quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:08 schreef love-and-hate het volgende:
Beste mede fokkers,
Voor dit verhaal heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik zal proberen om het kort te houden, maar als ik eenmaal aan het typen ben kon het zomaar een lang stuk tekst worden.
Ik ben op zoek naar een luisterend oor, naar goeie raad, een plek om alles van mezelf af te schrijven en de hoop dat ik me wat beter ga kunnen voelen.. Here's the thing.
Ik ben een jongen 23 en heb nu 5,5 jaar een relatie met een meid die even oud is. Super relatie, elkaars beste maatjes, nooit gekke dingen buiten de gebruikelijke ruzietjes van tijd tot tijd. Twee jaar samen gewoond, ging meer dan goed, beste tijd van ons leven. Beide wel nog student dus samenwonen moest onderbroken worden. We geven elkaar alle vrijheid om ook ons eigen ding te doen.
Sinds ruim een jaar geleden ging ik stage lopen aan de andere kant van het land. Geen probleem, we zagen elkaar bijna elk weekend. Toen ging zij een half jaar studeren in Duitsland. Ook prima, skype werkt fantastisch en we zagen elkaar elke twee maanden. Nadat ze terug was hebben we drie geweldige weken gehad. Daarna ging zij voor een half jaar na Zuid Afrika, de grote droom van haar en de grootste test tot nu toe.
Niks aan de hand, skype werkt ook hier prima en ik ben druk met school dus de tijd vliegt. Tot aan de laatste maand van haar verblijf. Ze whatsappt nauwelijks meer en van skypen komt het niet. Na een tijdje vraag ik haar hoe het zit en ze weet niet meer of ze nog hetzelfde voor me voelt..
Bijkomend feit, nadat zij terugkomt vertrek ik na twee weken voor een half jaar naar de VS om te studeren (mijn grote droom). Dat hele avontuur waar ik bijna een jaar voorbereiding in heb gestoken is nu bijna een blok aan mijn been, ik heb er zelden nog zin in en baal van de korte tijd die we straks maar hebben om iets voor elkaar te krijgen.
Situatie nu: over 10 dagen komt ze terug naar Nederland. Ik weet nu zo'n drie weken dat dit speelt. Sindsdien hebben we weinig contact gehad. Het contact dat we hadden waren zware gesprekken over onze situatie. Ik geef aan niks ervan te snappen, zij geeft aan niks zeker te weten. Ze is niet vreemd gegaan, dat speelt hier gelukkig niet, maar het is verdomd kut.
Sinds een week zit ik in het buitenland met mijn familie, ver van huis, nauwelijks tijd voor mezelf en nauwelijks contact met haar. Ik trek het nu niet meer dus nu jullie de situatie weten moet ik even van me afschrijven hoe ik me voel.
Elke dag en elke nacht ben ik aan het malen en piekeren. Ik wil haar 1000 dingen zeggen, hele verhalen schrijven hoe ik me voel. Hoe moeilijk dit ook is ik doe dit niet. Het enige dat ik hoop daarmee te bereiken is een beter gevoel van binnen.
Gisteravond heb ik voor het eerst met iemand anders gesproken, mijn beste vriendin maar ook een goeie vriendin van haar. Zij was blijkbaar al op de hoogte en kon niks zeggen, alleen luisteren. Mijn maten wonen aan de andere kant van het land en zijn niet echt de beste in serieus liefdes advies als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dus vandaar dat ik me wend tot fok. Ik zit nog ruim een week in het buitenland op vakantie en ik ga stuk hier. Als we terugkomen ga ik haar van het vliegveld ophalen, ik kijk daar enorm naar uit maar ook tegenop omdat ik zo bang ben dat het eigenlijk al verloren is en nooit meer hetzelfde zal zijn.. na een kleine zes jaar...
Pfff valt hier überhaupt iets zinnigs over te zeggen. Iedereen in ieder geval bedankt voor het bieden van een luisterend oor!
Ondanks een contact breuk is er op de momenten van contact altijd 100% eerlijkheid geweest. Het vreemdgaan complot is uitgebreid besproken in deel 1quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:36 schreef -jos- het volgende:
Vreemd verhaal. Mijn eerste gedachte is gewoon dat ze iemand anders is tegengekomen. Ook dat die vriendin er niets over wil zeggen is een beetje vreemd. Blijkbaar weet zij meer dan jij.
Fuck die bitch man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:44 schreef love-and-hate het volgende:
Ik kan er nog niet van slapen
Het aller ergste zie ik nog op tegen het wachten totdat zij laat weten dat ze thuis is... en vooral óf en wanneer ze dat doet...
Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stellig wat je nu zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ondanks een contact breuk is er op de momenten van contact altijd 100% eerlijkheid geweest.
Wat had ze precies gezegd over vandaag? Dat je d'r niet op hoefde te halen, maar verder? Had ze zelf gezegd dat jullie elkaar gingen zitten nog vandaag? Hoe ging dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef love-and-hate het volgende:
Laten we het hopen.. dat zou betekenen dat er in ieder geval schot in de zaak zit. Ik ben best bang dat ik niks of pas heel erg laat iets ga horen. Pfff wat een zenuwen!
De dag van de waarheid. Sterkte, TS! Ik duim voor een happy end!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef love-and-hate het volgende:
De dag dat ze mij liet weten dat ik haar meer zou hoeven ophalen omdat ze dat emotioneel niet aan zou kunnen heb ik haar 's avonds proberen te bellen. Ze wilde niet opnemen. Hierna heeft er een korte woordenwisseling via whatsapp plaatsgevonden. Ik was heel boos en verdrietig, zij vond niet dat ik het recht had om haar even te spreken omdat ze zich nu op haar laatste week wilde focussen en moe was en ik heb gedreigd om er dan maar helemaal uit te stappen.
Uiteindelijk heb ik toegegeven, goeie laatste week gewenst, gevraagd wanneer ik haar weer zou zien (ze zei, maandag natuurlijk...) en doei gezegd. Kreeg de volgende ochtend nog een doei. terug, heel kortaf. Sindsdien dus eigenlijk geen contact meer gehad, dit is een week geleden.
Zo ging dat dus...
Zit wat in... I don't know... Op dit moment durf ik te stellen dat iedere duidelijkheid, hoe negatief dan ook, beter is dan de situatie waar ik nu in zit...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef _Lily_ het volgende:
Hmm ik wil niet pessimistisch zijn maar ik vrees toch voor een teleurstellende uitkomst. Het is duidelijk dat dit meisje niet wil. (of dit voor altijd is, is lastig te zeggen)
Als je van iemand houdt zit je niet zo te kontendraaien als zij. Wellicht als TS het vanavond uitmaakt reageert ze zelfs daar lauw op. Maar ok, we zullen zien. Ze behandelt je in ieder geval niet fraai, maarja jullie zijn dan ook erg jong. Vind haar onvolwassen overkomen
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef den85 het volgende:
Wellicht was neerstorten in dit verhaal ook een goeie optie geweest. Dan heb je ook een vorm van duidelijkheid.
Lijkt mij gewoon makkelijker te verwerken dan dat je er nu bijvoorbeeld 2x een uur zou zien en het zou over zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn
Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
+1quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is maar goed dat je naar USA gaat btw, dan zijn de rollen een beetje omgedraaid. Dat zet haar dan hopelijk ook aan het denken.
Geloof je het zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef den85 het volgende:
Hoop voor TS, dat je er vanavond ligt te ballen.
Dat ze dan ineens weer beseft hoeveel ze om je geeft.
En dat ze je een half jaar lang gaat missen
Pussy voor in Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Niet om lullig te zijn maar ik denk dat je je met zoiets beter af kan vragen of je wel gebonden aan zon iemand naar Amerika zou willen gaan.
Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef den85 het volgende:
[..]
Pussy voor in Nederland.
In Amerika kan hij toch gewoon andere wijven ballen zoals Tony Star
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doen
En zo moet je inderdaad denken als het mis gaat. En ga dan niet nog maanden zitten doortranen om het verlies van de relatie, maar maak gewoon een feest van je verblijf in de VS! Gewoon lekker YOLO, en als je terug bent in Nederland kun je je weer met een frisse blik op de toekomst richten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn
Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
Wachten duurt lang. Probeer wat leuks te gaan doen, sporten of lekker zwemmen in de zee als je dicht bij het strand woont.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef love-and-hate het volgende:
Op dit moment kan ik haar niet zo aan de kant schuiven. Ik ben boos geweest, nu minder, nog steeds heel verdrietig. Voel me niet fijn behandeld, maar we hebben niet echt ruzie gehad en nog steeds een relatie. Ik lees heel veel, de eer aan jezelf houden, maar wat schiet ik daar mee op? Alsof het wat uitmaakt wie uiteindelijk de beslissing maakt om ermee te stoppen...
Ze zal nu toch onderweg naar huis moeten zijn. Ik hoop zo erg dat ze onze relatie de kans geeft, of in ieder geval mij het gesprek dat ik verdien. Geen idee hoe laat ze thuis is en wanneer ze dat laat weten...
Kan je beter niet doen. Keep strong!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar
Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
Ik zou deze week nog even contact zoeken en gewoon aangeven dat je absoluut behoefte hebt aan praten en dat je dat ook gewoon verdiend op basis van een relatie van 5 jaar? En je dan niet zwak opstellen dus wel echt boos zijn uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar
Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry, wist ik niet. Nikonlover poste zelf wel eens zulke gesprekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Re het volgende:
domme policy overschrijdende post even verwijderd
Dat zal nog wel meer dan eens nodig zijn vandaag ben ik bang...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Atemno het volgende:
Niet bellen of iets. Wacht op haar en anders gooi je hier je frustraties eruit.
niet doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.
Geloven dat je eigen vriendin altijd eerlijk is en noooooooit vreemd zal gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ondanks een contact breuk is er op de momenten van contact altijd 100% eerlijkheid geweest. Het vreemdgaan complot is uitgebreid besproken in deel 1
Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederlandquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.
Het moet zoals mevrouw het wil....quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zou je geen contact moeten zoeken dan? Wat is daar de gedachte achter?
Ze zou vandaag toch landen? Niet zo moeilijk om na te gaan of ze al geland is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederland
Morgen dus pas op je strepen gaan staan
dat heeft nu geen zin want ze zit toch in het vliegtuig of zo
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En anders mag je ook voor mij komen koken, heb je ook weer wat te doen
Moet ze zelf maar weten als ze TS zo behandelt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is
Vrouwen
Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooienquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is
Vrouwen
Dit sowieso. Echt laag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Nu niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk.
Helemaal eens met dat laatste. Waarschijnlijk hoopt ze gewoon dat TS weer wat van zich laat horen. Domme doos en arme TSquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooien
Nu niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk.
Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.quote:
Het wordt echt eens tijd dat je eens aan jezelf gaat denken. Je cijfert je compleet weg voor haar, dat is geen gezonde situatie imho. Zij heeft een bom onder jullie relatie gelegd, laat dr dan ook maar eens duidelijk uit de doeken doen over het hoe en waarom. En niet op een moment wat haar uitkomt zodat jij als een schoothondje kan komen opdraven om vervolgens genadeloos in de hoek getrapt te worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.
En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.
[..]
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.
Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.quote:Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
Iedereen gaat gelijk er maar vanuit dat je bereikbaar bent, je telefoon nog opgeladen is. Zo deze tijd dat gezeur met mobieltjes. Neem je niet op een uurtje bellen ze nog net niet 112quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.
Maar nu nog niet.. ik durf zelfs niet op whatsapp te kijken om te zien of ze weer online heeft kunnen komen
frietjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.
En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.
[..]
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?
Raad nog eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
KLM vanuit johannesburg is vanochtend om 10:20 geland...
Juist...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dus
Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomtquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
KLM vanuit johannesburg is vanochtend om 10:20 geland...
Dat is de enige vlucht die vandaag aankomt op Schiphol vanuit Zuid-Afrika volgens schiphol.nlquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef love-and-hate het volgende:
Haar moeder en zusjes zijn op vakantie, dus als ze hierheen naar huis komt dan zou ze 'opgescheept' met mij zitten tot het eind van de week. Ideaal voor mij natuurlijk, maar daarom heb ik het doemscenario in het leven geroepen dat ze met haar vader mee naar huis gaat, die aan de andere kant van het land woont.
[..]
Raad nog eens
[..]
Juist...
Pardon hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomt
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef fathank het volgende:
Maar blijf vooral afwachten, passiviteit gaat je relatie echt niet redden.
Ik heb haar niet gevraagd om haar vluchtgegevens. Maar volgens mij vloog ze met twee tussenstops, geen idee waar precies, maar kon best eens buiten Zuid Afrika zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Pardon hoor.
Dan staat mijn punt nog steeds day je binnen 10 seconden kunt weten of Dr vlucht al geland is.
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...
De confrontatie aangaan is heel wat anders dan erachter aan lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.
Ja, ik lees ook mee
Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.
Ja, ik lees ook mee
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk respectloos.
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.
TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
Dat is toch nog helemaal niet zo? Als TS nu gebeld wordt of hij vanavond langs wil komen heeft hij de macht om te zeggen dat hij een andere keer langskomt. Zodra TS een berichtje krijgt staat hij nog niet meteen bij haar op de stoep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
Dan denkt ze: "ha, hij wil dus nog steeds zo graag na alles wat ik heb gedaan (of niet gedaan) en gezegd". En dan ben je weer terug bij af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
Je kan een poging wagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Waarschijnlijk...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
Geen contact opnemen, nog niet in iedergeval. Dan speel je alleen haar spelletje maar mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg?quote:
Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Je sprak stiekem over vrouwen in het algemeen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.
Ga naar de winkel laat je telefoon thuis.
MAW. Ga iets doen en laat daarbij je telefoon thuis. Als je nu reageert op wat ze doet(niks laten weten) Denkt ze meteen dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen.
Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg?
Volgens mij weet ze best hoe graag je haar wil zien...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de handquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing...
Gelukkig heb ik nog geen vin veroerd, behalve dan dat ik me in dit topic presenteer als een emotioneel beïnvloedbaar wrak
Hij moet haar die keuze niet eens geven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de hand![]()
Maar kun je vanavond niet even wat gaan doen (inderdaad zonder telefoon)? Als ze je vanavond had willen zien had ze al wel wat laten horen.
Je kunt wel kijken of ze online is geweest, en als ze dat een tijd geleden al is geweest weet je wel genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...
Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
Gebruik dan wel de fathank-methode en geen kusjekroel aanpak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...
Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
Nee. Ik kan er echt ook geen greintje sympathie meer voor opbrengen nadat ze de hele middag gewoon niks van zich laat horen, niet eens even een "ik ben geland, nu onderweg naar huis en ga dan slapen want ik ben moe" (ik noem maar wat).quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zijn vriendin een bitchslap wil geven trouwens?
Ach het is niet raar dat het je wel kan schelen. Zij heeft er al langer over nagedacht en jij kreeg dit ineens rauw op je dak. Maar doe jezelf een plezier en zoek vanavond even afleiding, naar haar gaan zal 'm toch niet meer worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef love-and-hate het volgende:
Natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk... ik weet zelf ook wel dat als zij er nog heil in ziet, het niet uit maakt dat ik nu niks van me laat horen.
Kon het me maar gewoon niet zoveel schelen...
En dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ach het is niet raar dat het je wel kan schelen. Zij heeft er al langer over nagedacht en jij kreeg dit ineens rauw op je dak. Maar doe jezelf een plezier en zoek vanavond even afleiding, naar haar gaan zal 'm toch niet meer worden.
Ja! Of nodig wat vrienden uit voor een avondje gamen, ergens wat te gaan drinken (en dan bedoel ik niet jezelf helemaal naar de klote zuipen vanwege ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Ga een stuk fietsen, wandelen, sporten, whatever. Alles wat je ook maar afleidt.
Ik heb zo het vermoeden dat wij een heel eind bij elkaar vandaan wonen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
TS als je hier nou in de buurt woont mag je wel hier heen komen, van mijn part gaan we een stuk fietsen of zo, ik snap je helemaal maar je moet zoals reeds gezegd is absoluut niet achter d'r aan gaan bellen.
Overijssel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef love-and-hate het volgende:
Wat een betrokkenheid allemaal!
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wij een heel eind bij elkaar vandaan wonen..
Parijs is ook mooi trouwens, maar dat is ook wat ver
Ik denk niet dat haar houding tov TS het gevolg is van een rationeel denkproces ("over nagedacht").quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ach het is niet raar dat het je wel kan schelen. Zij heeft er al langer over nagedacht en jij kreeg dit ineens rauw op je dak. Maar doe jezelf een plezier en zoek vanavond even afleiding, naar haar gaan zal 'm toch niet meer worden.
ik weet niet waar je woont, maar ik wil ook wel met je een borrel gaan pakken ergens hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Damn, nee helaas dat gaat hem niet worden!quote:
Den Haagquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen...
[..]
Damn, nee helaas dat gaat hem niet worden!
Kijk niet op Whatsapp! En anders niet reageren als ze online is geweest, alsjeblieft. Wacht tot zij contact opneemt, ook al word dat wss morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Goede post.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef DDDJJ het volgende:
Ik heb dit al een tijdje gevolgd en ik dacht laat ik ook eens reageren.
Voordat je contact op neemt, vraag bij jezelf af wat je wil en wat je wil weten.
Ga niet als een emotioneel projectiel naar haar toe.
Enkele tips:
Vraag eerst jezelf af wat je wil en hoe je je voelt. Wanneer is voor jou het punt dat het over is? Wat wil je weten? Wil je weten of het nog verder gaat? Waar is jou grens? Wat pik je en wat pik je niet? Schrijf dat soort dingen allemaal op van te voren. Zo weet je tenminste wat je zelf wil/niet wil en wat je zelf voelt en niet voelt. Zo voorkom je dat je dingen gaat zeggen / doen die wenselijk zijn maar niet geheel jou mening weergeven.
Vervolgens ga je het gesprek aan met die informatie, en zeg wat jij wil en voelt. Vervolgens zal zij dat ook doen. Geef jezelf daarna wat ruimte om alles te laten bezinken en bedenk een reële oplossing. Ga niet alles er aan doen om nog iets te redden als er niks meer te redden is.
Mijn idee is namelijk dat je door de emoties niet meer zo helder bent. Als er zoveel gedachtes en emoties door je heen gaan is wellicht handig dat je eerst zelf weet hoe en wat. Als dat niet helder is dan kom je ook niet echt tot een goed gesprek maar in een eindeloze emotionele achtbaan.
Kijk niet alleen naar haar maar verlies ook jezelf niet uit het oog!
Hopelijk heb je er iets aan!
Tot nu toe komt nog niemand in aanmerkingquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont, maar ik wil ook wel met je een borrel gaan pakken ergens hoor
maar ik ben het eens met iemand die zei dat als je gaat bellen je wel eerst na moet denken over wat je wil en allerlei wat als dingen
zorg dat als je toch voor de bijl gaat, het een zinvol gesprek is
Jammer! Er zullen vast meer mensen zijn die je wel even willen afleiden en die wel in de buurt wonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen...
[..]
Damn, nee helaas dat gaat hem niet worden!
Wat is daar "player" aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen.
Het is bijna een topic in FHF waardquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Zijn er nog Brabanders hier zo dan? Of Limburg? Voor TS.
Hij weet toch al wat er aan de hand is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef Daarnaast het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon zsm een antwoord van haar willen op de volgende vraag: Ik heb gemerkt dat je de laatste tijd vreemde gedrag vertoont, is er iets aan de hand?
Dan weet ik in ieder geval hoe laat het is en hoef ik niet in onzekerheid te wachten.
Neem dus contact met haar op is mijn advies.
Inderdaad. Help TS de avond door. Het lijkt mij wel een sympathieke gozer zoals ie hier post dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is bijna een topic in FHF waard
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
Ik denk niet dat het aan TS is om nu lief en aardig te doen. Sterker nog, overmatig emotioneel en zoetsappig zal het kleine vlammetje dat misschien nog bij haar brandt, alleen maar doven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij weet toch al wat er aan de hand is?
Nou ja misschien reageert ze na een reis van 24 uur wel een stuk geprikkelder dan na een goede nachtrust. Misschien is het resultaat wel hetzelfde, maar de manier waarop niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
Haha. Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavond
Nou niet bij mij hoor na een lange reisquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebt
Weetje dat ik deze optie zelfs nog niet één keer in mijn hoofd is opgekomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.
Nou, passioneel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou niet bij mij hoor na een lange reisDan wil ik slapen.
Doe hetnou niet!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben heel zwaar aan het twijfelen om een soort van neutraal berichtje te sturen en te zien wat er gebeurt. Maar ik heb het (nog) niet gedaan. Ik ben nu alleen echt kapot van zo enorm lang wachten.
Mijn moeder heeft wat te eten gemaakt, dus ik ga nu wat eten en laat mijn telefoon lekker bij de computer liggen. Als ik terugkom zal ik er nog eens over nadenken...
Ik zou het niet doen jongen... laat haar maar contact zoeken. Dat je er kapot van bent dat het zo lang duurt snap ik echt heel goed, maar nu een bericht sturen moet je niet willen, doe jezelf dat alsjeblieft niet aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben heel zwaar aan het twijfelen om een soort van neutraal berichtje te sturen en te zien wat er gebeurt. Maar ik heb het (nog) niet gedaan. Ik ben nu alleen echt kapot van zo enorm lang wachten.
Mijn moeder heeft wat te eten gemaakt, dus ik ga nu wat eten en laat mijn telefoon lekker bij de computer liggen. Als ik terugkom zal ik er nog eens over nadenken...
Doe het niet. Hou dat kleine beetje zelfrespect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Haha ssstquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je sprak stiekem over vrouwen in het algemeen?Maar, ja je hebt wel gelijk verder
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Sowieso geen neutraal berichtje sturen gast.
Als je wat stuurt moet je BOOS zijn.
Geen contact leggen maar gewoon melden ' ik kom nu naar je toe en we gaan praten'. Geen ruimte houden voor discussie of smoesjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..
Hier ben ik het ook mee eens. Belachelijk dat je op dit moment jezelf opvreet. Gewoon met de deur in huis vallen daar, bietje harder worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen contact leggen maar gewoon melden ' ik kom nu naar je toe en we gaan praten'. Geen ruimte houden voor discussie of smoesjes.
Aanbellen. Ze woont op 5 minuten afstand en hij wil haar FTF zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]. Hoe doelloos om een boos bericht te sturen. Sowieso vind ik een bericht sturen een slecht plan, dan kun je nog beter bellen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef DDDJJ het volgende:
Wat wil je zelf?
Wat ik begrijp uit je vorige berichten: je wil met haar spreken? Het liefst z.s.m
Als je contact zoekt. Geen whatsapp of berichtje ( zorgt voor miscommunicatie, kan niet aankomen, kan genegeerd worden en nog heel veel dingen die je in twijfel brengen )
Als je dat doet is het een gok, het kan positief ( je voelt je beter ) en negatief (je voelt je nog slechter) uitpakken.
Bel haar op: hoi, zeg dat je wil afspreken vandaag of morgen? ( of wat JIJ ook maar WIL, maar ga niet discussiëren via de telefoon! )
Voordat je dat doet, bedenk dan wel wat je wel en niet accepteer. Als zij aangeeft dat ze geen tijd heeft of andere bullshit, dan mag je een grens trekken.
Je kunt dan rustig aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dat je hier geen zin in hebt.
Pak gewoon die telefoon, maak een afspraak en zeg dat je wil praten omdat je duidelijkheid wil. Je bent nu jezelf door een hel het laten gaan.
Of ga gewoon bij haar langs, zeg dat je wil praten op korte termijn. Als ze dan moeilijk doet kun jij een grens trekken!
Nu geef je juist alle macht uit handen door haar contact te laten zoeken wanneer zij er zin in heeft. Zoek contact, maar blijf zelf de controle houden ( dat is het belangrijkste ).
En ik verwijs je nogmaals om eens alles op te schrijven van te voren. Zorg dat de situatie helder is en wat je wel en niet accepteert.
Bijv: Ik accepteer dat ze twijfelt. Ik accepteer niet als ze me afscheept. Je moet stoppen met te denken wat goed voor haar is, maar bedenk je wat goed voor jou is! Als je alles "goed" doet om het te redden op een manier dat je het zelf niet wil dan voel je je nog steeds slecht. Je mag van haar verwachten dat ze tijd voor je maakt als er een hoop bullshit is in een relatie van 5 jaar.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef DDDJJ het volgende:
Wat wil je zelf?
Wat ik begrijp uit je vorige berichten: je wil met haar spreken? Het liefst z.s.m
Als je contact zoekt. Geen whatsapp of berichtje ( zorgt voor miscommunicatie, kan niet aankomen, kan genegeerd worden en nog heel veel dingen die je in twijfel brengen )
Als je dat doet is het een gok, het kan positief ( je voelt je beter ) en negatief (je voelt je nog slechter) uitpakken.
Bel haar op: hoi, zeg dat je wil afspreken vandaag of morgen? ( of wat JIJ ook maar WIL, maar ga niet discussiëren via de telefoon! )
Voordat je dat doet, bedenk dan wel wat je wel en niet accepteer. Als zij aangeeft dat ze geen tijd heeft of andere bullshit, dan mag je een grens trekken.
Je kunt dan rustig aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dat je hier geen zin in hebt.
Pak gewoon die telefoon, maak een afspraak en zeg dat je wil praten omdat je duidelijkheid wil. Je bent nu jezelf door een hel het laten gaan.
Of ga gewoon bij haar langs, zeg dat je wil praten op korte termijn. Als ze dan moeilijk doet kun jij een grens trekken!
Nu geef je juist alle macht uit handen door haar contact te laten zoeken wanneer zij er zin in heeft. Zoek contact, maar blijf zelf de controle houden ( dat is het belangrijkste ).
En ik verwijs je nogmaals om eens alles op te schrijven van te voren. Zorg dat de situatie helder is en wat je wel en niet accepteert.
Bijv: Ik accepteer dat ze twijfelt. Ik accepteer niet als ze me afscheept. Je moet stoppen met te denken wat goed voor haar is, maar bedenk je wat goed voor jou is! Als je alles "goed" doet om het te redden op een manier dat je het zelf niet wil dan voel je je nog steeds slecht. Je mag van haar verwachten dat ze tijd voor je maakt als er een hoop bullshit is in een relatie van 5 jaar.
Mja, dat sowieso. Ik zou het gesprek ook niet per telefoon gaan voeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aanbellen. Ze woont op 5 minuten afstand en hij wil haar FTF zien.
Lijkt me na ruim 5 jaar relatie ook normaal om het onder 4 ogen te bespreken, hoewel vandaag niet de slimste dag is als iemand net terug is na een lange reis.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Exentric90 het volgende:
Noord Limburg hier ts. Zeg het maar kunt zo langs komen.
Denk alleen dat TS lekker van zijn avondmaal aan het genieten is en al ergens afleiding gevonden heeftquote:
Denk het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Denk alleen dat TS lekker van zijn avondmaal aan het genieten is en al ergens afleiding gevonden heeft
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
Stel nou dat alles goedkomt, he.
Dan verwacht ik wel dat alle posters uit deze topics worden uitgenodigd voor de bruiloft.
ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar ik krijg wel een beetje een warm gevoel van de liefheid hier voor TS
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komtquote:
Ach kun jij je het topic nog herinneren met die familie die niks meer had dan alleen een blikje eten? Hoeveel is er toen uit eindelijk overgemaakt? 2000¤ ofzo toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar ik krijg wel een beetje een warm gevoel van de liefheid hier voor TS
Ik vrees t ergste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef ChungLingSoo het volgende:
Hoeveel gangen is een normaal avondetentje bij de moeder van die gast ?
En dan in onzekerheid blijven zitten en hopen dat zijn vriendin eindelijk eens iets stuurt? Wat dan als mevrouw denkt, mhm, ik kom net thuis en die shit regel ik volgende week wel. Of ze durft niet het initiatief te nemen om hem te vertellen wat ze denkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Atemno het volgende:
Ts nogmaals, niks sturen! Gooi hier je shit.
Hmmmm nou ik weet het niet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komt
Ik ga er niet vanuit, he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmmmm nou ik weet het niet hoorsorry
en anders mag TS wel op mijn schouder komen uithuilen hoor
Ik hoop ergens dat het niet goed komt met hun relatie, maar daarmee uiteindelijk wél voor TS zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komt
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
En laten we heel eerlijk zijn, dit is gewoon over.... en de vriendin van TS heeft er het fatsoen niet voor om er normaal een eind aan te maken.
specifiek in nederland nog welquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
specifiek in nederland nog wel
weer iets wat er mis is met dit land!
Denk ook dat men hier binnen een relatie veel meer beide (soms misschien te veel) z'n eigen weg gaat, waardoor je nou eenmaal snel uit elkaar groeit als je niet hard werkt aan de relatie ondertussen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.
Kwa liefde betreft zijn we hier in Nederland gewoon nogal uhm.. labiel? nee boers eerder
Kom op zeg wat een onzinquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit.
Met zo'n kutwijf moet je niet eens samen wíllen zijn TS!
Ook dat ja. Maar goed cultuur hé.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk ook dat men hier binnen een relatie veel meer beide (soms misschien te veel) z'n eigen weg gaat, waardoor je nou eenmaal snel uit elkaar groeit als je niet hard werkt aan de relatie ondertussen.
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.
Kwa liefde betreft zijn we hier in Nederland gewoon nogal uhm.. labiel? nee boers eerder
Nou, niet dat mijn anecdotes veel waard zijn, maar ik herken het zeker uit eigen ervaring.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoor
zoek de franse fok en de verhalen zullen je ook daar tegemoet komen
Oh ik heb t wel al vaker gehoord in mijn Nederlandse vrienden kring.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoor
zoek de franse fok en de verhalen zullen je ook daar tegemoet komen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik lach me kapot als TS dit allemaal verzonnen heeft om chicks op fok te kunnen hosselen(en extra hard als het Braddie is)
Dit, wat een strontkindquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
En laten we heel eerlijk zijn, dit is gewoon over.... en de vriendin van TS heeft er het fatsoen niet voor om er normaal een eind aan te maken.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik lach me kapot als TS dit allemaal verzonnen heeft om chicks op fok te kunnen hosselen(en extra hard als het Braddie is)
Nee, we worden gek!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef Little_Dolls het volgende:
Laat die TS nu toch even, het is zijn leven.Hij laat wel weer wat horen.
Helaas zijn er sommige vrouwen (ook in het buitenland. Wil verder niet generaliseren maar met mannen zal ik zelf deze situatie niet meemakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.
Of hij is verstandig en heeft het WWW verlatenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Het is al een poosje stil... Zal dat een teken zijn dat TS naar zijn vriendin is gegaan?
Dan had hij dat denk ik wel gepost. Denk dat zij voor zijn deur stondquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Het is al een poosje stil... Zal dat een teken zijn dat TS naar zijn vriendin is gegaan?
Denk ik ook ja, ze zal vast aan het zuigen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan had hij dat denk ik wel gepost. Denk dat zij voor zijn deur stond
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:28 schreef den85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, ze zal vast aan het zuigen zijn.
Uit haar duim of aan zijn staaf
[..]
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Celeone het volgende:
"Bel 112!"
We horen vanzelf of hij nu bij (ex-)vriendin is of dat hij iets anders is gaan doen. Ieder uur een update zou ook wel heel erg zijn, net of hij een reallife soap is of zo.
Want het is hartstikke normaal hoe ze hem behandelt?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Natuurlijk, TS laat zo eens een uur niets horen en is meteen een troll.
Update wordt verwacht rond morgenmiddag 2 uur, direct na het ontbijt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef Oognip het volgende:
Misschien ligt TS wel even lekker te batsen, laat hem lekker genieten
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ts nu 3 vuilniszakken het kanaal in heeft gedumpt..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ts nu 3 vuilniszakken het kanaal in heeft gedumpt..
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten. Laat die kerel nu toch even...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef CherryOnTop het volgende:
"ik hou jullie op de hoogte" hmmhmm
Klopt, maar een livestream was wel zo handig geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten.
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachtenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten. Laat die kerel nu toch even...
Nog beter zou het zijn als zijn vriendin ook een account aan zou maken, dan horen we het verhaal tenminste van 2 kanten. Bovendien kan ze dan lezen hoe haar vriend zich de afgelopen maand écht gevoeld heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachten
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachten
Prioriteiten hè.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?
Ik vraag me af of je dat wel wilt zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Fokken gelijk konijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zonder updates kunnen wij ook niet slapen, heeft de TS dat wel door?
Wij voelen ons nu ook aan de kant gezet, genegeerd, en onzekerquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij woonde toch in Zuidoost-Nederland?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omg fipo!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb de laatste drie pagina's doorgelezen en ik heb er best om moeten lachenStaan een aantal meesterlijke reacties tussen!
Maar ik had een reden om weg te blijven.. ik ben namelijk al mijn verstand verloren en heb (in de ogen van sommigen hier) een hoop domme dingen gedaan
Ik zal hieronder mijn verslagje typen.
Cliffhangerrrr...
Het verslag de lapo en dat iedereen dan gaat kijken in het nieuwe deel en dan deel 2 helemaal doorleest om te zien dat het de lapo wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
OMG OMG hopelijk halen we het voor deel 3.
TS niet vergeten te copy pasten.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het verslag de lapo en dat iedereen dan gaat kijken in het nieuwe deel en dan deel 2 helemaal doorleest om te zien dat het de lapo was
Ik ben benieuwd wat je in die paar uur allemaal voor domme dingen hebt weten te doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb de laatste drie pagina's doorgelezen en ik heb er best om moeten lachenStaan een aantal meesterlijke reacties tussen!
Maar ik had een reden om weg te blijven.. ik ben namelijk al mijn verstand verloren en heb (in de ogen van sommigen hier) een hoop domme dingen gedaan
Ik zal hieronder mijn verslagje typen.
Cliffhangerrrr...
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je in die paar uur allemaal voor domme dingen hebt weten te doen
Deel 3 dat dan eerst weer gesloten wordt, omdat die niet door TS geopend wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
OMG OMG hopelijk halen we het voor deel 3.
TS niet vergeten te copy pasten.
Dan laten we TS deel 3 openen en maken we in de tussentijd een deel 2,5quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel 3 dat dan eerst weer gesloten wordt, omdat die niet door TS geopend wordt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Domme dingen...remkabels doorgesneden, dat soort dingen?
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Domme dingen...remkabels doorgesneden, dat soort dingen?
eerder: goed gekomen 50,0quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onderstaand quoteringen kreeg ik door van de bookies.
Het is goed gekomen: 2,6
Het is niet goed gekomen: 1,4
Graag inzetten voor de TS post.
Het is goedgekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onderstaand quoteringen kreeg ik door van de bookies.
Het is goed gekomen: 2,6
Het is niet goed gekomen: 1,4
Graag inzetten voor de TS post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |