Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.
TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
Dat is toch nog helemaal niet zo? Als TS nu gebeld wordt of hij vanavond langs wil komen heeft hij de macht om te zeggen dat hij een andere keer langskomt. Zodra TS een berichtje krijgt staat hij nog niet meteen bij haar op de stoep.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
Dan denkt ze: "ha, hij wil dus nog steeds zo graag na alles wat ik heb gedaan (of niet gedaan) en gezegd". En dan ben je weer terug bij af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
Je kan een poging wagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Waarschijnlijk...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
Geen contact opnemen, nog niet in iedergeval. Dan speel je alleen haar spelletje maar mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg?quote:
Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Je sprak stiekem over vrouwen in het algemeen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.
Ga naar de winkel laat je telefoon thuis.
MAW. Ga iets doen en laat daarbij je telefoon thuis. Als je nu reageert op wat ze doet(niks laten weten) Denkt ze meteen dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen.
Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg?
Volgens mij weet ze best hoe graag je haar wil zien...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de handquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing...
Gelukkig heb ik nog geen vin veroerd, behalve dan dat ik me in dit topic presenteer als een emotioneel beïnvloedbaar wrak
Hij moet haar die keuze niet eens geven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de hand![]()
Maar kun je vanavond niet even wat gaan doen (inderdaad zonder telefoon)? Als ze je vanavond had willen zien had ze al wel wat laten horen.
Je kunt wel kijken of ze online is geweest, en als ze dat een tijd geleden al is geweest weet je wel genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...
Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
Gebruik dan wel de fathank-methode en geen kusjekroel aanpak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan...
Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |