Hahaha.quote:
Net doen of je ziek bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Even een human-interestvraag: Ik moet dus naar een feestje. Met mevrouw Celeritas. Dat feestje begint om 16 uur. En om 16:30 speelt Feyenoord tegen Zwolle (wat ik wil zien/volgen). Hoe hiermee om te gaan??
Er is pils?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Even een human-interestvraag: Ik moet dus naar een feestje. Met mevrouw Celeritas. Dat feestje begint om 16 uur. En om 16:30 speelt Feyenoord tegen Zwolle (wat ik wil zien/volgen). Hoe hiermee om te gaan??
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mevrouw Celeritas daar intrapt...
Gedraag je eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaatquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kots over haar heen. Dan gelooft ze het wel.
Naar het feestje gaan. Feyenoord gaat toch keihard onderuit vanmiddag. Bespaart je een middagje ergeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Celeritas het volgende:
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naar het feestje gaan. Feyenoord gaat toch keihard onderuit vanmiddag. Bespaart je een middagje ergeren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaat
Dan moet je maar mee met mevrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat bewaar ik nog even voor als ons seksleven de sleur ingaat
Ben er bang voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnen
Stiekum op de wc EL kijken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je maar mee met mevrouw.
Je kan toch ook wat later gaan, zie je haar daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Tegen Zwolle. Denk ik toch niet eigenlijk. Hoewel het best zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |