Wat een bitch is dat zeg, niet normaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jonkie. Gewoon op je 87e nog regerend koningin van de halve wereld zijn
[ afbeelding ]
En met plezier hè
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Overigens denk ik dat PSV MET Strootman gewooon kampioen kan worden.
Ze kan ook lachen, als haar paard de race wint bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een bitch is dat zeg, niet normaal.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kan ook lachen, als haar paard de race wint bijvoorbeeld.
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dat deze baas geen troonopvolger is.
En anders leggen ze ze wel om.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallen
Engeland had maar een baas en dat is:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
behalve harry en william zijn die andere mensen maar dooie en rare gevallen
Hossel Amalia Stijn. Hoef je nooit meer te werken.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en anders runt amalia gewoon die hele zooi.
kan echt hé
Eeuwig zonde dat die kinderloos bleef.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engeland had maar een baas en dat is:
[ afbeelding ]
Waar moet je van genieten als koning tegenwoordig?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt charles eindelijk koning, kan ie er maar heel even van genieten
Ik hoop dat ze die aan de kant zetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt charles eindelijk koning, kan ie er maar heel even van genieten
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar moet je van genieten als koning tegenwoordig?
paar honderd jaar geleden kon je genieten, nu stelt het geen reet voor joh
2e kamerlid man, 30e op de lijst ergens en er in komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.
Met de dochter van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt beter prins zijn denk ik ja. Beetje gratis geld en een paar verplichtingen per jaar.
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de docher van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.
Ik niet. Of het moet een mooie arabische zonder hoofddoekje zijn .quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.
20 jaar later het oliebedrijf van je schoonvader overnemen, niks mis meequote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me zelfs besnijden en ga ik 5 keer per dag op de knietjes richting Mekka.
Ondertussen gewoon een beetje genieten van het geld.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
20 jaar later het oliebedrijf van je schoonvader overnemen, niks mis mee
Elke dag in een nieuwe auto rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen gewoon een beetje genieten van het geld.
Echt niets mis mee, beetje chillen daar in zo'n jurk.
Levensdoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke dag in een nieuwe auto rijden
Lijkt me sowieso wel chill wonen daar in de woestijn. Tot het olie op isquote:
Geld gaat toch nooit opquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel chill wonen daar in de woestijn. Tot het olie op is
Of een beetje handelen:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de dochter van een rijke sjeik trouwen en je bent binnen.
New world order dit dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een beetje handelen:
Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gates' daughter.
Son: Then ok!
**Dad goes 2 Bill Gates..
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Then ok
**Dad goes to the President of the World Bank..
Dad: Apoint my son as the CEO of your bank.
President:No!
Dad: He is the son-in-law of Bill Gates.
President:Then ok!
Dat is een mooie ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een beetje handelen:
Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gates' daughter.
Son: Then ok!
**Dad goes 2 Bill Gates..
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Then ok
**Dad goes to the President of the World Bank..
Dad: Apoint my son as the CEO of your bank.
President:No!
Dad: He is the son-in-law of Bill Gates.
President:Then ok!
Echt?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier zitten helaas geen sukkelsOp FB zie je de meest debiele antwoorden voorbij komen.
Heel vaak 16, maar ook 25 en 29 is een populair antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt?
Vragen waar mensen niet snappen hoe je simpele sommen moet maken zijn ook wel geinig.
Ok, voor jou dan:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier zitten helaas geen sukkelsOp FB zie je de meest debiele antwoorden voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |