Wat een bitch is dat zeg, niet normaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jonkie. Gewoon op je 87e nog regerend koningin van de halve wereld zijn
[ afbeelding ]
En met plezier hè
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Overigens denk ik dat PSV MET Strootman gewooon kampioen kan worden.
Ze kan ook lachen, als haar paard de race wint bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een bitch is dat zeg, niet normaal.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kan ook lachen, als haar paard de race wint bijvoorbeeld.
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dat deze baas geen troonopvolger is.
En anders leggen ze ze wel om.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallen
Engeland had maar een baas en dat is:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallen
Hossel Amalia Stijn. Hoef je nooit meer te werken.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en anders runt amalia gewoon die hele zooi.
kan echt hé
Eeuwig zonde dat die kinderloos bleef.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engeland had maar een baas en dat is:
[ afbeelding ]
Waar moet je van genieten als koning tegenwoordig?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt charles eindelijk koning, kan ie er maar heel even van genieten
Ik hoop dat ze die aan de kant zetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt charles eindelijk koning, kan ie er maar heel even van genieten
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar moet je van genieten als koning tegenwoordig?
paar honderd jaar geleden kon je genieten, nu stelt het geen reet voor joh
2e kamerlid man, 30e op de lijst ergens en er in komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.
Met de dochter van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de docher van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.
Ik niet. Of het moet een mooie arabische zonder hoofddoekje zijn .quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.
20 jaar later het oliebedrijf van je schoonvader overnemen, niks mis meequote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.
Ondertussen gewoon een beetje genieten van het geld.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
20 jaar later het oliebedrijf van je schoonvader overnemen, niks mis mee
Elke dag in een nieuwe auto rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen gewoon een beetje genieten van het geld.
Echt niets mis mee, beetje chillen daar in zo'n jurk.
Levensdoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke dag in een nieuwe auto rijden
Lijkt me sowieso wel chill wonen daar in de woestijn. Tot het olie op isquote:
Geld gaat toch nooit opquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel chill wonen daar in de woestijn. Tot het olie op is
Of een beetje handelen:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de dochter van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.
New world order dit dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een beetje handelen:
Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gates' daughter.
Son: Then ok!
**Dad goes 2 Bill Gates..
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Then ok
**Dad goes to the President of the World Bank..
Dad: Apoint my son as the CEO of your bank.
President:No!
Dad: He is the son-in-law of Bill Gates.
President:Then ok!
Dat is een mooie ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een beetje handelen:
Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gates' daughter.
Son: Then ok!
**Dad goes 2 Bill Gates..
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Then ok
**Dad goes to the President of the World Bank..
Dad: Apoint my son as the CEO of your bank.
President:No!
Dad: He is the son-in-law of Bill Gates.
President:Then ok!
Echt?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier zitten helaas geen sukkelsOp FB zie je de meest debiele antwoorden voorbij komen.
Heel vaak 16, maar ook 25 en 29 is een populair antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt?
Vragen waar mensen niet snappen hoe je simpele sommen moet maken zijn ook wel geinig.
Ok, voor jou dan:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier zitten helaas geen sukkelsOp FB zie je de meest debiele antwoorden voorbij komen.
boltquote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
http://www.nu.nl/sport/35(...)-bij-dopingtest.html
4 Jamaicanen al betrapt
Martina voor goud
Pics van het fortquote:Op maandag 15 juli 2013 01:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, voor jou dan:
Een vierkant fort is omsingeld door een vijand.
Ze hebben 100 soldaten in het fort en de bevelhebber wil dat elke muur door 50 man wordt bewaakt. Hoe doe je dat?
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Elke groep heeft 50 manschappen.
Elke groep zet je in een hoek met uitzicht op 2 muren.
50 manschappen bewaken 2 muren.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Elke groep heeft 50 manschappen.
Elke groep zet je in een hoek met uitzicht op 2 muren.
50 manschappen bewaken 2 muren.
Of in een kruis.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
Dan kan je het ook zo doen
[ afbeelding ]
Dat is een andere discussie. Bij een omsingeling lijkt het dan in elk geval alsof je 2x zoveel manschappen hebt.quote:
Kunnen ze in je Fort kijken dan? Ze staan gigantisch ver van de muur af.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Bij een omsingeling lijkt het dan in elk geval alsof je 2x zoveel manschappen hebt.
Gewoon bij de deur wachtenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Bij een omsingeling lijkt het dan in elk geval alsof je 2x zoveel manschappen hebt.
Altijd campen in de hoekjes, en de noobs er voor laten rennen als bait.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon bij de deur wachten
[ afbeelding ]
Werkte bij mij altijd iig
Heb toch nooit gezegd dat ze gigantisch ver weg staan? Je kijkt teveel naar LoTR...quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kunnen ze in je Fort kijken dan? Ze staan gigantisch ver van de muur af.
Of in het midden en dan alle 4 wegen blokkerenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd campen in de hoekjes, en de noobs er voor laten rennen als bait.
Huh?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef Doublepain het volgende:
Wacht eens even, je tekst klopt niet helemaal. Je zegt dat elke muur door 50 man moet worden bewaakt, dan moet je dus op de muur staan, anders kan je hem ook niet bewaken.
Net voor het begin van de aanval overlopen. En dan eigenlijk meteen doorlopen tot buiten het gevechtsgebied.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of in het midden en dan alle 4 wegen blokkeren
Dan is het nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ging het eerste instantie ook over een kasteel en schutters.
Het is een fort met een plat dak. Nu blij?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds hetzelfde![]()
Dat doe je op de muur en niet in het kasteel/fort. De muur moet je wel beschermen van indringers, anders ga je het niet bewaken..
de Arena, wie wil dat nou bewaken?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een fort met een plat dak. Nu blij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 01:53:10 ]
Ja wel een kut strategie.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds hetzelfde![]()
Dat doe je op de muur en niet in het kasteel/fort. De muur moet je wel beschermen van indringers, anders ga je het niet bewaken..
Uh, oké.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga in staking telkens wanneer er van deze tt sprake is post ik niet meer in de sc
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga in staking telkens wanneer er van deze tt sprake is post ik niet meer in de sc
Opnemen, serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 04:11 schreef RensAjacied het volgende:
Shit American History X was vanavond op televisie, vergeten om op te nemen. Gladiator weer wel en die heb ik net terug zitten kijken en daarna nog een uurtje gegamed.
Zo dat was mijn levensverhaal.
Hier nog guys?
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neem je ook de sexreclames op zodat je later kan fappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |