quote:
Mannen of jongens?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
2 vrouwen en 2 mannen.quote:
Was je met 3voud en Specularium?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
Hehe nee Juicyhill en AMDB.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Acceptabel.quote:
Corrie's hutspot aanstampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Omdat Amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.quote:
met haring en wit broodquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Wel spuiten in het juskuiltje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Is tóch net ff andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Hengelo-o-o.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Ja leuk. Is het ook niet.quote:
das kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist wel het ijshockey hier hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |