abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 augustus 2013 @ 18:03:13 #126
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129722789
TS, kom naar mij toe. Ik ben nu in Parijs, leid ik je rond in de stad.
pi_129722825
Natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk... ik weet zelf ook wel dat als zij er nog heil in ziet, het niet uit maakt dat ik nu niks van me laat horen.

Kon het me maar gewoon niet zoveel schelen... ;(
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:04:12 #128
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722832
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben ik de enige die zijn vriendin een bitchslap wil geven trouwens? :')
Nee. Ik kan er echt ook geen greintje sympathie meer voor opbrengen nadat ze de hele middag gewoon niks van zich laat horen, niet eens even een "ik ben geland, nu onderweg naar huis en ga dan slapen want ik ben moe" (ik noem maar wat).
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:05:29 #129
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722882
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef love-and-hate het volgende:
Natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk... ik weet zelf ook wel dat als zij er nog heil in ziet, het niet uit maakt dat ik nu niks van me laat horen.

Kon het me maar gewoon niet zoveel schelen... ;(
Ach het is niet raar dat het je wel kan schelen. Zij heeft er al langer over nagedacht en jij kreeg dit ineens rauw op je dak. Maar doe jezelf een plezier en zoek vanavond even afleiding, naar haar gaan zal 'm toch niet meer worden.
pi_129722919
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ach het is niet raar dat het je wel kan schelen. Zij heeft er al langer over nagedacht en jij kreeg dit ineens rauw op je dak. Maar doe jezelf een plezier en zoek vanavond even afleiding, naar haar gaan zal 'm toch niet meer worden.
En dit.
pi_129722996
Ik heb dit al een tijdje gevolgd en ik dacht laat ik ook eens reageren.

Voordat je contact op neemt, vraag bij jezelf af wat je wil en wat je wil weten.
Ga niet als een emotioneel projectiel naar haar toe.

Enkele tips:

Vraag eerst jezelf af wat je wil en hoe je je voelt. Wanneer is voor jou het punt dat het over is? Wat wil je weten? Wil je weten of het nog verder gaat? Waar is jou grens? Wat pik je en wat pik je niet? Schrijf dat soort dingen allemaal op van te voren. Zo weet je tenminste wat je zelf wil/niet wil en wat je zelf voelt en niet voelt. Zo voorkom je dat je dingen gaat zeggen / doen die wenselijk zijn maar niet geheel jou mening weergeven.

Vervolgens ga je het gesprek aan met die informatie, en zeg wat jij wil en voelt. Vervolgens zal zij dat ook doen. Geef jezelf daarna wat ruimte om alles te laten bezinken en bedenk een reële oplossing. Ga niet alles er aan doen om nog iets te redden als er niks meer te redden is.

Mijn idee is namelijk dat je door de emoties niet meer zo helder bent. Als er zoveel gedachtes en emoties door je heen gaan is wellicht handig dat je eerst zelf weet hoe en wat. Als dat niet helder is dan kom je ook niet echt tot een goed gesprek maar in een eindeloze emotionele achtbaan.

Kijk niet alleen naar haar maar verlies ook jezelf niet uit het oog!
Hopelijk heb je er iets aan!
pi_129723000
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

:Y Ga een stuk fietsen, wandelen, sporten, whatever. Alles wat je ook maar afleidt.
Ja! Of nodig wat vrienden uit voor een avondje gamen, ergens wat te gaan drinken (en dan bedoel ik niet jezelf helemaal naar de klote zuipen vanwege dit :') ) whatever.
Zoek de gezelligheid op.
pi_129723062
Wat een betrokkenheid allemaal! :*

quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
TS als je hier nou in de buurt woont mag je wel hier heen komen, van mijn part gaan we een stuk fietsen of zo, ik snap je helemaal maar je moet zoals reeds gezegd is absoluut niet achter d'r aan gaan bellen.
Ik heb zo het vermoeden dat wij een heel eind bij elkaar vandaan wonen.. :P

Parijs is ook mooi trouwens, maar dat is ook wat ver ;)
pi_129723081
Ik denk niet dat het je iets oplevert wanneer je nu contact opneemt. Ze zal erg moe zijn (als ze al opneemt) en ik denk sowieso niet dat je haar vandaag nog gaat zien. Nu bellen zal denk ik geen duidelijkheid geven, eerder nog meer twijfel / onzekerheid.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_129723087
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Overijssel. :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:11:51 #136
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_129723101
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik denk niet dat haar houding tov TS het gevolg is van een rationeel denkproces ("over nagedacht").
Sterker nog, realistisch gezien is er maar één reden denkbaar dat ze zover is gekomen. Namelijk een ander (of tenminste een quick encounter waardoor haar ogen 'open gegaan' zijn). Dan is ze opeens kil en afstandelijk en hoeft mevrouw geen contact meer...

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 05-08-2013 18:17:10 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_129723129
quote:

[..]

ik weet niet waar je woont, maar ik wil ook wel met je een borrel gaan pakken ergens hoor

maar ik ben het eens met iemand die zei dat als je gaat bellen je wel eerst na moet denken over wat je wil en allerlei wat als dingen
zorg dat als je toch voor de bijl gaat, het een zinvol gesprek is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_129723171
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen... :')

quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Overijssel. :)
Damn, nee helaas dat gaat hem niet worden! ;)
pi_129723233
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:
Wat ik het allerliefste wil is haar face-to-face spreken. Verder wil ik een hoop tegenstrijdige dingen... :')

[..]

Den Haag 8-)
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_129723250
quote:

[..]

Kijk niet op Whatsapp! En anders niet reageren als ze online is geweest, alsjeblieft. Wacht tot zij contact opneemt, ook al word dat wss morgen. ;)

Tevens; Gelderland. Jij? :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:17:21 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129723287
Friesland meldt zich ook
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129723296
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef DDDJJ het volgende:
Ik heb dit al een tijdje gevolgd en ik dacht laat ik ook eens reageren.

Voordat je contact op neemt, vraag bij jezelf af wat je wil en wat je wil weten.
Ga niet als een emotioneel projectiel naar haar toe.

Enkele tips:

Vraag eerst jezelf af wat je wil en hoe je je voelt. Wanneer is voor jou het punt dat het over is? Wat wil je weten? Wil je weten of het nog verder gaat? Waar is jou grens? Wat pik je en wat pik je niet? Schrijf dat soort dingen allemaal op van te voren. Zo weet je tenminste wat je zelf wil/niet wil en wat je zelf voelt en niet voelt. Zo voorkom je dat je dingen gaat zeggen / doen die wenselijk zijn maar niet geheel jou mening weergeven.

Vervolgens ga je het gesprek aan met die informatie, en zeg wat jij wil en voelt. Vervolgens zal zij dat ook doen. Geef jezelf daarna wat ruimte om alles te laten bezinken en bedenk een reële oplossing. Ga niet alles er aan doen om nog iets te redden als er niks meer te redden is.

Mijn idee is namelijk dat je door de emoties niet meer zo helder bent. Als er zoveel gedachtes en emoties door je heen gaan is wellicht handig dat je eerst zelf weet hoe en wat. Als dat niet helder is dan kom je ook niet echt tot een goed gesprek maar in een eindeloze emotionele achtbaan.

Kijk niet alleen naar haar maar verlies ook jezelf niet uit het oog!
Hopelijk heb je er iets aan!
Goede post.
pi_129723312
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Friesland meldt zich ook
En Drenthe.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_129723318
En Groningen meldt zich ook :-)
pi_129723322
Wat is er mis met een bericht sturen in de trent van welkom thuis? Al die players die vinden dat ze nu het initiatief moet nemen. Wees gewoon jezelf, zoals je altijd bent geweest (zonder opdringerig te worden - maar dat lijkt me moeilijk na een laatste week zonder contact).

En als dat lang duurt op wat voor manier dan ook vragen waaraan jij het verdiend hebt om van aller belangrijkste prioriteit naar totaal geen prioriteit in haar leven te zijn?

Mocht het op einde relatie voor je uitdraaien, wat ik niet voor je hoop, dan is geen enkele manier een prettige manier. Of het nu via sms, telefoon of face-to-face is, op elke manier valt wel wat af te zeiken over hoe het is gegaan. Maar je kunt wel zelf ergens een punt achter zetten, en je richten op de dingen die komen gaan ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_129723329
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet waar je woont, maar ik wil ook wel met je een borrel gaan pakken ergens hoor

maar ik ben het eens met iemand die zei dat als je gaat bellen je wel eerst na moet denken over wat je wil en allerlei wat als dingen
zorg dat als je toch voor de bijl gaat, het een zinvol gesprek is
Tot nu toe komt nog niemand in aanmerking :P Allemaal veel te noordelijk haha ;)
pi_129723359
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Jammer! Er zullen vast meer mensen zijn die je wel even willen afleiden en die wel in de buurt wonen. :Y Hou je taai!
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:20:02 #148
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129723375
Groningen wilde zich ook al melden, maar ik zie dat dat te ver weg is ;(
pi_129723376
Zijn er nog Brabanders hier zo dan? Of Limburg? Voor TS.
pi_129723388
Ja, maar ik heb alleen zitten lurken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')