abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129721769
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.
Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:39:11 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129721912
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Een schoothondje had nu al lang gevraagd of de vlucht goed was gegaan en wanneer ze elkaar weer zouden zien.
TS laat mevrouw nu naar hem toe komen, zij zal moeite moeten doen voor TS. Niks niet schoothondje.
TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129722003
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef fathank het volgende:

[..]

TS mag op komen draven als het haar uitkomt. Dat is hoe ik het zie.
Dat is toch nog helemaal niet zo? Als TS nu gebeld wordt of hij vanavond langs wil komen heeft hij de macht om te zeggen dat hij een andere keer langskomt. Zodra TS een berichtje krijgt staat hij nog niet meteen bij haar op de stoep.
pi_129722107
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dit dus.
Al vraag ik me af of ze dat nog gaat doen.
Mocht dit echt het einde zijn van de relatie dan komt Amerika als geroepen. Totaal nieuwe omgeving met nieuwe mensen dus genoeg afleiding. Maar het blijft natuurlijk kut.
pi_129722186
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
pi_129722202
Ik snap niet dat je dit toelaat TS. Zelf zou ik er gewoon al een punt achter gezet hebben. Ik weet dat dat lastig is nu voor je maar dan kun je je wel gaan voorbereiden op een leuk amerika.
Maar goed nogmaals makkelijk praten natuurlijk. Ik weet wat het is. :Y

Toch zou ik niet graag i told you so willen zeggen over een paar weken. Maar steeds meer en meer wijst er op dat er gewoon echt gevoelens voor een ander bij zijn gaan komen. Niet in de zin van vreemd gaan maar wel in de zin van een ander jongen ontmoet en als het straks een keer uit is na 2 weken al een nieuw vriendje hebben. Ik hoop dat je dan zelf ook wel inziet dat dat al langer speelde.
Maar goed het is niet te hopen! en ik hoop dat jullie WEL alles uit kunnen praten en zo nodig fatsoenlijk met uitleg en antwoorden uit elkaar kunnen gaan.

Sterkte TS!
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:48:08 #107
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722216
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik wil haar nu wel echt bellen... Het wordt me een beetje teveel... misschien zit ze gewoon nog ergens met haar vader wat te eten, maar misschien ook niet. Schoothondje of niet, wat maakt het uit, ik heb haar nu lang zat met rust gelaten, als ik haar nu vertel dat ik haar zo snel mogelijk wil zien dan merk ik vanzelf wel hoe ze daar tegenover staat en kan ik mijn conclusies trekken daaruit.
Dan denkt ze: "ha, hij wil dus nog steeds zo graag na alles wat ik heb gedaan (of niet gedaan) en gezegd". En dan ben je weer terug bij af.
pi_129722226
quote:
En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
pi_129722260
quote:
Je kan een poging wagen.
Wij zijn natuurlijk ook erg benieuwd.
pi_129722262
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

En hoe ga je reageren als zij zegt dat ze jou helemaal niet wil zien? Afwachten tot ze je wel wil zien?
Waarschijnlijk... :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:49:16 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129722264
quote:
Geen contact opnemen, nog niet in iedergeval. Dan speel je alleen haar spelletje maar mee.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:49:55 #112
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722289
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg? -O-
pi_129722290
quote:
Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.
Ga naar de winkel laat je telefoon thuis.

MAW. Ga iets doen en laat daarbij je telefoon thuis. Als je nu reageert op wat ze doet(niks laten weten) Denkt ze meteen dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:50:47 #114
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722319
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Don't ga naar een vriend van je. Laat je telefoon thuis. Ga zwemmen laat je telefoon thuis.
Ga naar de winkel laat je telefoon thuis.

MAW. Ga iets doen en laat daarbij je telefoon thuis. Als je nu reageert op wat ze doet(niks laten weten) Denkt ze meteen dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen.
Je sprak stiekem over vrouwen in het algemeen? :+ Maar, ja je hebt wel gelijk verder :P
pi_129722346
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Volgens mij las ik in het vorige topic nog iets over sterk, trots, onafhankelijk. Dat is weer allemaal weg? -O-
Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing... :P

Gelukkig heb ik nog geen vin veroerd, behalve dan dat ik me in dit topic presenteer als een emotioneel beïnvloedbaar wrak :')
pi_129722348
quote:
Volgens mij weet ze best hoe graag je haar wil zien...
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:52:32 #117
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722393
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Zit er nog wel. Maar de gedachte, dat ze misschien nu al binnen handbereik is, killing... :P

Gelukkig heb ik nog geen vin veroerd, behalve dan dat ik me in dit topic presenteer als een emotioneel beïnvloedbaar wrak :')
Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de hand :P

Maar kun je vanavond niet even wat gaan doen (inderdaad zonder telefoon)? Als ze je vanavond had willen zien had ze al wel wat laten horen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:54:13 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129722457
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij moet haar die keuze niet eens geven.

'ik kom nu naar je toe en leg de maar eens haarfijn uit waar ik dit aan te danken heb'.

Als ze nee zegt kan ze pestpokke krijgen en hoeft ze nooit meer te bellen.

Pak het initiatief en zet Dr klem in de hoek. Laat haar eens met een fatsoenlijke verklaring komen. Dat is wel het minste waar je recht op hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129722520
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Nou ja zo lang je het alleen in dit topic doet is er nog niks aan de hand :P

Maar kun je vanavond niet even wat gaan doen (inderdaad zonder telefoon)? Als ze je vanavond had willen zien had ze al wel wat laten horen.
Meh, nee ik denk niet dat ik dat kan... :P

Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:58:04 #120
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722599
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Ik moet zo dadelijk gewoon kijken of ze online is geweest en zo ja, dan neem ik contact op. Zo niet, dan is het aannemelijk dat ze nog niet in de gelegenheid is geweest om contact met mij op te nemen en wacht ik af.
Je kunt wel kijken of ze online is geweest, en als ze dat een tijd geleden al is geweest weet je wel genoeg.
Of: ze wil je niet zien.
Of: ze speelt een spelletje met je en kijkt of je na een paar uur inderdaad weer het schoothondje gaat uithangen zoals ze verwacht.
Of: ze is je gewoon compleet vergeten, en dat zegt dan natuurlijk ook wel genoeg.

Sorry als ik wat te direct ben maar weet het ook niet echt anders te verwoorden.
pi_129722607
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:49 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:58:56 #122
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_129722632
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zet je telefoon uit en zoek afleiding. Blijf niet zo zitten te malen, het heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
:Y Ga een stuk fietsen, wandelen, sporten, whatever. Alles wat je ook maar afleidt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:00:20 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129722685
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Gebruik dan wel de fathank-methode en geen kusjekroel aanpak.

Maar beter doe je helemaal niks. Ben ik de enige die zijn vriendin een bitchslap wil geven trouwens? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129722748
TS als je hier nou in de buurt woont mag je wel hier heen komen, van mijn part gaan we een stuk fietsen of zo, ik snap je helemaal maar je moet zoals reeds gezegd is absoluut niet achter d'r aan gaan bellen.
pi_129722783
Ik zou geen contact opnemen met haar, laat haar maar met jou contact opnemen.

Ga rennen, lopen, fietsen, kruipen, maakt niet uit, als het maar afleid. Doe dat nou maar gewoon!
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')