quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Topic dichtgooien en geen nieuwe openen...schande, daar gaat het niveau van de SC.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
Wat is die 3-voud een waardeloze klapeikel.
Las ik daar niveau en SC in één zin?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Topic dichtgooien en geen nieuwe openen...schande, daar gaat het niveau van de SC.
Ik durfde bijna niet binnen te komen ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Het is zondag, het is warm, teveel toeristen in Madurodam, ik functioneer op een halve hersencelquote:
Volgens mij kan ik hier nu opmerkingen over gaan maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet binnen te komen ook
Ik juist makkelijkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet binnen te komen ook
Ik denk ook wel dat jij dat kan jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik hier nu opmerkingen over gaan maken, maar dat doe ik niet.
quote:
Ik heb het zo getypt, dus dat zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Las ik daar niveau en SC in één zin?
Dat zijn mensen die minder dan 30 cm hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Is het aggressieve-augustus ofzo...al dat gerel
AA?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
denk het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Aggressieve Alcoholisten...quote:
KPD toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
Doe dat lekker ergens anders....beetje ons lastigvallen met dat gedoe uit NWS, waar denken ze wel niet dat ze zijn
quote:
Ik wilde bijna pics zeggen, maar bedacht me toch maar.quote:
Dat is de omgekeerde Uccie-formule:quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die minder dan 30 cm hebben.
Schoft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de omgekeerde Uccie-formule:
1.20 hier 1.60 irl
30 cm hier. 12 cm irl.
OK speciaal voor jou, slechtemorgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal, Corrie!
Beetje moe, nachtdienst liep niet echt vlotjes. Overal (kleine) problemen. En mensen verkeerd ingepland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij of je gebakken eitje?
Hier staat de airco een beetje hoog dus niet heet.
Dat is kut. Je bent dus net thuis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje moe, nachtdienst liep niet echt vlotjes. Overal (kleine) problemen. En mensen verkeerd ingepland.
Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Oh ja zo van "we komen tussen 9 en 5" zit je de hele dag te wachten en dan komen ze altijd om 5 voor 5 of zo.
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.
Ja dat ze niet komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.
Slapen? Maar dan op het strand of zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou ik wel toejuichen... dan ga ik prompt leukere dingen doen met dit weer.
lekker toch?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
Nu wil ik ook effe klagen, ik zit al de hele tijd in mijn uppie hier, iedereen is met vakantie en de enige collega die dat niet is komt altijd pas rond een uur of half 10.
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Slapen? Maar dan op het strand of zo.
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woontquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woont
Dat valt me alweer mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.
Voorspelbaar vond ik hem vooral sukkel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
In je broek.
Ahahahaha, hoe vind je hem?
Die zijn op, ik heb nog wel Calippo's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
Het wordt weer 30 miljoen graden dus vanavond zit Corrie klagend aan de bank geplakt met een perenijsje in d'r doos.
POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.
Ga dat even lekker daar vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Ja die zijn erg lekker, ik zou ze wel gewoon opeten, de suggesties die hier worden gedaan lijken mij helemaal niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Alla, back to topic. Perenijsjes las ik. Is dat lekker?
Dan reageer je er toch niet op? Niet elk bericht is enkel voor jou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja errug lekker. Ga maar eentje halen.
Snackbar heeft ze ook wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.
Is dat een mop? dan mis ik de clou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
Oprah is aangevallen door een olifant, die zag zeker een soortgenoot.
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.quote:
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslottequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Die zijn ook leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslotte
Voor jou in beide een underdogpositiequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor jou in beide een underdogpositie
Dat zelfkastijding is wel je ding he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Het is maar wat je zelfkastijding noemt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zelfkastijding is wel je ding he?
Precies, hier gaat het gewoon nergens over. Behalve over ijsjes en zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.
Hoe is het trouwens in die pauperwijk? Nog lekker in je witte tuinstoel langs de kliko's gezeten gezellig met je mede tokkie-buurtgenoten?
Niet te vreten dat spul. Te veel beslag om heen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef waht het volgende:
Een bak KFC voor deze topicje.
[ afbeelding ]
Alleen als het vegetarisch is. Verplicht!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef waht het volgende:
Een bak KFC voor deze topicje.
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar nog het geval?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Riep ik toen ik klein was vanaf de wc tegen mijn moeder.
Kwam ze mijn kont afvegen.
Kip is altijd vegetarisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen als het vegetarisch is. Verplicht!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen deed ik het al zelf, ben groot fan van vochtige doekjes.
Je vergeet de verroeste Opel Corsa nog en mijn Airbus 380 met zwembad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
3-voud, de succesvolle ondernemer in een sociale huurwoning leunend op de sociale voorzieningen die ons prachtige land biedt.
quote:
Watskebeurt skatje?quote:
"Ook weer gehad" sloeg op die Hongaarse troll.quote:
Soms doe ik net alsof ik iets niet begrijp schat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Ook weer gehad" sloeg op die Hongaarse troll.
Pfff... je was me dus te slim af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms doe ik net alsof ik iets niet begrijp schat.
Doe maar lekker rebels.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja Tem voor deze ene keer ben ik het eens.
Ga zo naar huis lieverd. Pik ik ze wel op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar hoe smaakte je perenijsje? Of ben je nou nog niet naar de winkel geweest.
Is goed schatje. Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga zo naar huis lieverd. Pik ik ze wel op.
Nee? Geen lol aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed schatje. Doe je voorzichtig?
Rustig lieverd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Schatje dit schatje dat, schatje aan me gat.
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Schatje aan me lat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Jij staat ook nog op mijn lijstje...quote:
Je verveelt je ook de pleuris he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat rijmt niet, dan moet je zeggen aan me latje.
Lees het nog eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat rijmt niet, dan moet je zeggen aan me latje.
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'quote:
Oh dat eerste stuk stond er niet meer bij vandaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'
Goede vraag. Ik doe mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkere foto's om hier te delen?
Corrie probeert weer gevat te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'
Jou lukt het in ieder geval ook nooitquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie probeert weer gevat te doen.
Wanneer vraag je haar voor een date? Het ligt er te dik bovenop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie probeert weer gevat te doen.
Flits, flats, flandere, de winst ging naar de andere...quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat eerste stuk stond er niet meer bij vandaar.
maar latje klopt wel denk ik
Die zijn allang stiekem getrouwdquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wanneer vraag je haar voor een date? Het ligt er te dik bovenop.
Bips?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flits, flats, flandere, de winst ging naar de andere...
Je schreef kut.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bips?
oh kut dat rijmt helemaal niet
Lekker met z'n drieën.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik was al een keer met Corrie bij DWDD geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier dat fillempje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was al een keer met Corrie bij DWDD geweest.
Ik heb geeneens pauze!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig is mijn pauze zo over, zometeen ga ik nog meer rare dingen zeggen.
Als dat je ding is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig is mijn pauze zo over, zometeen ga ik nog meer rare dingen zeggen.
neequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkere foto's om hier te delen?
Op maandag komt geen post.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Niveautje weer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
MET DIE VUIST DIEP IN DIE KOEIENKUT JONGE!!@
Sorry.
Doet je bel het niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.quote:
Ik pas me aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is knap, dood en nog steeds kunnen typen.
Gaypride happened.quote:
Nee ik stond gewoon te zuipen langs de grachten. Beetje gluren naar gespierde torso's en blote billen.quote:
Je zou nog langskomen zaterdagavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.
Ben pas net thuis, en was weg vanaf donderdag, goddomme. Wat een feest
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou nog langskomen zaterdagavond
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor jequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.
quote:
Mannen of jongens?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
2 vrouwen en 2 mannen.quote:
Was je met 3voud en Specularium?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
Hehe nee Juicyhill en AMDB.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Acceptabel.quote:
Corrie's hutspot aanstampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Omdat Amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.quote:
met haring en wit broodquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Wel spuiten in het juskuiltje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Is tóch net ff andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Hengelo-o-o.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Ja leuk. Is het ook niet.quote:
das kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist wel het ijshockey hier hoor.
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.
Maar dat is missen als kiespijn. In Amsterdam gaan wonen is jezelf op een houtje laten bijten.
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiemquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders was ik met je gaan kijken, maar ja, dan niet.
Hurenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiem
het is een date
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
en daarna keiharde sex!!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]Neem ik mijn Bauers mee gaan we daarna een rondje rijden.
Zoiets jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie laat gewoon d'r tetters zien, gelijk goed huurcontract.
En naar leuke mannen kijken natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.
Nou vooruit, de mannen hier mogen ook naar mooie voorgevels kijken.
Nou niet overdrijven he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daarna keiharde sex!!!!!!!!!!!!!111!!!!1?
Eens mijn jongeheer in een directeur woningcorporatie duwen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje huisbaas verhoogd dan de huur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
damn ik dacht dat ik er wasquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daarna keiharde sex!!!!!!!!!!!!!111!!!!1?
Ja, dat mag Voorschrift.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets jaal zou ik dat nooit toegeven natuurlijk.
[..]
En naar leuke mannen kijken natuurlijk.
Ja als ik me inschrijf krijg ik er ook wel een woning, tegen de tijd dat ik grijs ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
HurenEn lang ingeschreven staan.
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 gitquote:
Ik zat in de tram toch tegenover een Turkse hottie met zo'n hemdje en lekker lichaam woei, niet normaal. Gleed bijna van m'n stoel. Lekker hele tijd zonnebril ophouden en staren maar.quote:
Ja, dat is altijd een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 git
Kunnen ook nergens meer tegen tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 git
Ja dat krijg je ervan op zo'n weekend he, die paar dagen in het jaar dat de uitgang de ingang is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
Ze waren allemaal vies bruin gisteren zag ik.
Snor op je scrotum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat in de tram toch tegenover een Turkse hottie met zo'n hemdje en lekker lichaam woei, niet normaal. Gleed bijna van m'n stoel. Lekker hele tijd zonnebril ophouden en staren maar.
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
in Corries defence ... ze is van voor tegenwoordig
Hij had geen haar, behalve dan op z'n hoofd.quote:
Gelukkig was dat niet te zien op tvquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan op zo'n weekend he, die paar dagen in het jaar dat de uitgang de ingang is.
VS is van tegenwoordig, die weet dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...
Sterretjes worden ook cirkeltjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...
speel je wel eens het echo-spelletje? Hoe doen jullie dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterretjes worden ook cirkeltjes.
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig was dat niet te zien op tv
Ik ben van voor? Wat betekent dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
in Corries defence ... ze is van voor tegenwoordig
Oh nu ben ik echt jaloers! En Lavenderr is nu ook jaloers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.
We schreeuwen niet in de put, we gooien 'm gewoon dicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
speel je wel eens het echo-spelletje? Hoe doen jullie dat?
Je wordt oudquote:
je bent oud bro!!!quote:
Het was stiekem ook best geniaal, iedereen was melig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu ben ik echt jaloers! En Lavenderr is nu ook jaloers.
Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was stiekem ook best geniaal, iedereen was melig.
quote:
Die kan je hier niet uploaden enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Nu moet ik het toch aan Corrie vragen.
Is sp3c een hete negroide?
Die niet... die andere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kan je hier niet uploaden enzo.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.
Welke andere?quote:
Ja.quote:
Die.quote:
Kan je er lekker op liggen, als een soort zachte beanbag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Corrie al weer magistrale tetters, het is te lang geleden denk ik
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Nu moet ik het toch aan Corrie vragen.
Is sp3c een hete negroide?
en goede wandeschoenenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er omheen moet moet je brood mee.
XXL.quote:
door de hard to get act gelooft niemand het meerquote:
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan hebquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Corrie al weer magistrale tetters, het is te lang geleden denk ik
zou je wel denken maar het valt tegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
XXL.
Once you go sp3c, you never go back.
pics or it did not happenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan heb
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan heb
je collega's vinden het niet ergquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk he? Al zou je het niet zeggen, jullie leiden me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |