quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ts nu 3 vuilniszakken het kanaal in heeft gedumpt..
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten. Laat die kerel nu toch even...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef CherryOnTop het volgende:
"ik hou jullie op de hoogte" hmmhmm
Klopt, maar een livestream was wel zo handig geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten.
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachtenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet elke minuut wat posten. Laat die kerel nu toch even...
Nog beter zou het zijn als zijn vriendin ook een account aan zou maken, dan horen we het verhaal tenminste van 2 kanten. Bovendien kan ze dan lezen hoe haar vriend zich de afgelopen maand écht gevoeld heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachten
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij had het eerder nog over een live stream, dan mag je toch op z'n minst elke 2 uur een update verwachten
Prioriteiten hè.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?
Ik vraag me af of je dat wel wilt zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Fokken gelijk konijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich bedacht of is hij wat aan het doen die uitloopt? En als hij nu met zijn vriendin praat kan hij tussendoor toch moeilijk de hele tijd FOK!ken?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zonder updates kunnen wij ook niet slapen, heeft de TS dat wel door?
Wij voelen ons nu ook aan de kant gezet, genegeerd, en onzekerquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij woonde toch in Zuidoost-Nederland?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |