oh emogif nu is ie vast op z'n ziel getrapt.quote:
emo67quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh emogif nu is ie vast op z'n ziel getrapt.
/jngmode
Dat was ook precies mijn bedoeling, gvd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
/jngmode
Ik heb geen ziel, ik ben een ginger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
/jngmode
Heb je veel sproeten?quote:
Pics.quote:
quote:
Bij die cachet.quote:
Heeft geen pics in d'r fobo, dus kweenie...quote:
TeamChat?quote:
Meiden veroorzaken altijd het gezeik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
Maar daar zaten veel meiden. En meiden veroorzaken gezeik daar
quote:
Ik mag dat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, had een keer gerefreshed dan stond jij er ook bij.
Leukquote:
Niet nader te noemen sitequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
TeamChat?
[..]
Meiden veroorzaken altijd het gezeik.
:[wquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Tinychat niet kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.quote:
Inderdaad, dat kan ik alleen wel af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij kent de chatsites wel, waar alle pubertjes naar toe gaan blijkbaar.
Ik vraag alleen wie het is debieltje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
xcachet it is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wie het is debieltje.
sssst, dat is geheim ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt toch irl verkering met tjacka?
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet it is.
[..]
sssst, dat is geheim ok.
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.
Stijntje!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.
GGMM wilde wel weer volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet beschikbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee poste hier een tijdje terug ook al, en heb jou wel eens gesproken. Door Tjacka.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?
Helemaal geen gek idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja, Stinho.. een rolmodel voor die 15 jarige pubers. Een spelfout, en ze krijgen een ban.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.
Oftewel, een prima mod voor JNG.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasiquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!
En dan via Ajax naar korfbal, jajaquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasi
En FM screentjes posten in random topics.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan via Ajax naar korfbal, jaja
Maar dat hoort zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En FM screentjes posten in random topics.
Nee joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Paar jaartjes JNG, dan is hij wel klaar voor VBL.
Dat zie ik dan weer niet zo zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, want die zijn met zoveel over.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die mod kunnen zijn... maar of ze dat van JNG willen worden is een tweedequote:
Oh jij volgt het nog steeds?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel grappig dat die JNG-ers in het topic dat hun laatste redmiddel is alsnog doorgaan met hun manier van posten waardoor ze überhaupt in deze situatie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |