abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129711898
Beetje privacy gevoelig inderdaad.. dat kan ik niet maken :P

Volgens mij is het ook niet meer mogelijk om de gesprekken terug te halen, ik heb namelijk al mijn threads met haar verwijderd om niet in de verleiding te komen om te zien of ze online was geweest of om haar toch in een opwelling wat te sturen...
pi_129712021
Heb het eerste topic een tijdje geleden gelezen, niet meer aan gedacht, en nu komt het terug in m'n AT en komt TS z'n meisje vandaag terug..

Vind het nog steeds maar een vaag verhaal zeker het weinige en meer afstandelijke contact.. hoop echt voor TS dat ze geen ander heeft..
Snap wel dat ze geen zin heeft om elkaar op het vliegveld te treffen in deze situatie.

Sterkte vandaag TS!
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:50:53 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129713650
domme policy overschrijdende post even verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129714229
Ondertussen zal ze geland moeten zijn in Brussel. Wie weet is ze al langs de douane of wacht ze nog op haar bagage. Ik verwacht dat ze daarna nog wel ergens op het vliegveld wat zal gaan eten of drinken met haar vader voor ze naar huis vertrekt. Nog zeker één tot twee uur dus. Dan nog een anderhalf tot twee uur rijden. Verwacht dus zeker nog zo'n drie tot vier uur stilte...

Ik houd jullie op de hoogte!
pi_129715102
Echt debiel dat ze niet eens laat weten dat ze veilig geland is :{
pi_129715238
Ik heb haar ook geen goeie reis gewenst.. Zou me verbaasd hebben als ik wel wat had gehoord nu ineens na een alweer bijna een week zonder enig contact. Als ik maar wat hoor als ze straks thuiskomt... ik moet haar gewoon zien en vasthouden ;(
pi_129715324
Succes vandaag!
pi_129715948
Hmm ik wil niet pessimistisch zijn maar ik vrees toch voor een teleurstellende uitkomst. Het is duidelijk dat dit meisje niet wil. (of dit voor altijd is, is lastig te zeggen)

Als je van iemand houdt zit je niet zo te kontendraaien als zij. Wellicht als TS het vanavond uitmaakt reageert ze zelfs daar lauw op. Maar ok, we zullen zien. Ze behandelt je in ieder geval niet fraai, maarja jullie zijn dan ook erg jong. Vind haar onvolwassen overkomen
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:00:51 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129716101
Echt gek dat een jarenlange relatie nu opeens zo verloopt de laatste weken en misschien zelfs bijna of helemaal over is, en dat je daar nog niet eens face to face over kunt praten met elkaar.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129716176
Ik ga er toch wel van uit dat we hier face to face over kunnen praten als ze thuis is straks...
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef _Lily_ het volgende:
Hmm ik wil niet pessimistisch zijn maar ik vrees toch voor een teleurstellende uitkomst. Het is duidelijk dat dit meisje niet wil. (of dit voor altijd is, is lastig te zeggen)

Als je van iemand houdt zit je niet zo te kontendraaien als zij. Wellicht als TS het vanavond uitmaakt reageert ze zelfs daar lauw op. Maar ok, we zullen zien. Ze behandelt je in ieder geval niet fraai, maarja jullie zijn dan ook erg jong. Vind haar onvolwassen overkomen
Zit wat in... I don't know... Op dit moment durf ik te stellen dat iedere duidelijkheid, hoe negatief dan ook, beter is dan de situatie waar ik nu in zit...

Ik weet niks, ik hoor nog niks en ik zit hier maar tussen hoop en vrees te wachten. Ik heb net weer een nieuw horror scenario bedacht. Wie weet gaat ze wel met haar pa mee naar huis, die woont aan de andere kant van het land. Anders zit ze hier een aantal dagen in een leeg huis omdat haar moeder op vakantie is met mij vlak in de buurt. Ik word echt helemaal gek, man man man...

Beter staan jullie vanavond stand-by op het moment dat ik hier moet uithuilen zodat ik geen domme dingen naar haar ga sturen dan :')
pi_129716275
Go get 'em TS!
Ik heb er wel vertrouwen in.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129716347
Sneu verhaal dit.
Doet me ook een beetje denken aan mijn eigen relatie die na 8,5 jaar ook plotseling over was.
Vanuit haar kant ook, van de een op andere dag had ze geen zin meer.

Daarna haar nog maar 2x een uur gezien. Weinig tot geen uitleg gehad.
Na een tijdje kom je er dus achter dat ze snel een andere kerel had.

Ze had wat mij betreft beter via dood gaan uit mijn leven kunnen gaan, denk dat je dat makkelijker kan verwerken dan zo'n afscheid.

Wellicht was neerstorten in dit verhaal ook een goeie optie geweest. Dan heb je ook een vorm van duidelijkheid.
pi_129716461
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef den85 het volgende:
Wellicht was neerstorten in dit verhaal ook een goeie optie geweest. Dan heb je ook een vorm van duidelijkheid.
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn :')

Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:18:42 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129716621
TS hou gewoon de eer aan jezelf. Je hebt 5jaar een relatie dan verdien je het niet om zo behandeld te worden.
pi_129716672
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn :')

Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
Lijkt mij gewoon makkelijker te verwerken dan dat je er nu bijvoorbeeld 2x een uur zou zien en het zou over zijn.

Je hebt het mis wat betreft het mooiste en liefste meisje van de wereld. Als ze dat echt zou zijn had ze jou nu niet zo behandeld. Zelf dacht ik dat ook over mijn ex. Maar na verloop van tijd ga je inzien hoe ze daadwerkelijk was. Dan zul je zien dat dit niet waar is en dat ze misschien wel niks over je had.

Want dit dacht ik namelijk ook. En heb nu een meisje dat nog veel leuker en liever is. En ze zijn ook nog eens totaal verschillend.
pi_129716799
Ik snap je punt wel. Maar naast deze 4 enorme kut weken hebben we ook 5,5 onvergetelijke jaren gehad. Nu zou de situatie van de laatste 4 weken ook nog eens verklaard kunnen worden door haar hele situatie, zoals ze mij heeft verteld. Ik moet haar eerst zien, meemaken wat ik voel, en kijken hoe ver zij bereid is te gaan voor ons.
pi_129716823
Het is maar goed dat je naar USA gaat btw, dan zijn de rollen een beetje omgedraaid. Dat zet haar dan hopelijk ook aan het denken.
pi_129716945
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is maar goed dat je naar USA gaat btw, dan zijn de rollen een beetje omgedraaid. Dat zet haar dan hopelijk ook aan het denken.
+1

Wie weet vergeet ik haar en gaat ze mij juist wanhopig missen... :')
pi_129717051
Hoop voor TS, dat je er vanavond ligt te ballen.
Dat ze dan ineens weer beseft hoeveel ze om je geeft.

En dat ze je een half jaar lang gaat missen *O*
pi_129717234
:')
U MAD?
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:38:06 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129717249
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef den85 het volgende:
Hoop voor TS, dat je er vanavond ligt te ballen.
Dat ze dan ineens weer beseft hoeveel ze om je geeft.

En dat ze je een half jaar lang gaat missen *O*
Geloof je het zelf.
Niet om lullig te zijn maar ik denk dat je je met zoiets beter af kan vragen of je wel gebonden aan zon iemand naar Amerika zou willen gaan.
pi_129717281
Ik zou het wel voor USA uitpraten.
En als ze je negeert gewoon zeggen 'als dit is hoe je wilt dat het eindigt zijn woorden het ook niet meer waard blablabla' en dan vertrekken.

En dan full power genieten van de gewillige chicks in The Land of Freedom.
pi_129717303
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Geloof je het zelf.
Niet om lullig te zijn maar ik denk dat je je met zoiets beter af kan vragen of je wel gebonden aan zon iemand naar Amerika zou willen gaan.
Pussy voor in Nederland.
In Amerika kan hij toch gewoon andere wijven ballen zoals Tony Star :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:42:38 #49
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129717375
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef den85 het volgende:

[..]

Pussy voor in Nederland.
In Amerika kan hij toch gewoon andere wijven ballen zoals Tony Star :P
Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doen ;)
pi_129717420
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doen ;)
Ja dat is wel zo :{
Vervelend dat vrouwen het je soms zo lastig maken :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')