Morgen is het maandag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat gewoon doen.Morgen weer een dag.
Bedankt voor de steun in de rug.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat gewoon doen.Morgen weer een dag.
Welterusten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, een fijne nacht toegewenst allemaal.
Trusten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, een fijne nacht toegewenst allemaal.
Je bent een Feyenoorder?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom heb ik niets anders om over te praten?
HALLO STIJN.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kijk, het was saai in de SC. Er valt nergens over te praten, dan wil je gaan slapen. Is het weer te warm, helpt ook niet mee.
Toen ik weg was, hebben ze blijkbaar een verkiezing gehouden.quote:
hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen ik weg was, hebben ze blijkbaar een verkiezing gehouden.
Ik vind het zielig voor Don.quote:
Hoezo? Ik zie Don nu bijna alles doen.quote:
ik bedoel, ik vraag me af waar die uithangen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Don nu bijna alles doen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik leef met de dag en alsnog maak ik toch een planning om uit de bodem te klimmen want de top is mijn bestemming.
Wát een hard nummer zeg.
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar afquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit>>Alle Nederlandstalige rap liedjes.
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom schrijven mocros met cijfers, vraag ik me al zo'n 10 jaar af
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft te maken dat wij in het Arabisch sommige letters hebben die niet bestaan bij het Latijnse alfabet. Dus dan gebruiken wij daarvoor letters.
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en is dat officieel of is dat een soort afspraak dat die letters voor bepaalde letters in arabisch staan?
?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Trustenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe het licht uit en ga dromen over het goede leven.
Tot een volgend leven
Oh aha, begrijp ik dat ook een keerquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon ontstaan door MSN enzo. Is niet officieel.
Ja ik snap de verwarring wel hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh aha, begrijp ik dat ook een keer
Zeker lekker, een maat van mij heeft dat ook en gebruikt hem het hele jaar doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Wat is een jacuzzi in de tuin toch heerlijk
Gister 3 uur erin gezeten. Nadeel: nu wil ik er ook 1 in de tuin.
Nog een nadeel: dat wordt heel de tuin omgooien en verbouwen
Als het alleen maar blauw kan je wel fietsen, gaat de stijfheid er vanzelf uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen maandag. Was even vergeten dat je je pedalen los moet klikken.
ik heb dat ook al 2 keer gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen maandag. Was even vergeten dat je je pedalen los moet klikken.
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooienquote:
poten afquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van xcachet
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooien
ja mensen gingen bloedserieus bedreigingen gooien enzo en echt 5 dagen ruzie maken als iemand iets verkeerd had gezegd.quote:
Dafuqquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen gingen bedreigingen op facebook en wa ofzo gooien
Puberteit denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mensen gingen bloedserieus bedreigingen gooien enzo en echt 5 dagen ruzie maken als iemand iets verkeerd had gezegd.
Hahaha.quote:
Net doen of je ziek bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Even een human-interestvraag: Ik moet dus naar een feestje. Met mevrouw Celeritas. Dat feestje begint om 16 uur. En om 16:30 speelt Feyenoord tegen Zwolle (wat ik wil zien/volgen). Hoe hiermee om te gaan??
Er is pils?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Even een human-interestvraag: Ik moet dus naar een feestje. Met mevrouw Celeritas. Dat feestje begint om 16 uur. En om 16:30 speelt Feyenoord tegen Zwolle (wat ik wil zien/volgen). Hoe hiermee om te gaan??
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mevrouw Celeritas daar intrapt...
Gedraag je eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaatquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.
Naar het feestje gaan. Feyenoord gaat toch keihard onderuit vanmiddag. Bespaart je een middagje ergeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naar het feestje gaan. Feyenoord gaat toch keihard onderuit vanmiddag. Bespaart je een middagje ergeren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaat
Dan moet je maar mee met mevrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaat
Ben er bang voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnen
Stiekum op de wc EL kijken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je maar mee met mevrouw.
Je kan toch ook wat later gaan, zie je haar daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnen
Geen EL (FE?) denk ik. Vrouwen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze op dat feestje geen tv?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Geen EL (FE?) denk ik. Vrouwen...
We bespreken op FOK! geen nepshirts.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Snotaapie het volgende:
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze site voor voetbalshirtjes?
-
Is dit iets of kan ik er beter niks bestellen? Heeft er iemand anders nog een site voor voetbalshirts
die betaalbaar zijn.
Gewoon geld passen aan de club die je tof vindt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
We bespreken op FOK! geen nepshirts.
Behalve als je een nep jodenshirt wil hebben. Dan mag het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Gewoon geld passen aan de club die je tof vindt!
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef Snotaapie het volgende:
Ok niet te vertrouwen dus, vond t er al vreemd uit zien dus ik dacht ik vraag t ff.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28
Ja, ik vond het al te mooi om waard te zijn. Dan was je hem een keer en valt ie uit elkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal best te vertrouwen zijn maar is dan replica. Anders verkoop je een shirt van 80 euro niet voor 28
Passanten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen hier?
Ik ben JanCeesquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dat hoeft helemaal niet, er wordt zoveel verdiend op die shirts, de kostprijs is nog geen 5 euro, alleen al door die royalties niet te betalen kan het al zo goedkoop zijn, hoeft niet ten koste van de kwaliteit te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef Snotaapie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het al te mooi om waard te zijn. Dan was je hem een keer en valt ie uit elkaar.
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker lekker, een maat van mij heeft dat ook en gebruikt hem het hele jaar door
eng hequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
Doe zo een infraroodcabine erbij. Heerlijk man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1
Doe je er ook een glijbaan bij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan de tuin verbouwen. Dus binnen 3 maanden staat er hier ook 1
Nee ga weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Snotaapie het volgende:
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze site voor voetbalshirtjes?
Is dit iets of kan ik er beter niks bestellen? Heeft er iemand anders nog een site voor voetbalshirts
die betaalbaar zijn.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe zo een infraroodcabine erbij. Heerlijk man.
je weet niet wat een jacuzzi is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je er ook een glijbaan bij?
Alsof je daar niet in kan glijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet niet wat een jacuzzi is?
Is ook niet heel erg groot zo een cabine. Doe gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik heb geen megatuin hoor
15 bij 5,5 meter maar
het is om te relaxen, niet om in te spelen. (Nou ja niet het spelen wat jij bedoeltquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je daar niet in kan glijden
uh nee.... Tevens hou ik er niet vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg groot zo een cabine. Doe gewoon.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is om te relaxen, niet om in te spelen. (Nou ja niet het spelen wat jij bedoelt)
Dat kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef sausagin het volgende:
[..]
Omdat je een vrouwen icoontje hebt. Maar toch ben je een voetbalfreak
C_A is een lekker ding én houdt van voetbal, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef sausagin het volgende:
[..]
Omdat je een vrouwen icoontje hebt. Maar toch ben je een voetbalfreak
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
C_A is een lekker ding én houdt van voetbal, wat wil je nog meer?
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minderjarigquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee johey cachieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Eentje die voor Ajax is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha jij bent oud.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja fijn en dan komen al die pubers hierheen
haha, alleen ik ben hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nahquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bakkesquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hou je dus niet van voetbal.
Bleken uiteindelijk allemaal ouderen te zitten met pedo-sexuele voorkeuren.quote:
Echt knap gedaan van jullie, zelfs deze SC bestaat nog zonder problemenquote:
Nou zonder problemen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt knap gedaan van jullie, zelfs deze SC bestaat nog zonder problemen
En iemand heeft zelfs een FOK!stok ontvoerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En met een interval van 2-3 maand is iedereen weer gebanned.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En iemand heeft zelfs een FOK!stok ontvoerd.
Binnen deze SC eigenlijk weinig problemen, meestal escaleert het buiten VBLquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnen deze SC eigenlijk weinig problemen, meestal escaleert het buiten VBL
Er was wel een grafstemming hier de laatste wekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was wel een grafstemming hier de laatste weken
Viel wel mee, iedereen had ban of was wegquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit hele dagen op het werk de laatste weken, sorry man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kwam door Stijn zijn PI.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mede door KLB'ersquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij privégegevens openbaar gemaakt?
Bij ons begon daar de relquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viel wel mee, iedereen had ban of was weg
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit hele dagen op het werk de laatste weken, sorry man.
Maarja het komt gewoon omdat jullie erg tere zieltjes hebben en dingen nogal serieus nemen (sommigen van jullie)..quote:
Ik zat met 5 bakken popcorn op TCquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja het komt gewoon omdat jullie erg tere zieltjes hebben en dingen nogal serieus nemen (sommigen van jullie)..
Haha pannenkoek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij schelden elkaar verrot en niemand geeft een fuck.
Lutser.quote:
Uitdelen en incasseren dat is het mottoquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij schelden elkaar verrot en niemand geeft een fuck.
Hakuna Matata. Dat is mijn motto.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren dat is het motto
En homo's.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
Maar daar zaten veel meiden. En meiden veroorzaken gezeik daar
Ach als ze maar lekker zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
Ben al wegquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuwelingen die hier geforceerd tof komen doen
alleen xchahet toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuwelingen die hier geforceerd tof komen doen
Ok grquote:
Allemaal één pot nat, jonguh.quote:
Haha, pot, haha/.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat, jonguh.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha je zei pot.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
oh emogif nu is ie vast op z'n ziel getrapt.quote:
emo67quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh emogif nu is ie vast op z'n ziel getrapt.
/jngmode
Dat was ook precies mijn bedoeling, gvd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
/jngmode
Ik heb geen ziel, ik ben een ginger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
/jngmode
Heb je veel sproeten?quote:
Pics.quote:
quote:
Bij die cachet.quote:
Heeft geen pics in d'r fobo, dus kweenie...quote:
TeamChat?quote:
Meiden veroorzaken altijd het gezeik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ik mag dat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, had een keer gerefreshed dan stond jij er ook bij.
Leukquote:
Niet nader te noemen sitequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
TeamChat?
[..]
Meiden veroorzaken altijd het gezeik.
:[wquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Tinychat niet kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.quote:
Inderdaad, dat kan ik alleen wel af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij kent de chatsites wel, waar alle pubertjes naar toe gaan blijkbaar.
Ik vraag alleen wie het is debieltje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
xcachet it is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wie het is debieltje.
sssst, dat is geheim ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt toch irl verkering met tjacka?
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet it is.
[..]
sssst, dat is geheim ok.
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.
Stijntje!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.
GGMM wilde wel weer volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet beschikbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee poste hier een tijdje terug ook al, en heb jou wel eens gesproken. Door Tjacka.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?
Helemaal geen gek idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja, Stinho.. een rolmodel voor die 15 jarige pubers. Een spelfout, en ze krijgen een ban.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.
Oftewel, een prima mod voor JNG.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasiquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!
En dan via Ajax naar korfbal, jajaquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasi
En FM screentjes posten in random topics.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan via Ajax naar korfbal, jaja
Maar dat hoort zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En FM screentjes posten in random topics.
Nee joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Paar jaartjes JNG, dan is hij wel klaar voor VBL.
Dat zie ik dan weer niet zo zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, want die zijn met zoveel over.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die mod kunnen zijn... maar of ze dat van JNG willen worden is een tweedequote:
Oh jij volgt het nog steeds?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel grappig dat die JNG-ers in het topic dat hun laatste redmiddel is alsnog doorgaan met hun manier van posten waardoor ze überhaupt in deze situatie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |