En zo moet je inderdaad denken als het mis gaat. En ga dan niet nog maanden zitten doortranen om het verlies van de relatie, maar maak gewoon een feest van je verblijf in de VS! Gewoon lekker YOLO, en als je terug bent in Nederland kun je je weer met een frisse blik op de toekomst richten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn
Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
Wachten duurt lang. Probeer wat leuks te gaan doen, sporten of lekker zwemmen in de zee als je dicht bij het strand woont.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef love-and-hate het volgende:
Op dit moment kan ik haar niet zo aan de kant schuiven. Ik ben boos geweest, nu minder, nog steeds heel verdrietig. Voel me niet fijn behandeld, maar we hebben niet echt ruzie gehad en nog steeds een relatie. Ik lees heel veel, de eer aan jezelf houden, maar wat schiet ik daar mee op? Alsof het wat uitmaakt wie uiteindelijk de beslissing maakt om ermee te stoppen...
Ze zal nu toch onderweg naar huis moeten zijn. Ik hoop zo erg dat ze onze relatie de kans geeft, of in ieder geval mij het gesprek dat ik verdien. Geen idee hoe laat ze thuis is en wanneer ze dat laat weten...
Kan je beter niet doen. Keep strong!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar
Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
Ik zou deze week nog even contact zoeken en gewoon aangeven dat je absoluut behoefte hebt aan praten en dat je dat ook gewoon verdiend op basis van een relatie van 5 jaar? En je dan niet zwak opstellen dus wel echt boos zijn uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar
Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Sorry, wist ik niet. Nikonlover poste zelf wel eens zulke gesprekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Re het volgende:
domme policy overschrijdende post even verwijderd
Dat zal nog wel meer dan eens nodig zijn vandaag ben ik bang...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Atemno het volgende:
Niet bellen of iets. Wacht op haar en anders gooi je hier je frustraties eruit.
niet doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.
Geloven dat je eigen vriendin altijd eerlijk is en noooooooit vreemd zal gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ondanks een contact breuk is er op de momenten van contact altijd 100% eerlijkheid geweest. Het vreemdgaan complot is uitgebreid besproken in deel 1
Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederlandquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.
Het moet zoals mevrouw het wil....quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zou je geen contact moeten zoeken dan? Wat is daar de gedachte achter?
Ze zou vandaag toch landen? Niet zo moeilijk om na te gaan of ze al geland is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederland
Morgen dus pas op je strepen gaan staan
dat heeft nu geen zin want ze zit toch in het vliegtuig of zo
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En anders mag je ook voor mij komen koken, heb je ook weer wat te doen
Moet ze zelf maar weten als ze TS zo behandelt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is
Vrouwen
Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooienquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is
Vrouwen
Dit sowieso. Echt laag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Nu niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk.
Helemaal eens met dat laatste. Waarschijnlijk hoopt ze gewoon dat TS weer wat van zich laat horen. Domme doos en arme TSquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooien
Nu niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk.
Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.quote:
Het wordt echt eens tijd dat je eens aan jezelf gaat denken. Je cijfert je compleet weg voor haar, dat is geen gezonde situatie imho. Zij heeft een bom onder jullie relatie gelegd, laat dr dan ook maar eens duidelijk uit de doeken doen over het hoe en waarom. En niet op een moment wat haar uitkomt zodat jij als een schoothondje kan komen opdraven om vervolgens genadeloos in de hoek getrapt te worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.
En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.
[..]
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.
Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.quote:Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
Iedereen gaat gelijk er maar vanuit dat je bereikbaar bent, je telefoon nog opgeladen is. Zo deze tijd dat gezeur met mobieltjes. Neem je niet op een uurtje bellen ze nog net niet 112quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.
Maar nu nog niet.. ik durf zelfs niet op whatsapp te kijken om te zien of ze weer online heeft kunnen komen
frietjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.
En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.
[..]
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in?
Raad nog eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
KLM vanuit johannesburg is vanochtend om 10:20 geland...
Juist...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dus
Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomtquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
KLM vanuit johannesburg is vanochtend om 10:20 geland...
Dat is de enige vlucht die vandaag aankomt op Schiphol vanuit Zuid-Afrika volgens schiphol.nlquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef love-and-hate het volgende:
Haar moeder en zusjes zijn op vakantie, dus als ze hierheen naar huis komt dan zou ze 'opgescheept' met mij zitten tot het eind van de week. Ideaal voor mij natuurlijk, maar daarom heb ik het doemscenario in het leven geroepen dat ze met haar vader mee naar huis gaat, die aan de andere kant van het land woont.
[..]
Raad nog eens
[..]
Juist...
Pardon hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomt
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef fathank het volgende:
Maar blijf vooral afwachten, passiviteit gaat je relatie echt niet redden.
Ik heb haar niet gevraagd om haar vluchtgegevens. Maar volgens mij vloog ze met twee tussenstops, geen idee waar precies, maar kon best eens buiten Zuid Afrika zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Pardon hoor.
Dan staat mijn punt nog steeds day je binnen 10 seconden kunt weten of Dr vlucht al geland is.
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...
De confrontatie aangaan is heel wat anders dan erachter aan lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden...
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.
Ja, ik lees ook mee
Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.
Ja, ik lees ook mee
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |