Ik ben niet beschikbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.
Nee poste hier een tijdje terug ook al, en heb jou wel eens gesproken. Door Tjacka.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?
Helemaal geen gek idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja, Stinho.. een rolmodel voor die 15 jarige pubers. Een spelfout, en ze krijgen een ban.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho gaat iedereen voor teringdebiel uitmaken en daarna irritant betweterig doen
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook nodig blijkbaar.
Oftewel, een prima mod voor JNG.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasiquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdeurie... Stinho for JNG Mod!
En dan via Ajax naar korfbal, jajaquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn eerste post zal een stukje geschiedenisles zijn over Stasi
En FM screentjes posten in random topics.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan via Ajax naar korfbal, jaja
Maar dat hoort zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En FM screentjes posten in random topics.
Nee joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Paar jaartjes JNG, dan is hij wel klaar voor VBL.
Dat zie ik dan weer niet zo zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, want die zijn met zoveel over.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die mod kunnen zijn... maar of ze dat van JNG willen worden is een tweedequote:
Oh jij volgt het nog steeds?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel grappig dat die JNG-ers in het topic dat hun laatste redmiddel is alsnog doorgaan met hun manier van posten waardoor ze überhaupt in deze situatie zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |