Leukquote:
Niet nader te noemen sitequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
TeamChat?
[..]
Meiden veroorzaken altijd het gezeik.
:[wquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Tinychat niet kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga dan niet interessant lopen doen.
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.quote:
Inderdaad, dat kan ik alleen wel af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij kent de chatsites wel, waar alle pubertjes naar toe gaan blijkbaar.
Ik vraag alleen wie het is debieltje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of mensen hier wel of niet komen? Je bent het grote lachertje van deze sc.
xcachet it is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wie het is debieltje.
sssst, dat is geheim ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt toch irl verkering met tjacka?
Ben je nieuw hier en hoe kom je hier zo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet it is.
[..]
sssst, dat is geheim ok.
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg al jaren JNG SC, vind het wel jammer dat het gaat sluiten.
Stijntje!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.
GGMM wilde wel weer volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand van VBL op zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |