Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Oh ja zo van "we komen tussen 9 en 5" zit je de hele dag te wachten en dan komen ze altijd om 5 voor 5 of zo.
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.
Ja dat ze niet komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.
Slapen? Maar dan op het strand of zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou ik wel toejuichen... dan ga ik prompt leukere dingen doen met dit weer.
lekker toch?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
Nu wil ik ook effe klagen, ik zit al de hele tijd in mijn uppie hier, iedereen is met vakantie en de enige collega die dat niet is komt altijd pas rond een uur of half 10.
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Slapen? Maar dan op het strand of zo.
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woontquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Terrasje pikken en dan slapen. Het strand is me te ver weg.
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er al wat open dan in dat gat waar jij woont
Dat valt me alweer mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanaf 11:00 gaan er wel wat dingen open.
Voorspelbaar vond ik hem vooral sukkel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
In je broek.
Ahahahaha, hoe vind je hem?
Die zijn op, ik heb nog wel Calippo's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
Het wordt weer 30 miljoen graden dus vanavond zit Corrie klagend aan de bank geplakt met een perenijsje in d'r doos.
POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL heeft geen slowchat; wel een café. En ik zie hier vooral mensen die normaal ook in NWS-SC zitten.
Ga dat even lekker daar vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Ja die zijn erg lekker, ik zou ze wel gewoon opeten, de suggesties die hier worden gedaan lijken mij helemaal niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Herkende er een paar die spugen op alles in NWS en zichzelf erboven vonden staan. Was even opvallend.
Alla, back to topic. Perenijsjes las ik. Is dat lekker?
Dan reageer je er toch niet op? Niet elk bericht is enkel voor jou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die constatering heeft ongeveer even veel nieuwswaarde als vaststellen dat Yvonne een vrouw is. Ik deel verder de mening van Specularium in de post hierboven.
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja errug lekker. Ga maar eentje halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |