Zit wat in... I don't know... Op dit moment durf ik te stellen dat iedere duidelijkheid, hoe negatief dan ook, beter is dan de situatie waar ik nu in zit...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef _Lily_ het volgende:
Hmm ik wil niet pessimistisch zijn maar ik vrees toch voor een teleurstellende uitkomst. Het is duidelijk dat dit meisje niet wil. (of dit voor altijd is, is lastig te zeggen)
Als je van iemand houdt zit je niet zo te kontendraaien als zij. Wellicht als TS het vanavond uitmaakt reageert ze zelfs daar lauw op. Maar ok, we zullen zien. Ze behandelt je in ieder geval niet fraai, maarja jullie zijn dan ook erg jong. Vind haar onvolwassen overkomen
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef den85 het volgende:
Wellicht was neerstorten in dit verhaal ook een goeie optie geweest. Dan heb je ook een vorm van duidelijkheid.
Lijkt mij gewoon makkelijker te verwerken dan dat je er nu bijvoorbeeld 2x een uur zou zien en het zou over zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn
Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
+1quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is maar goed dat je naar USA gaat btw, dan zijn de rollen een beetje omgedraaid. Dat zet haar dan hopelijk ook aan het denken.
Geloof je het zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef den85 het volgende:
Hoop voor TS, dat je er vanavond ligt te ballen.
Dat ze dan ineens weer beseft hoeveel ze om je geeft.
En dat ze je een half jaar lang gaat missen
Pussy voor in Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Niet om lullig te zijn maar ik denk dat je je met zoiets beter af kan vragen of je wel gebonden aan zon iemand naar Amerika zou willen gaan.
Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef den85 het volgende:
[..]
Pussy voor in Nederland.
In Amerika kan hij toch gewoon andere wijven ballen zoals Tony Star
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zij geen respect voor TS heeft in de relatie (wat daar dan ook achter zit) wil niet zeggen dat TS hetzelfde zou moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |