Omg fipo!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb de laatste drie pagina's doorgelezen en ik heb er best om moeten lachenStaan een aantal meesterlijke reacties tussen!
Maar ik had een reden om weg te blijven.. ik ben namelijk al mijn verstand verloren en heb (in de ogen van sommigen hier) een hoop domme dingen gedaan
Ik zal hieronder mijn verslagje typen.
Cliffhangerrrr...
Het verslag de lapo en dat iedereen dan gaat kijken in het nieuwe deel en dan deel 2 helemaal doorleest om te zien dat het de lapo wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
OMG OMG hopelijk halen we het voor deel 3.
TS niet vergeten te copy pasten.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het verslag de lapo en dat iedereen dan gaat kijken in het nieuwe deel en dan deel 2 helemaal doorleest om te zien dat het de lapo was
Ik ben benieuwd wat je in die paar uur allemaal voor domme dingen hebt weten te doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb de laatste drie pagina's doorgelezen en ik heb er best om moeten lachenStaan een aantal meesterlijke reacties tussen!
Maar ik had een reden om weg te blijven.. ik ben namelijk al mijn verstand verloren en heb (in de ogen van sommigen hier) een hoop domme dingen gedaan
Ik zal hieronder mijn verslagje typen.
Cliffhangerrrr...
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je in die paar uur allemaal voor domme dingen hebt weten te doen
Deel 3 dat dan eerst weer gesloten wordt, omdat die niet door TS geopend wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
OMG OMG hopelijk halen we het voor deel 3.
TS niet vergeten te copy pasten.
Dan laten we TS deel 3 openen en maken we in de tussentijd een deel 2,5quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel 3 dat dan eerst weer gesloten wordt, omdat die niet door TS geopend wordt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Domme dingen...remkabels doorgesneden, dat soort dingen?
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Domme dingen...remkabels doorgesneden, dat soort dingen?
eerder: goed gekomen 50,0quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onderstaand quoteringen kreeg ik door van de bookies.
Het is goed gekomen: 2,6
Het is niet goed gekomen: 1,4
Graag inzetten voor de TS post.
Het is goedgekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onderstaand quoteringen kreeg ik door van de bookies.
Het is goed gekomen: 2,6
Het is niet goed gekomen: 1,4
Graag inzetten voor de TS post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |