Rustig lieverd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Schatje dit schatje dat, schatje aan me gat.
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Schatje aan me lat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:15 schreef Tem het volgende:
Jij staat ook nog op mijn lijstje...quote:
Je verveelt je ook de pleuris he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat rijmt niet, dan moet je zeggen aan me latje.
Lees het nog eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat rijmt niet, dan moet je zeggen aan me latje.
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'quote:
Oh dat eerste stuk stond er niet meer bij vandaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'
Goede vraag. Ik doe mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkere foto's om hier te delen?
Corrie probeert weer gevat te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Schatje dit, schatje dat, schatje aan mijn lat'
Jou lukt het in ieder geval ook nooitquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie probeert weer gevat te doen.
Wanneer vraag je haar voor een date? Het ligt er te dik bovenop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie probeert weer gevat te doen.
Flits, flats, flandere, de winst ging naar de andere...quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat eerste stuk stond er niet meer bij vandaar.
maar latje klopt wel denk ik
Die zijn allang stiekem getrouwdquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wanneer vraag je haar voor een date? Het ligt er te dik bovenop.
Bips?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flits, flats, flandere, de winst ging naar de andere...
Je schreef kut.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bips?
oh kut dat rijmt helemaal niet
Lekker met z'n drieën.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik was al een keer met Corrie bij DWDD geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier dat fillempje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was al een keer met Corrie bij DWDD geweest.
Ik heb geeneens pauze!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig is mijn pauze zo over, zometeen ga ik nog meer rare dingen zeggen.
Als dat je ding is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig is mijn pauze zo over, zometeen ga ik nog meer rare dingen zeggen.
neequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkere foto's om hier te delen?
Op maandag komt geen post.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Niveautje weer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
MET DIE VUIST DIEP IN DIE KOEIENKUT JONGE!!@
Sorry.
Doet je bel het niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.quote:
Ik pas me aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is knap, dood en nog steeds kunnen typen.
Gaypride happened.quote:
Nee ik stond gewoon te zuipen langs de grachten. Beetje gluren naar gespierde torso's en blote billen.quote:
Je zou nog langskomen zaterdagavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.
Ben pas net thuis, en was weg vanaf donderdag, goddomme. Wat een feest
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou nog langskomen zaterdagavond
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor jequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |