Hmmmm nou ik weet het niet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komt
Ik ga er niet vanuit, he.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmmmm nou ik weet het niet hoorsorry
en anders mag TS wel op mijn schouder komen uithuilen hoor
Ik hoop ergens dat het niet goed komt met hun relatie, maar daarmee uiteindelijk wél voor TS zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar Amelie/Big fish zit te kijken. Je blijft hopen dat het goed komt
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
En laten we heel eerlijk zijn, dit is gewoon over.... en de vriendin van TS heeft er het fatsoen niet voor om er normaal een eind aan te maken.
specifiek in nederland nog welquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
specifiek in nederland nog wel
weer iets wat er mis is met dit land!
Denk ook dat men hier binnen een relatie veel meer beide (soms misschien te veel) z'n eigen weg gaat, waardoor je nou eenmaal snel uit elkaar groeit als je niet hard werkt aan de relatie ondertussen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.
Kwa liefde betreft zijn we hier in Nederland gewoon nogal uhm.. labiel? nee boers eerder
Kom op zeg wat een onzinquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit.
Met zo'n kutwijf moet je niet eens samen wíllen zijn TS!
Ook dat ja. Maar goed cultuur hé.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk ook dat men hier binnen een relatie veel meer beide (soms misschien te veel) z'n eigen weg gaat, waardoor je nou eenmaal snel uit elkaar groeit als je niet hard werkt aan de relatie ondertussen.
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dit land. Maar in Frankrijk is mij dit nooit opgevallen en heb ik t nog nooit gehoord namelijk en aangezien ik daar toch veel familie en vrienden heb zitten met allemaal verschillende liefdes levens.
Kwa liefde betreft zijn we hier in Nederland gewoon nogal uhm.. labiel? nee boers eerder
Nou, niet dat mijn anecdotes veel waard zijn, maar ik herken het zeker uit eigen ervaring.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoor
zoek de franse fok en de verhalen zullen je ook daar tegemoet komen
Oh ik heb t wel al vaker gehoord in mijn Nederlandse vrienden kring.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit in mijn omgeving gehoord dat een vrouw zo doet hoor
zoek de franse fok en de verhalen zullen je ook daar tegemoet komen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik lach me kapot als TS dit allemaal verzonnen heeft om chicks op fok te kunnen hosselen(en extra hard als het Braddie is)
Dit, wat een strontkindquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
En laten we heel eerlijk zijn, dit is gewoon over.... en de vriendin van TS heeft er het fatsoen niet voor om er normaal een eind aan te maken.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik lach me kapot als TS dit allemaal verzonnen heeft om chicks op fok te kunnen hosselen(en extra hard als het Braddie is)
Nee, we worden gek!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef Little_Dolls het volgende:
Laat die TS nu toch even, het is zijn leven.Hij laat wel weer wat horen.
Helaas zijn er sommige vrouwen (ook in het buitenland. Wil verder niet generaliseren maar met mannen zal ik zelf deze situatie niet meemakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja. Wel jammer want zo gaat het veel te vaak in Nederland.
Of hij is verstandig en heeft het WWW verlatenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Het is al een poosje stil... Zal dat een teken zijn dat TS naar zijn vriendin is gegaan?
Dan had hij dat denk ik wel gepost. Denk dat zij voor zijn deur stondquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Het is al een poosje stil... Zal dat een teken zijn dat TS naar zijn vriendin is gegaan?
Denk ik ook ja, ze zal vast aan het zuigen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan had hij dat denk ik wel gepost. Denk dat zij voor zijn deur stond
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:28 schreef den85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, ze zal vast aan het zuigen zijn.
Uit haar duim of aan zijn staaf
[..]
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Celeone het volgende:
"Bel 112!"
We horen vanzelf of hij nu bij (ex-)vriendin is of dat hij iets anders is gaan doen. Ieder uur een update zou ook wel heel erg zijn, net of hij een reallife soap is of zo.
Want het is hartstikke normaal hoe ze hem behandelt?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Natuurlijk, TS laat zo eens een uur niets horen en is meteen een troll.
Update wordt verwacht rond morgenmiddag 2 uur, direct na het ontbijt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef Oognip het volgende:
Misschien ligt TS wel even lekker te batsen, laat hem lekker genieten
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ts nu 3 vuilniszakken het kanaal in heeft gedumpt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |