abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129717893
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:13 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Dat laat natuurlijk geen vraag onbeantwoord, zou echt een top scenario zijn :')

Ze is het mooiste en liefste meisje van de wereld, hoe kut ze me ook heeft behandeld... Als alles faalt ga ik naar Amerika en hoor en zie ik niks meer van haar voor de rest van het jaar. Wat dat betreft, als het dan toch stuk moet, dan misschien maar beter nu?
En zo moet je inderdaad denken als het mis gaat. En ga dan niet nog maanden zitten doortranen om het verlies van de relatie, maar maak gewoon een feest van je verblijf in de VS! Gewoon lekker YOLO, en als je terug bent in Nederland kun je je weer met een frisse blik op de toekomst richten.

Maar voor nu in ieder geval sterkte voor straks, wat de uitkomst ook is!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_129718348
Op dit moment kan ik haar niet zo aan de kant schuiven. Ik ben boos geweest, nu minder, nog steeds heel verdrietig. Voel me niet fijn behandeld, maar we hebben niet echt ruzie gehad en nog steeds een relatie. Ik lees heel veel, de eer aan jezelf houden, maar wat schiet ik daar mee op? Alsof het wat uitmaakt wie uiteindelijk de beslissing maakt om ermee te stoppen...

Ze zal nu toch onderweg naar huis moeten zijn. Ik hoop zo erg dat ze onze relatie de kans geeft, of in ieder geval mij het gesprek dat ik verdien. Geen idee hoe laat ze thuis is en wanneer ze dat laat weten...
pi_129718582
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef love-and-hate het volgende:
Op dit moment kan ik haar niet zo aan de kant schuiven. Ik ben boos geweest, nu minder, nog steeds heel verdrietig. Voel me niet fijn behandeld, maar we hebben niet echt ruzie gehad en nog steeds een relatie. Ik lees heel veel, de eer aan jezelf houden, maar wat schiet ik daar mee op? Alsof het wat uitmaakt wie uiteindelijk de beslissing maakt om ermee te stoppen...

Ze zal nu toch onderweg naar huis moeten zijn. Ik hoop zo erg dat ze onze relatie de kans geeft, of in ieder geval mij het gesprek dat ik verdien. Geen idee hoe laat ze thuis is en wanneer ze dat laat weten...
Wachten duurt lang. Probeer wat leuks te gaan doen, sporten of lekker zwemmen in de zee als je dicht bij het strand woont.
pi_129718755
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar :')

Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
pi_129718767
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef destrovel het volgende:
YOLO
:')

Maar wat een kutverhaal, zeg, sterkte aan TS :{
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_129718860
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben gaan sporten, heb een film gekeken, kamer opgeruimd, op fok rondgehangen, en nu is het echt klaar :')

Als het te lang duurt ga ik niet volhouden om mezelf stil te houden en dan ga ik haar ongetwijfeld bellen..
Kan je beter niet doen. Keep strong!
pi_129718875
quote:

Ik zou deze week nog even contact zoeken en gewoon aangeven dat je absoluut behoefte hebt aan praten en dat je dat ook gewoon verdiend op basis van een relatie van 5 jaar? En je dan niet zwak opstellen dus wel echt boos zijn uiteraard.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:24:42 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129718929
quote:

Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129719384
Niet bellen of iets. Wacht op haar en anders gooi je hier je frustraties eruit. ;)
pi_129719406
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Re het volgende:
domme policy overschrijdende post even verwijderd
Sorry, wist ik niet. Nikonlover poste zelf wel eens zulke gesprekken. ;)
pi_129719442
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Atemno het volgende:
Niet bellen of iets. Wacht op haar en anders gooi je hier je frustraties eruit. ;)
Dat zal nog wel meer dan eens nodig zijn vandaag ben ik bang... :')

Damn, wat een kut gevoel! Onzekerheid.. Afwachten.. Minuten kruipen.. En het blijft maar stil!
pi_129719509
quote:

niet doen!

blijf lekker op fok rondhangen
ga anders in Sexy en Gewaagd kijken, dat laat je je omgeving wel een uurtje vergeten :P
En anders mag je ook voor mij komen koken, heb je ook weer wat te doen O-)

sterkte en succes
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:45:43 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129719689
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Laat haar nou de eerste stap zetten. De bal ligt per slot van rekening bij haar. Volhouden. Zoek afleiding.
Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129719705
Ook hier nog even dan:

Die heeft gewoon een ander (leren kennen)/is vreemdgegaan.

Als je écht zielsveel van elkaar houdt en gelooft dat de ander de ware is, daar kan geen stage/vakantie tegenop. Dan ga je niet opeens denken: "Oh ik wil vrijgezel zijn, het hoeft niet meer van mij". Dan mis je de ander en heb je zoveel mogelijk contact met elkaar.

quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Ondanks een contact breuk is er op de momenten van contact altijd 100% eerlijkheid geweest. Het vreemdgaan complot is uitgebreid besproken in deel 1 :)
Geloven dat je eigen vriendin altijd eerlijk is en noooooooit vreemd zal gaan. :') Hoe oud ben je?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_129719712
Hoezo zou je geen contact moeten zoeken dan? Wat is daar de gedachte achter?
pi_129719799
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou Dr pislink opbellen met de mededeling dat er gepraat gaat worden en wel direct. Kom op zeg je laat je toch niet Zo behandelen na 5 jaar.
Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederland

Morgen dus pas op je strepen gaan staan
dat heeft nu geen zin want ze zit toch in het vliegtuig of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:50:19 #67
157922 fathank
pi_129719870
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zou je geen contact moeten zoeken dan? Wat is daar de gedachte achter?
Het moet zoals mevrouw het wil....

Het enife wat je nu doet is kruipen voor haar. Daar had ik me echt te goed voor gevoeld. Je bent toch geen hond die ze jan commanderen
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:51:36 #68
157922 fathank
pi_129719936
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zou ook wel direct willen praten, maar ze is nu nog niet eens in Nederland

Morgen dus pas op je strepen gaan staan
dat heeft nu geen zin want ze zit toch in het vliegtuig of zo
Ze zou vandaag toch landen? Niet zo moeilijk om na te gaan of ze al geland is.
pi_129719962
Als je iemand boos op gaat bellen lijkt het me niet dat je dan gaat kruipen.
Gewoon harde eisen stellen en als ze niet het lef heeft om het face-to-face te zeggen afkappen.
pi_129720121
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.

En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
En anders mag je ook voor mij komen koken, heb je ook weer wat te doen O-)
Ik ben geen onaardige kok, waar heb je zin in? :Y)
pi_129720281
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is _O-

Vrouwen :')
pi_129720401
Dat dus sowieso.... help me out here, haha :')
pi_129720419
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
Als je niks laat horen krijg je waarschijnlijk vanavond/morgen een boos berichtje/belletje waarom je niet gevraagd hebt hoe het met haar is nu ze terug in Nederland is _O-

Moet ze zelf maar weten als ze TS zo behandelt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 augustus 2013 @ 17:04:44 #74
163650 Greys
pi_129720494
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:

Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooien :D

Nu niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129720607
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Dit sowieso. Echt laag.
pi_129720679
quote:

[..]

Als ze dat doet heeft TS in elk geval alle reden om dan te roepen dat hij d'r niet op mocht halen, dus dat ie niet bepaald zich geroepen voelde om achter haar aan te gaan bellen. Dat zou toch wel echt het gore lef zijn van d'r om dat bij hem neer te gooien :D

Helemaal eens met dat laatste. Waarschijnlijk hoopt ze gewoon dat TS weer wat van zich laat horen. Domme doos en arme TS :*
pi_129720707
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dit sowieso. Echt laag.
Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:10:30 #78
157922 fathank
pi_129720724
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:
Wel bellen, niet bellen.. afwachten of actie ondernemen.. ik weet het ook niet meer hoor. Mijn gevoel zegt dat ik wat van me wil laten horen, maar ik vind inderdaad dat het aan haar is. Zij moet zich er toch ook niet lekker onder voelen.

En als ik haar weer zie of spreek vandaag, dan heeft ze net 24 uur gereisd en alles achter zich gelaten. Ze mag weten hoe ik me voel en hoe ik er tegen aan kijk, maar ruzie maken en boos lopen doen gaat waarschijnlijk averechts werken.

[..]

Het wordt echt eens tijd dat je eens aan jezelf gaat denken. Je cijfert je compleet weg voor haar, dat is geen gezonde situatie imho. Zij heeft een bom onder jullie relatie gelegd, laat dr dan ook maar eens duidelijk uit de doeken doen over het hoe en waarom. En niet op een moment wat haar uitkomt zodat jij als een schoothondje kan komen opdraven om vervolgens genadeloos in de hoek getrapt te worden.
pi_129720776
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Meestal als je geland bent (sorry kon het niet laten). Maar waarom gelijk bellen, ik bel meestal als ik op mijn gemak thuis ben ipv dat je met je koffer loopt te zeulen.
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
pi_129720858
Als je naar Amerika gaat zien jullie elkaar totaal 1,5 jaar bijna niet toch?
Worry is a misuse of imagination
pi_129720868
quote:
Haar vader haalt haar op en de reis in de auto duurt wel een paar uur. Dan kan ze toch makkelijk sms'en?
Als ik geland ben zou ik mijn vriend meteen sms'en zodra we op de grond staan. Lijkt mij wel normaal. Zeker na zo'n lange reis.
Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.

Maar nu nog niet.. ik durf zelfs niet op whatsapp te kijken om te zien of ze weer online heeft kunnen komen :')
pi_129720885
Dus ze heeft echt niets laten weten? :') Mooie vriendin...
(Ofwel heeft het vliegtuig vertraging, dat is natuurlijk ook een zeer realistische optie...)
pi_129720900
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Iedereen gaat gelijk er maar vanuit dat je bereikbaar bent, je telefoon nog opgeladen is. Zo deze tijd dat gezeur met mobieltjes. Neem je niet op een uurtje bellen ze nog net niet 112 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:15:50 #84
157922 fathank
pi_129720939
Je kan toch zo checken of Dr vlucht al geland is..
pi_129720972
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Hm ja, alleen heb je dan waarschijnlijk nog een gezonde relatie waar niet een week zonder enig contact aan vooraf ging... Ik geef het nog even de tijd, maar voor het eind van de dag heb ik contact met haar gezocht als zij dat niet met mij heeft gedaan.

Maar nu nog niet.. ik durf zelfs niet op whatsapp te kijken om te zien of ze weer online heeft kunnen komen :')
Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dus :)
pi_129721000
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

frietjes :9

Ik zou persoonlijk wachten tot morgen
Vandaag is ze kapot van het reizen, haar ouders zullen ook haar overvallen met vragen etc
misschien neemt ze contact op, misschien niet
als ze dat niet doet zou ik morgen zelf contact zoeken en duidelijk aangeven dat dit geen stijl is
dat jullie relatie misschien over is, misschien niet, maar dat ze niet zo met je om kan gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:18:31 #87
157922 fathank
pi_129721066
KLM vanuit johannesburg is vanochtend om 10:20 geland...
pi_129721156
Haar moeder en zusjes zijn op vakantie, dus als ze hierheen naar huis komt dan zou ze 'opgescheept' met mij zitten tot het eind van de week. Ideaal voor mij natuurlijk, maar daarom heb ik het doemscenario in het leven geroepen dat ze met haar vader mee naar huis gaat, die aan de andere kant van het land woont.
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
Raad nog eens :')
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Als je dat doet en ziet dat ze online is geweest dan ga je der sowieso een bericht sturen. Niet doen dus :)
Juist... :P
pi_129721231
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef fathank het volgende:
Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomt :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:23:39 #90
157922 fathank
pi_129721293
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef love-and-hate het volgende:
Haar moeder en zusjes zijn op vakantie, dus als ze hierheen naar huis komt dan zou ze 'opgescheept' met mij zitten tot het eind van de week. Ideaal voor mij natuurlijk, maar daarom heb ik het doemscenario in het leven geroepen dat ze met haar vader mee naar huis gaat, die aan de andere kant van het land woont.

[..]

Raad nog eens :')

[..]

Juist... :P
Dat is de enige vlucht die vandaag aankomt op Schiphol vanuit Zuid-Afrika volgens schiphol.nl
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:24:39 #91
157922 fathank
pi_129721332
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Er is al 100 keer gezegd dat ze niet op Schiphol aankomt :')
Pardon hoor.
Dan staat mijn punt nog steeds day je binnen 10 seconden kunt weten of Dr vlucht al geland is.
pi_129721382
Ik zou ook wachten tot morgen, hoe moeilijk dat ook is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:26:11 #93
157922 fathank
pi_129721390
Maar blijf vooral afwachten, passiviteit gaat je relatie echt niet redden.
pi_129721417
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef fathank het volgende:
Maar blijf vooral afwachten, passiviteit gaat je relatie echt niet redden.
Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden... :{
pi_129721454
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Pardon hoor.
Dan staat mijn punt nog steeds day je binnen 10 seconden kunt weten of Dr vlucht al geland is.
Ik heb haar niet gevraagd om haar vluchtgegevens. Maar volgens mij vloog ze met twee tussenstops, geen idee waar precies, maar kon best eens buiten Zuid Afrika zijn.

Maar los van dit alles, ik ben ervan overtuigd dat haar vlucht al geland is, zou ergens kort na de middag zijn. Verandert niks verder...
pi_129721501
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee, als een hondje achter iemand aan blijven lopen gaat de relatie redden... :{
Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.

Ja, ik lees ook mee :@
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:30:34 #97
157922 fathank
pi_129721555
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Oognip het volgende:

[..]

De confrontatie aangaan is heel wat anders dan erachter aan lopen.

Wachten or mevrouw het uitkomt en dan op komen draven, dat is een schoothondje. Zelf contact opnemen en eisen dat ze ff heel gauw normaal moet doen niet.
pi_129721641
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat doet TS toch ook niet? Hij heeft al een week (of 2 weken) geen contact met haar gehad.

Dat zeg ik toch ook niet _O- Ik reageer alleen op fathank die blijkbaar wel actief zou zijn richting vriendin.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:33:32 #99
157922 fathank
pi_129721694
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat doet ts wel. Hij doet namelijk precies wat mevrouw wil. Als dat geen definitie van een schoothondje is.
pi_129721718
quote:

[..]

Niet eens laten weten dat ze geland is vind ik al echt bespottelijk respectloos.
Dit.

Met zo'n kutwijf moet je niet eens samen wíllen zijn TS!
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')