Goed je ete kauwe zodat het gelijkmatig in je bloed kompquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een bot zijn de teringVerklaar die 112 berichten per dag eens man
Zal je nooit spijt krijgen van de verprutste tijd, als je (nog) ouder bent en terug kijkt op je leven?quote:
Wat moet ik voor een kerk in Moskou doen ? 'Mooie kerk.'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:32 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Zal je nooit spijt krijgen van de verprutste tijd, als je (nog) ouder bent en terug kijkt op je leven?
Ik zou mijn tijd anders besteden, reizen veel van de culturen op de wereld zien enzovoorts. In veel landen kan je van een minimum bedrag rond komen, en ben je de koning met je 1000 euro per maand.
Ja, en een foto maken op je Facebook zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet ik voor een kerk in Moskou doen ? 'Mooie kerk.'
Ik heb nog nooit een kijkje genomen op Facebook. Weet niet eens hoe het eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja, en een foto maken op je Facebook zetten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kijkje genomen op Facebook. Weet niet eens hoe het eruit ziet.
Vind ik altijd zo leuk dat ze trots op internet laten zien waar ze allemaal zijn geweest.
Ik ga met FOK!kers naar concerten en Ajax. Hoef ik toch ook niet te laten zien ?
quote:
twitter bedoel je zeker loeki knol?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]Heb hem bij m'n favorieten gezet.
De uitspraken zijn idd van mij. Dit was de eerste keer dat ik iets zie van Facebook.
Wat is het verschil Erica Terpstra ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef Auroraw het volgende:
[..]
twitter bedoel je zeker loeki knol?
Wat is het verschil tussen een huis en een fiets?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het verschil Erica Terpstra ?
Iemand uitwonen, terwijl je het op een ouwe fiets moet leren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:00 schreef Auroraw het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een huis en een fiets?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand uitwonen, terwijl je het op een ouwe fiets moet leren.
Waarom zet je dan een vraagteken achter je zinquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef Auroraw het volgende:
[..]![]()
nou is t genoeg jij moet ook altijd het laaste woord hebben!!
Waarom doe jij nu hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan een vraagteken achter je zin
Omdat ik een vraag stel. Wist niet dat het vraagteken bij jou een andere betekenis heeft.quote:
Dan weet je het nu!! Ja?!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik een vraag stel. Wist niet dat het vraagteken bij jou een andere betekenis heeft.
Ja. Mijn dag is weer geslaagd met die kennis.quote:
Ligt eraan, waar, waarom en hoelaat ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef Auroraw het volgende:
Dat is mooi, kom je ook naar mijn Fok! verjaardag over 2 dagen?
dan is mijn account 1!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan, waar, waarom en hoelaat ?
Waar is het feestje ?quote:
Ik dacht in een forum op FOK!quote:
Ja ik zal ook nog wel wat epische topic diarree laten ontstaan in gc ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht in een forum op FOK!
Ik kom nooit buiten man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |