Ja, dat is altijd een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 git
Kunnen ook nergens meer tegen tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 git
Ja dat krijg je ervan op zo'n weekend he, die paar dagen in het jaar dat de uitgang de ingang is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
Ze waren allemaal vies bruin gisteren zag ik.
Snor op je scrotum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat in de tram toch tegenover een Turkse hottie met zo'n hemdje en lekker lichaam woei, niet normaal. Gleed bijna van m'n stoel. Lekker hele tijd zonnebril ophouden en staren maar.
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
in Corries defence ... ze is van voor tegenwoordig
Hij had geen haar, behalve dan op z'n hoofd.quote:
Gelukkig was dat niet te zien op tvquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan op zo'n weekend he, die paar dagen in het jaar dat de uitgang de ingang is.
VS is van tegenwoordig, die weet dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...
Sterretjes worden ook cirkeltjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sterretjes veranderen toch niet? Let's ask VS...
speel je wel eens het echo-spelletje? Hoe doen jullie dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterretjes worden ook cirkeltjes.
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig was dat niet te zien op tv
Ik ben van voor? Wat betekent dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
in Corries defence ... ze is van voor tegenwoordig
Oh nu ben ik echt jaloers! En Lavenderr is nu ook jaloers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.
We schreeuwen niet in de put, we gooien 'm gewoon dicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
speel je wel eens het echo-spelletje? Hoe doen jullie dat?
Je wordt oudquote:
je bent oud bro!!!quote:
Het was stiekem ook best geniaal, iedereen was melig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu ben ik echt jaloers! En Lavenderr is nu ook jaloers.
Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was stiekem ook best geniaal, iedereen was melig.
quote:
Die kan je hier niet uploaden enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Nu moet ik het toch aan Corrie vragen.
Is sp3c een hete negroide?
Die niet... die andere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kan je hier niet uploaden enzo.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.
Welke andere?quote:
Ja.quote:
Die.quote:
Kan je er lekker op liggen, als een soort zachte beanbag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Corrie al weer magistrale tetters, het is te lang geleden denk ik
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Nu moet ik het toch aan Corrie vragen.
Is sp3c een hete negroide?
en goede wandeschoenenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er omheen moet moet je brood mee.
XXL.quote:
door de hard to get act gelooft niemand het meerquote:
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan hebquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:35 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Corrie al weer magistrale tetters, het is te lang geleden denk ik
zou je wel denken maar het valt tegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
XXL.
Once you go sp3c, you never go back.
pics or it did not happenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan heb
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er nu redelijk uit, in wat ik nu aan heb
je collega's vinden het niet ergquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk he? Al zou je het niet zeggen, jullie leiden me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |