kans om wat onderbuikers voor zich te winnen.quote:PVV-leider Geert Wilders heeft op Twitter zijn misnoegen geuit over het voorval. 'Er is maar één taal die het Marokkaans straattuig aanspreekt: oppakken, vastzetten en uitzetten', schrijft hij.
Feiten en media in 2 zinnen , de ironie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik haal alleen de feiten aan en als jij daar niet tegen kunt is jouw probleem.
Dan zou ik als ik jou was je helemaal afsluiten van alle media en geen journaal meer kijken...anders ga je nog janken...
Greetje ziet elke dag wel een paar mooie kansen voorbij komen om de onderbuikjes weer even lekker te voeden. ;9quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah Greetje ziet weer een mooie kans om wat onderbuikers voor zich te winnen.
Goed plan man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Snever het volgende:
Het word tijd dat we Nederland opschonen. Wapens regelen en jagen. No mercy.
Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daarquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Snever het volgende:
Het word tijd dat we Nederland opschonen. Wapens regelen en jagen. No mercy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |