quote:
Mannen of jongens?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
2 vrouwen en 2 mannen.quote:
Was je met 3voud en Specularium?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
Hehe nee Juicyhill en AMDB.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Acceptabel.quote:
Corrie's hutspot aanstampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Omdat Amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.quote:
met haring en wit broodquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Wel spuiten in het juskuiltje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Is tóch net ff andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Hengelo-o-o.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Ja leuk. Is het ook niet.quote:
das kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist wel het ijshockey hier hoor.
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.
Maar dat is missen als kiespijn. In Amsterdam gaan wonen is jezelf op een houtje laten bijten.
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiemquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders was ik met je gaan kijken, maar ja, dan niet.
Hurenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiem
het is een date
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
en daarna keiharde sex!!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]Neem ik mijn Bauers mee gaan we daarna een rondje rijden.
Zoiets jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie laat gewoon d'r tetters zien, gelijk goed huurcontract.
En naar leuke mannen kijken natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.
Nou vooruit, de mannen hier mogen ook naar mooie voorgevels kijken.
Nou niet overdrijven he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daarna keiharde sex!!!!!!!!!!!!!111!!!!1?
Eens mijn jongeheer in een directeur woningcorporatie duwen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje huisbaas verhoogd dan de huur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
damn ik dacht dat ik er wasquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daarna keiharde sex!!!!!!!!!!!!!111!!!!1?
Ja, dat mag Voorschrift.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets jaal zou ik dat nooit toegeven natuurlijk.
[..]
En naar leuke mannen kijken natuurlijk.
Ja als ik me inschrijf krijg ik er ook wel een woning, tegen de tijd dat ik grijs ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
HurenEn lang ingeschreven staan.
[..]
gewoon in de kont maar mevrouw doet weer hard 2 gitquote:
Ik zat in de tram toch tegenover een Turkse hottie met zo'n hemdje en lekker lichaam woei, niet normaal. Gleed bijna van m'n stoel. Lekker hele tijd zonnebril ophouden en staren maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |