Wat is daar "player" aan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen.
Het is bijna een topic in FHF waardquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Zijn er nog Brabanders hier zo dan? Of Limburg? Voor TS.
Hij weet toch al wat er aan de hand is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef Daarnaast het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon zsm een antwoord van haar willen op de volgende vraag: Ik heb gemerkt dat je de laatste tijd vreemde gedrag vertoont, is er iets aan de hand?
Dan weet ik in ieder geval hoe laat het is en hoef ik niet in onzekerheid te wachten.
Neem dus contact met haar op is mijn advies.
Inderdaad. Help TS de avond door. Het lijkt mij wel een sympathieke gozer zoals ie hier post dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is bijna een topic in FHF waard
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
Ik denk niet dat het aan TS is om nu lief en aardig te doen. Sterker nog, overmatig emotioneel en zoetsappig zal het kleine vlammetje dat misschien nog bij haar brandt, alleen maar doven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef Koral het volgende:
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).
En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?
Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij weet toch al wat er aan de hand is?
Nou ja misschien reageert ze na een reis van 24 uur wel een stuk geprikkelder dan na een goede nachtrust. Misschien is het resultaat wel hetzelfde, maar de manier waarop niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
Laten we een meet organiseren voor TS.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ok het kan me niet schelen, ik wil nu gewoon weten wat er gaat gebeuren, hoef ik niet meer dit Kut topic te volgen.
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat afleiding zoeken, computer weg, telefoon weg.. Dat afwachten maakt je kapot anders
Haha. Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen...
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen wat gaan doen vanavond
Nou niet bij mij hoor na een lange reisquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Snoeiharde sex zou anders de normaalste zaak van de wereld zijn als je elkaar zo lang niet gezien hebt
Weetje dat ik deze optie zelfs nog niet één keer in mijn hoofd is opgekomen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Woont ze in de buurt? Gewoon aanbellen.
Nou, passioneel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou niet bij mij hoor na een lange reisDan wil ik slapen.
Doe hetnou niet!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben heel zwaar aan het twijfelen om een soort van neutraal berichtje te sturen en te zien wat er gebeurt. Maar ik heb het (nog) niet gedaan. Ik ben nu alleen echt kapot van zo enorm lang wachten.
Mijn moeder heeft wat te eten gemaakt, dus ik ga nu wat eten en laat mijn telefoon lekker bij de computer liggen. Als ik terugkom zal ik er nog eens over nadenken...
Ik zou het niet doen jongen... laat haar maar contact zoeken. Dat je er kapot van bent dat het zo lang duurt snap ik echt heel goed, maar nu een bericht sturen moet je niet willen, doe jezelf dat alsjeblieft niet aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben heel zwaar aan het twijfelen om een soort van neutraal berichtje te sturen en te zien wat er gebeurt. Maar ik heb het (nog) niet gedaan. Ik ben nu alleen echt kapot van zo enorm lang wachten.
Mijn moeder heeft wat te eten gemaakt, dus ik ga nu wat eten en laat mijn telefoon lekker bij de computer liggen. Als ik terugkom zal ik er nog eens over nadenken...
Doe het niet. Hou dat kleine beetje zelfrespect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef love-and-hate het volgende:
Haha ssstquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je sprak stiekem over vrouwen in het algemeen?Maar, ja je hebt wel gelijk verder
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Sowieso geen neutraal berichtje sturen gast.
Als je wat stuurt moet je BOOS zijn.
Geen contact leggen maar gewoon melden ' ik kom nu naar je toe en we gaan praten'. Geen ruimte houden voor discussie of smoesjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben hoogst beïnvloedbaar nu, omdat ik zelf echt niet meer weet wat goed is en wat niet. Ik kan me erin vinden en sta er zelf ook wel achter dat zij nu van zich mag laten horen. Maar het kan me ook niks meer schelen als het eindresultaat toch hetzelfde is om gewoon zelf contact te leggen..
Hier ben ik het ook mee eens. Belachelijk dat je op dit moment jezelf opvreet. Gewoon met de deur in huis vallen daar, bietje harder worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen contact leggen maar gewoon melden ' ik kom nu naar je toe en we gaan praten'. Geen ruimte houden voor discussie of smoesjes.
Aanbellen. Ze woont op 5 minuten afstand en hij wil haar FTF zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]. Hoe doelloos om een boos bericht te sturen. Sowieso vind ik een bericht sturen een slecht plan, dan kun je nog beter bellen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef DDDJJ het volgende:
Wat wil je zelf?
Wat ik begrijp uit je vorige berichten: je wil met haar spreken? Het liefst z.s.m
Als je contact zoekt. Geen whatsapp of berichtje ( zorgt voor miscommunicatie, kan niet aankomen, kan genegeerd worden en nog heel veel dingen die je in twijfel brengen )
Als je dat doet is het een gok, het kan positief ( je voelt je beter ) en negatief (je voelt je nog slechter) uitpakken.
