Wat is daar "player" aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen.
Het is bijna een topic in FHF waardquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Zijn er nog Brabanders hier zo dan? Of Limburg? Voor TS.
Hij weet toch al wat er aan de hand is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef Daarnaast het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon zsm een antwoord van haar willen op de volgende vraag: Ik heb gemerkt dat je de laatste tijd vreemde gedrag vertoont, is er iets aan de hand?
Dan weet ik in ieder geval hoe laat het is en hoef ik niet in onzekerheid te wachten.
Neem dus contact met haar op is mijn advies.
Inderdaad. Help TS de avond door. Het lijkt mij wel een sympathieke gozer zoals ie hier post dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is bijna een topic in FHF waard
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
Ik denk niet dat het aan TS is om nu lief en aardig te doen. Sterker nog, overmatig emotioneel en zoetsappig zal het kleine vlammetje dat misschien nog bij haar brandt, alleen maar doven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij weet toch al wat er aan de hand is?
Nou ja misschien reageert ze na een reis van 24 uur wel een stuk geprikkelder dan na een goede nachtrust. Misschien is het resultaat wel hetzelfde, maar de manier waarop niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
Haha. Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen...
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavond
Nou niet bij mij hoor na een lange reisquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebt
Weetje dat ik deze optie zelfs nog niet één keer in mijn hoofd is opgekomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.
Nou, passioneel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou niet bij mij hoor na een lange reisDan wil ik slapen.
Doe hetnou niet!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben heel zwaar aan het twijfelen om een soort van neutraal berichtje te sturen en te zien wat er gebeurt. Maar ik heb het (nog) niet gedaan. Ik ben nu alleen echt kapot van zo enorm lang wachten.
Mijn moeder heeft wat te eten gemaakt, dus ik ga nu wat eten en laat mijn telefoon lekker bij de computer liggen. Als ik terugkom zal ik er nog eens over nadenken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |