abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129732395
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef poepeneesje het volgende:
Alleen Marokkanen zijn zeker zo :').
Nee, helemaal niet. Complete dorpen worden geterroriseerd door roomblanke Nederlandse jongeren. Het is vast in de randstad anders, maar alle keren dat er hoer oid naar mij werd geroepen, was dat door de oh zo brave Nederlandse jongeman. (Wiens tokkieouders waarschijnlijk de hele dag zitten te mekkeren over buitenlanders.) Ik twijfel er niet aan dat veel Marokkanen zich niet kunnen gedragen, maar dit geldt ook voor Nederlanders.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:04:25 #177
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129732687
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef TresBon het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Complete dorpen worden geterroriseerd door roomblanke Nederlandse jongeren. Het is vast in de randstad anders, maar alle keren dat er hoer oid naar mij werd geroepen, was dat door de oh zo brave Nederlandse jongeman. (Wiens tokkieouders waarschijnlijk de hele dag zitten te mekkeren over buitenlanders.) Ik twijfel er niet aan dat veel Marokkanen zich niet kunnen gedragen, maar dit geldt ook voor Nederlanders.
He bah. Hebben we weer zo'n politiek correcte vrouw in dit topic. Zoek maar eens wat cijfers op en weerleg dan maar eens dat het leeuwendeel van die Mocro's randdebielen zijn. Dat gaat je niet lukken. O+
Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
pi_129733471
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Mushox het volgende:

[..]

He bah. Hebben we weer zo'n politiek correcte vrouw in dit topic. Zoek maar eens wat cijfers op en weerleg dan maar eens dat het leeuwendeel van die Mocro's randdebielen zijn. Dat gaat je niet lukken. O+
He bah, Hebben we weer zo'n man die niet in staat is tot begrijpend lezen. Ik reageer op poepeneesje, de Nederlandse jeugd bestaat ook voor een gigantisch deel uit randdebielen.
Ik heb zelden last gehad van allochtone jongens, veel meer van Nederlandse jongens. Die kunnen ook vreselijk respectloos zijn ten aanzien van vrouwen. Oke, toegegeven ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen, maar dat doen de meeste mensen toch als het om een dergelijk onderwerp gaat.
En ik vind het bizar dat Nederlanders zo tegen buitenlanders ageren als ze zelf hun jeugd niet op kunnen voeden. De mensen die het meest over buitenlanders zeuren (zoals op die fb pagina's) zijn zelf vaak ontzettend asociale mensen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:24:10 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_129733776
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef TresBon het volgende:

[..]

He bah, Hebben we weer zo'n man die niet in staat is tot begrijpend lezen. Ik reageer op poepeneesje, de Nederlandse jeugd bestaat ook voor een gigantisch deel uit randdebielen.
Ik heb zelden last gehad van allochtone jongens, veel meer van Nederlandse jongens. Die kunnen ook vreselijk respectloos zijn ten aanzien van vrouwen. Oke, toegegeven ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen, maar dat doen de meeste mensen toch als het om een dergelijk onderwerp gaat.
En ik vind het bizar dat Nederlanders zo tegen buitenlanders ageren als ze zelf hun jeugd niet op kunnen voeden. De mensen die het meest over buitenlanders zeuren (zoals op die fb pagina's) zijn zelf vaak ontzettend asociale mensen.
Graag cijfers over het feit dat de Nederlandse jeugd voor een groot deel uit randdebielen bestaat
RED ONS HENNIEGOD
pi_129733853
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef TresBon het volgende:

[..]

Woont u in Zwolle ?
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:28:43 #181
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129734044
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef TresBon het volgende:

[..]

He bah, heb je weer een vrouw die geen cijfers kan opzoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burgerflipper allround bij het meest fabuleuze restaurant ter wereld. Bekend van ONZ / Wat is dit voor een dier?
pi_129734073
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Woont u in Zwolle ?
Nee, wel dichtbij. Het gaat om de kop van Overijssel.
pi_129734163
quote:
Marokkanen
Terechte klacht ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:31:26 #184
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129734171
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef TresBon het volgende:

[..]

Nee, wel dichtbij. Het gaat om de kop van Overijssel.
High five. Steenwijk represent. *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:45:41 #185
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_129734979
Marrokanen :r
pi_129735076
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Mushox het volgende:

[..]

He bah, heb je weer een vrouw die geen cijfers kan opzoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je niet begrijpt hoe het werkt bij overlast van jongeren in dorpen.
Ze kunnen heel veel maken. De meeste gezinnen verhuizen gewoon als ze al lang worden lastig gevallen. Het gaat ook meestal om kleinere dingen: bakstenen naar gevels gooien, met hoer schelden, hakenkruizen schilderen, met een Nederlandse vlag voor het huis van vluchtelingen zwaaien, openbare dronkenschap en gewoon in het algemeen mensen lastigvallen. Vrij kleine dingen dus, die niet in statistieken voorkomen. Die zullen er ook nooit inkomen, ook niet bij grotere vergrijpen, omdat politie uit een stad moet komen, die vaak te ver weg is.
(ja, Steenwijk :r )
Ik kan mede daardoor ook niet met cijfers komen. Ik probeer ook helemaal niet politiek correct te zijn, dit zijn gewoon mijn ervaringen met Nederlandse jongemannen.
edit: uit mijn geboorteplaats, ik ben er achtergekomen dat er ook fatsoenlijke bestaan.
pi_129735167
Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:50:08 #188
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_129735205
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef poepeneesje het volgende:
Alleen Marokkanen zijn zeker zo :').
Dat ze oververtegenwoordigd zijn in geweldadige incidenten is zeker toeval :')
pi_129735273
Als een eerbetoon aan de grootste kinderlokker ooit en tevens naamgever van vele overlastplegers heeft de Marokkaanse koning gratie verleent aan een seriepedofiel.

Marokko pedoparadijs
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:51:26 #190
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129735275
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ze kunnen heel veel maken. De meeste gezinnen verhuizen gewoon als ze al lang worden lastig gevallen. Het gaat ook meestal om kleinere dingen: bakstenen naar gevels gooien, met hoer schelden, hakenkruizen schilderen, met een Nederlandse vlag voor het huis van vluchtelingen zwaaien, openbare dronkenschap en gewoon in het algemeen mensen lastigvallen. Vrij kleine dingen dus, die niet in statistieken voorkomen. Die zullen er ook nooit inkomen, ook niet bij grotere vergrijpen, omdat politie uit een stad moet komen, die vaak te ver weg is.
Ik kan mede daardoor ook niet met cijfers komen. Ik probeer ook helemaal niet politiek correct te zijn, dit zijn gewoon mijn ervaringen met Nederlandse jongemannen.
edit: uit mijn geboorteplaats, ik ben er achtergekomen dat er ook fatsoenlijke bestaan.
Ik vraag me nu serieus af in welk gehucht jij woont. Want dat soort verhalen ken ik niet :D
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 22:55:03 #191
88815 The_Emotion
98.3
pi_129735455
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef TresBon het volgende:

[..]

Klinkt als een gevalletje probleemwijken.
Natuurlijk zijn er ook Nederlandse jongeren die rottigheid uithalen, maar ik zie eigenlijk bijna nooit in het nieuws verschijnen dat een groepje van 7 Nederlandse jongeren iemand helemaal aan gort trapt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_129735480
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef Mushox het volgende:

[..]

Ik vraag me nu serieus af in welk gehucht jij woont. Want dat soort verhalen ken ik niet :D
Woon er al lang niet meer, gelukkig. Het was ook niet alleen dat gehucht, het was ook elk gehucht daaromheen. Sorry, maar omgeving Steenwijk is verschrikkelijk, ik ben nu blij dat ik een middelgrote stad (met veel allochtonen) woon.
pi_129735544
Kan niets anders zeggen dan terecht
pi_129735552
Ik woon in een boerengehucht en daar wonen maar heel weinig Marokkanen. Heb dan ook geen overlast van ze. Mijn kinderen hebben trouwens geen Marokkaanse vrienden of vriendinnen.
pi_129735665
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Remqo het volgende:

[..]

Klinkt als een gevalletje probleemwijken.
Natuurlijk zijn er ook Nederlandse jongeren die rottigheid uithalen, maar ik zie eigenlijk bijna nooit in het nieuws verschijnen dat een groepje van 7 Nederlandse jongeren iemand helemaal aan gort trapt.
Nee, het zijn ook vaak net wat kleinere dingen dan dat. Daarom zal het ook niet gauw in het nieuws komen, ze doen het best geniepig en misschien ook wel slimmer dan Marokkaanse reljeugd. (Die er ook heel heel heel erg veel is, voordat ik er weer van beticht wordt politiek correct te zijn.)
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:59:27 #196
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_129735722
Verrassend weer, gelukkig is het maar incidenteel. :')
pi_129735884
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zwarte helmen op , zwarte pakken aan , razziatje hier , muur om de ghetto heen daar
Als 't even kan nog een Godwinnetje d'r bij.
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:09:28 #198
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129736229
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef TresBon het volgende:

[..]

Woon er al lang niet meer, gelukkig. Het was ook niet alleen dat gehucht, het was ook elk gehucht daaromheen. Sorry, maar omgeving Steenwijk is verschrikkelijk, ik ben nu blij dat ik een middelgrote stad (met veel allochtonen) woon.
Jammer dat je er slechte herinneringen aan over hebt gehouden, Steenwijk is een mooie stad. Geen hol te beleven helaas. Ik ga na de zomer ook verkassen, heb het idee dat de tijd hier stil staat :')
  Spellchecker maandag 5 augustus 2013 @ 23:24:02 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:25:03 #200
408812 Mushox
Fulltime filosoof
pi_129737003
quote:
Marokkanen en zomerpret. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')