Bel haar op: hoi, zeg dat je wil afspreken vandaag of morgen? ( of wat JIJ ook maar WIL, maar ga niet discussiëren via de telefoon! )
Voordat je dat doet, bedenk dan wel wat je wel en niet accepteer. Als zij aangeeft dat ze geen tijd heeft of andere bullshit, dan mag je een grens trekken.
Je kunt dan rustig aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dat je hier geen zin in hebt.
Pak gewoon die telefoon, maak een afspraak en zeg dat je wil praten omdat je duidelijkheid wil. Je bent nu jezelf door een hel het laten gaan.
Of ga gewoon bij haar langs, zeg dat je wil praten op korte termijn. Als ze dan moeilijk doet kun jij een grens trekken!
Nu geef je juist alle macht uit handen door haar contact te laten zoeken wanneer zij er zin in heeft. Zoek contact, maar blijf zelf de controle houden ( dat is het belangrijkste ).
En ik verwijs je nogmaals om eens alles op te schrijven van te voren. Zorg dat de situatie helder is en wat je wel en niet accepteert.
Bijv: Ik accepteer dat ze twijfelt. Ik accepteer niet als ze me afscheept. Je moet stoppen met te denken wat goed voor haar is, maar bedenk je wat goed voor jou is! Als je alles "goed" doet om het te redden op een manier dat je het zelf niet wil dan voel je je nog steeds slecht. Je mag van haar verwachten dat ze tijd voor je maakt als er een hoop bullshit is in een relatie van 5 jaar.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef DDDJJ het volgende:
Wat wil je zelf?
Wat ik begrijp uit je vorige berichten: je wil met haar spreken? Het liefst z.s.m
Als je contact zoekt. Geen whatsapp of berichtje ( zorgt voor miscommunicatie, kan niet aankomen, kan genegeerd worden en nog heel veel dingen die je in twijfel brengen )
Als je dat doet is het een gok, het kan positief ( je voelt je beter ) en negatief (je voelt je nog slechter) uitpakken.
Bel haar op: hoi, zeg dat je wil afspreken vandaag of morgen? ( of wat JIJ ook maar WIL, maar ga niet discussiëren via de telefoon! )
Voordat je dat doet, bedenk dan wel wat je wel en niet accepteer. Als zij aangeeft dat ze geen tijd heeft of andere bullshit, dan mag je een grens trekken.
Je kunt dan rustig aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dat je hier geen zin in hebt.
Pak gewoon die telefoon, maak een afspraak en zeg dat je wil praten omdat je duidelijkheid wil. Je bent nu jezelf door een hel het laten gaan.
Of ga gewoon bij haar langs, zeg dat je wil praten op korte termijn. Als ze dan moeilijk doet kun jij een grens trekken!
Nu geef je juist alle macht uit handen door haar contact te laten zoeken wanneer zij er zin in heeft. Zoek contact, maar blijf zelf de controle houden ( dat is het belangrijkste ).
En ik verwijs je nogmaals om eens alles op te schrijven van te voren. Zorg dat de situatie helder is en wat je wel en niet accepteert.
Bijv: Ik accepteer dat ze twijfelt. Ik accepteer niet als ze me afscheept. Je moet stoppen met te denken wat goed voor haar is, maar bedenk je wat goed voor jou is! Als je alles "goed" doet om het te redden op een manier dat je het zelf niet wil dan voel je je nog steeds slecht. Je mag van haar verwachten dat ze tijd voor je maakt als er een hoop bullshit is in een relatie van 5 jaar.
Mja, dat sowieso. Ik zou het gesprek ook niet per telefoon gaan voeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aanbellen. Ze woont op 5 minuten afstand en hij wil haar FTF zien.
Lijkt me na ruim 5 jaar relatie ook normaal om het onder 4 ogen te bespreken, hoewel vandaag niet de slimste dag is als iemand net terug is na een lange reis.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Exentric90 het volgende:
Noord Limburg hier ts. Zeg het maar kunt zo langs komen.
Denk alleen dat TS lekker van zijn avondmaal aan het genieten is en al ergens afleiding gevonden heeftquote:
Denk het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Denk alleen dat TS lekker van zijn avondmaal aan het genieten is en al ergens afleiding gevonden heeft
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
Stel nou dat alles goedkomt, he.
Dan verwacht ik wel dat alle posters uit deze topics worden uitgenodigd voor de bruiloft.
ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar ik krijg wel een beetje een warm gevoel van de liefheid hier voor TS
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komtquote:
Ach kun jij je het topic nog herinneren met die familie die niks meer had dan alleen een blikje eten? Hoeveel is er toen uit eindelijk overgemaakt? 2000¤ ofzo toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar ik krijg wel een beetje een warm gevoel van de liefheid hier voor TS
Ik vrees t ergste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef ChungLingSoo het volgende:
Hoeveel gangen is een normaal avondetentje bij de moeder van die gast ?
En dan in onzekerheid blijven zitten en hopen dat zijn vriendin eindelijk eens iets stuurt? Wat dan als mevrouw denkt, mhm, ik kom net thuis en die shit regel ik volgende week wel. Of ze durft niet het initiatief te nemen om hem te vertellen wat ze denkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Atemno het volgende:
Ts nogmaals, niks sturen! Gooi hier je shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |